Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har vært her nå. Mange spennende rykter rundt L'pool nå.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/span...hp?artid=559387

 

Hva tror dere om Arjen Robben og Gabriel Heinze i bytte for Xabi Alonso? Selv syntes jeg det er en kjempeavtale. Xabi er dritgod, men vi har ganske god dekning på midtbanen. En klasseving og en god forsvarer inn som har hevdet seg i England før mener jeg er en god deal.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke hatt Heinze, latterlig dårlig egentlig. Kompenserer dette med å takle som en idiot og bruker albuer konstant. Var en favoritt første sesongen, men i andre sesongen så kom svakhetene hans frem. Dere er bedre tjent med Dossena eller Aurelio. Robben håper jeg virkelig ikke dere får, farlig mann.

Lenke til kommentar

Hva i alle svartens dager skal vi med Heinze?

 

Edit: God dekning på midten? Ja har vi det? Ikke egentlig. Selger vi alonso hvem skal da steppe inn? Aboslutt ingen som vi har pdd som har kapasiteten til å være i nærheten av Alonso. Selvsagt kan vi trekke Gerrard ned, og Benny inn i Gerrard rollen, men det er 10skritt tilbake.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Er ikke mange Real kan tilby oss som erstatning for Xabi altså. Er overhodet ikke interessert i å selge han, men tar gjerne Sneijder eller VdV uansett. Som jeg har sagt tidligere, Robben er et stk syk fotballspiller, men et stk ufyselig person som overhodet ikke passer inn i Liverpool. Nei takk.

 

Heinze gidder jeg ikke diskutere en gang. Dossena, Aurelio og Insua er samtlige bedre enn den idioten.

Lenke til kommentar
Ja takk til Heinze, nei takk til Robben.

 

Jeg håper dere får Heinze og vi får Robben :) Så kan Robben rundlure en av de dårligste backene i Spania gang på gang. Vil du seriøst ha en venstreback som er så dårlig som Heinze? Han er dårlig til å takle og treig som ..., og attpåtil så ville du sagt nei til Robben? En spiller som hadde vært en massiv forsterkning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...