Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det høres for meg ut som Babel (av det han har sagt i intervjuer under landslagsopphold) har lyst til å spille i en venstreving posisjon i likhet med den han har på landslaget. Det betyr med andre ord at han vil spille ving uten defensive oppgaver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner heller ikke det med at Babel skal ha blitt misbrukt i Liverpool.

Når det gjelder Voronin så var han god før han kom til Liverpool også, og han var god i oppkjøringskampene våre til PL-starten i begge sesongene han var hos oss, men når alvoret startet viste han med all tydelighet at han ikke var god nok for PL. Tror neppe han har blitt noe bedre det siste året, men heller det at tysk liga passet bedre for ham. Vi trenger definitivt en god spiss til.

Lenke til kommentar
Nei, men det er bekreftet at de har mottatt et bud på Glen Johnson fra en ikke navngitt klubb. Kan selvsagt være oss, men jeg håper egentlig ikke det. Grei spiller, men ikke noe ekstraordinær. Vil heller ha inn én skikkelig kvalitetsspiller, istedenfor mange middelmådigheter...

Som hvem da? Vi trenger forsatt høyreback.

Det høres for meg ut som Babel (av det han har sagt i intervjuer under landslagsopphold) har lyst til å spille i en venstreving posisjon i likhet med den han har på landslaget. Det betyr med andre ord at han vil spille ving uten defensive oppgaver.

Han har jo ikke gjort annet i år, get a grip. Babel=ut!

Superpara, ser gjerne dine tanker om sillyseason for Liverpool so far. Liker å diskutere med deg. Dine synspungt er ofte veldig gjennomtenkte og ikke forhastede, dog er jeg uenig brorparten av tiden.

Støtter du Benitez nå, eller er det misstilitt?

Herregud, glemte det viktigeste :

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Akkurat nå ser jeg på DISSE transferene som de perfekte for Liverpool, gitt at vi har LITT penger å rutte med:

Inn: Glen Johnson og David Villa / Sergio Aguero.

Grunn; Begge spillere er kvalitet, de koster penger men de er også sett på som "ledige" i dette transfervinduet, så det er rett og slett bare og hive seg rundt og by fort som faen. Vist vi beholder Alonso og Mascherano ser jeg ikke på det som noe enorm nødvenighet med å hente inn en sentral midtbanespiller til vist vi henter en spiss av denne klassen.

Ut: Dossena, Voronin og Babel?

Spørsmålstegn rundt Babel, for vist han forsvinner blir plutselig venstresiden sykt tynn. Da må vi ha inn en venstreving til, og det spørst om vi har penger til det med tanke på hvor dyre Villa / Aguero ville blitt.

Personlig tror jeg vi skal være glade vist vi får Johnson og Negredo.. Hadde bare vert sykt deilig om Rafa splashet ut en Torres-sum til og hentet inn en spiller i Villa og Aguero klassen. Vi ser jo hvor mye bedre vi ble på sekundet vi fikk inn en verdensklasse spiller.

EDIT; Litt ugjennomtenkte våte drømmer på morgenkvisten..

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Er med på tankegangen din Winy. Personlig synes jeg det kunne virket interessant, og ikke helt usannsynlig med Johnson, Silva og Negredo inn :)

Ja, Silva er selvsagt en spiller vi bør gå for nå også.

Kanskje lurer å få inn mer bredde, og Silva er jo også en klassespiller som bringer en ny "dimensjon" i spillet vårt.

Det er akkurat det jeg ønsker inn "hvert transfervindu", en ny spiller med enorme kvaliteter, ikke 4 middelmådigheter.

Er jo det Ferguson og gjengen driver med i Man Utd, de bruker £20-30 Mill på en kvalitetspiller, og det løfter laget noe enormt.

Lenke til kommentar

Den pengekrisen er så forferdelig overvurdert.

Lånet er vistnok blitt refinansiert, og dere har vell dobbelt så mye gjeld som oss.

+ Når benitez sier at han ikke selger Alonso for £50M en gang, tror du virkelig han selger Torres? Det har blitt som om dere hadde kjøpt Gerrard.

Og det skjer ikke.

Lenke til kommentar
HAHAHAHA!

Tror nok ikke vi godkjenner no bud der, tror heller ikke Torres vil spille for United.

Tja...Torres var jo nærme United før, så hvorfor skal han ikke gidde det? Dere er i pengekrise liksom, så overasker ikke om budet godkjennes.

Torres var vell EGENTLIG aldri nærme United så lenge Liverpool var på banen?

Gutten spiller for klubben i sitt hjerte. Ser ikke NOE mulighet for at han skifter beite i sommer.

Lenke til kommentar
HAHAHAHA!

Tror nok ikke vi godkjenner no bud der, tror heller ikke Torres vil spille for United.

Tja...Torres var jo nærme United før, så hvorfor skal han ikke gidde det? Dere er i pengekrise liksom, så overasker ikke om budet godkjennes.

Ser ikke helt hvordan det å selge vår aller beste spiller (ved siden av Gerrard) skal hjelpe oss ut av noen som helst form for krise. Torres er en garantist for mål, og han leverer for oss, det er på langt nær sikkert at en ny spiller vil gjøre det samme, enten prisen er £15M eller £50M. Å selge Torres ville vært å ta et skritt tilbake uansett.

Personlig ser jeg gjerne at vi skaffer en backup (makker i enkelte kamper), til Torres dette vinduet. Negredo virker spennende.

Lenke til kommentar

Negredo, Silva og Johnson inn i år, og jeg hadde vært jævlig fornøyd! Men om Silva skal komme betyr det at alle andre må så godt som ligge unna, vi har ikke så mye å stille opp med tror jeg, som jeg har sagt tidligere også.

Ut:

Babel (£8-10M)

Dossena (£6-7M)

Voronin (£1-4M)

Hvis vi selger disse tre + de reservelagsspillerne og sånt vi skal selge, så kanskje vi kan sitte igjen med £20M eller noe rundt der, for å ha et rundt tall som stemmer sånn halvveis.

Inn:

Negredo (£6-7M)

Johnson (£15-20M)

Silva (£20-30M)

Prisen på Silva er jo høyst usikker egentlig, men vil tippe den ligger mellom £20-30M et sted. Hvis vi får £20-30M av eierne er jo ikke dette umulig. Da har vi fått inn 3 klassespillere som i høyeste grad vil styrke stallen både i form av bredde og kvalitet.

David Villa har vi neppe sjangs på når Real er på banen. Lavezzi er jo en annen mulighet enn Negredo, men har mer lyst på sistnevnte.

Jeg hadde hvertfall vært storfornøyd om vi hadde fått til noe lignende dette. :D

Lenke til kommentar
Jeg hadde hvertfall vært storfornøyd om vi hadde fått til noe lignende dette. :D

Hadde heltklart vert en stor transfersommer om disse gikk igjennom.

Personlig tror jeg vi sitter igjen med Johnson, Negredo og et vingalternativ som er langt, langt svakere enn Silva.

Men vi får bare vente og se. Mye kan skje enda ;)

Lenke til kommentar

Tror nok ikke vi klarer å kapre Silva om noen andre er på banen, nei. Men jeg har ikke hørt rykter om noen andre enn Liverpool og Real Madrid som har interesse i Silva. Spørs jo om Valencia vil selge Silva når David Villa drar til Real Madrid. Kommer vel an på hvor store økonomiske problemer de er i. Men jeg tror ikke vi selger Babel. Babel har sagt at han har lyst til å bli i klubben, få en ny sjanse til å vise seg, og det virker som om Benitez har tenkt å gi han den sjansen.

Lenke til kommentar
Tror nok ikke vi klarer å kapre Silva om noen andre er på banen, nei. Men jeg har ikke hørt rykter om noen andre enn Liverpool og Real Madrid som har interesse i Silva. Spørs jo om Valencia vil selge Silva når David Villa drar til Real Madrid. Kommer vel an på hvor store økonomiske problemer de er i. Men jeg tror ikke vi selger Babel. Babel har sagt at han har lyst til å bli i klubben, få en ny sjanse til å vise seg, og det virker som om Benitez har tenkt å gi han den sjansen.

Ryktene sier jo at Chelsea har bydd på Silva, så må rekne med dem i drakampen.

Når det gjelder Babel er jeg lei hele fyren. Han klager, og gjør lite ut av seg de gangene han får sjangsen. Virker som en bortskjemt unge som forventer å spille fast uansett hvordan han gjør det. Kan selvsagt være et feil syn jeg har, men jeg ser ikke helt det store potensialet i han lenger.

Han er 22 år, har værre førstetoutch enn Nunez i sine glansdager. Virker også som han er en "halv spiss" og "halv ving". Den blendende teknikken han skulle ta med seg fra Nederland har han også glemt der nede.

Jeg sier selg, menst vi forsatt får penger for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...