Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ser ikke NOE mulighet for at han skifter beite i sommer.

 

 

Nei helt enig. Dummere spekulasjon skal man faktisk leite lenge etter. Har jo og uttalt at skifter han klubb så skifter han jo også land.

 

Eneste grunnen for Torres å skifte måtte være med et ønske om å vinne noe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er usikker, hva angår Babel. Han har vært skuffende i år, men samtidig ikke fått så mye tillit, og dermed ikke mange sjangser til å vise seg fram. Og de siste uttalelsene som har kommet fra Babel og hans agent virker det som han fortsatt har lyst til å bevise at han fortjener en fast plass på laget, dette er positivt. Spørsmålet er om han bør få sjangsen, en eller en halv sesong til, eller om vi skal selge han nå og sannsynligvis få noen kroner mer?

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Benitez gikk nylig ut og sa at dere nesten ikke hadde penger å bruke. Dere kan da umulig ha £50M og vil aldri få Silva i dette overgangsvinduet. Jeg tror heller ikke det er dere som har lagt inn bud på Johnson.

 

Kan gjerne få link til den uttalelsen.

 

Det har jo gått så mange rykter om hvor stort budsjett Benitez har att det umulig å forstå hva som er sant. VIst du har en direkte uttalelse fra Benitez å linke til ville det vert sweet.

Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at Benitez gikk ut og sa at han hadde nok penger til å gjøre de kjøpene han mente klubben trengte. Så får det være opp til hver og en hvordan det skal tolkes. Jeg er ikke urolig, da jeg ikke forventer noen store navn inn. Men jeg tror og håper det er vi som har lagt inn budet på Johnson, og at vi får han til Anfield før pre-season-kampene.

Lenke til kommentar

Hadde Xabi eller Masche dratt i sommer hadde jeg hengt meg. Og den der Torres til United diskusjonen var vel heller ikke mye vits da supportere fra begge leirer vet at det er totalt urealistisk.

 

Negredo, er det noen her som faktisk har sett han spille? Har han fart, er han en gjennombruddsspiss eller en type lignende Carew/Heskey? Glen Johnson håper virkelig at kommer og tror han gjør det, Silva blir vel en våt drøm i år som i fjor og året før det. Desverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Torres har sutreunge-tedenser.

Og voila. Der fikk vi tre poster med akkurat samme tema.

 

Egentlig ikke. White mener han er en sutreunge,kloffsk mener han ikke er det.

Jeg mener han har tedenser. Litt sånn midt i mellom lizm.

 

Rart at du ikke tok den.

Men tre poster om samme emne, det er det. (flink du er)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har sett Negredo spille, men han virker utvilsomt veldig spennende med 19 mål for Almeira i år. Det er jo mye mer enn Torres klarte de to siste sesongene sine i Atletico, som også er en bedre klubb. Ikke at Negredo da faktisk er bedre, men bare for å ha noe å sammenligne med.

 

For å sammenligne med Lavezzi som vi også er linket til har han 7 mål denne sesongen og 15 mål totalt de siste to sesongene for Napoli. Typisk Liverpool-kjøp med andre ord! Med enkelte unntak da så klart.

Lenke til kommentar

Okei, takk for det Erlend. Ja, har vært det samme for meg om vi henter Lavezzi (han er vel også veldig overpriset også, vært snakk om £15-20M) eller Negredo. Men nå begynner jeg å helle litt mer mot sistnevnte. 19 mål er meget imponerende, så kanskje han ikke hadde vært et så dumt kjøp likevel. Prislappen hans blir vel over £10M da? Kanskje nærmere £15M?

Lenke til kommentar

Prisen på Negredo regner jeg med kommer helt ann på hva Real velger å gjøre med han. De har vel en opsjon på å kjøpe han tilbake for £4M eller noe.

 

Snakket jo om Silva, Negredo og Johnson i sta. Men glemte jo helt billigsalget til Real. Synes vi bør hente VdV, Huntelaar eller Sneijder (usannsynlig) om vi får sjansen. Sånn sett kan det jo være bra om Ribery OGSÅ går til Real. Det betyr jo bare dårligere plass til de andre. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...