Varmo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva synes man om den nye bortedrakten? LINK Synes de var tøffe, hvite med røde striper. Får se om jeg kjøper meg en slik eller om jeg kjøper hjemmedrakten da jeg desverre ikke har fått kjøpt denne ennå. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Så veldig bra ut Skal vel kanskje kjøpe meg en sånn, tror jeg går for hjemmedrakten(fordi jeg ikke har den). Endret 31. mai 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Den er ganske kul, tror jeg kjøper den... Får håpe på at tredjedrakta ikke er like stygg som den helsvarte versjonen på nettet. Vil ha den orginale blå/hvite... Tottenham skal være villige til å betale £3M for Harry Kewell. Tevez blir for dyr. Treningsleir i Sveits også i sommer. Ny Hyypiä-kontrakt ikke på agendaen likevel. Neeeeeiiiiiiiiii! Ikke Kewell, for faen! Og ingen Tevez, se på ManU. De får de spillerene de vil ha, mens vi.... Neeeiiii! Endret 31. mai 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kewell skal ikke selges for £3M. Og synd med Tevez, men hvis det stemmer at de krever rundt £30M, så må jeg bare si ... HAHAHAHAHA. Aldri i verden. Jeg ville ikke strukket meg stort lenger enn halvparten av summen hadde jeg vært Benitez, kaaanskje opp mot £20M hvis det ikke er noen sjanse for at vi får noen andre superspisser, men ikke et rødt øre mer. SÅ mye har han ikke vist i PL enda. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Enig der. Selskapet som eier ham, gjør bare det de kan for at klubbene som Chelsea og Real med mer gryn i lomma skal starte budrunde... Og Rafa bør ikke selge Kewell for £3M! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hmm.. Skuffende at Tevez ble for dyr. Hvilken spiss ender vi opp med nå da Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Owen anyone? 8748672[/snapback] Med hans skadestatistikk, heller bare Voronin, Kuyt og Crouch... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Regner med at Benitez har noen lunde kontroll.. Er vel flere der ute som kan å score mål enn Tevez, Torres, Villa og Eto'o Endret 31. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Regner med at Benitez har noen lunde kontroll.. Er vel flere der ute som kan å score mål enn Tevez, Torres, Villa og Eto'o 8748867[/snapback] Jo, men vi trenger en som scorer på de fleste sjanser. Kuyt skaper sjanser som en villmann, men bommer på 60% av dem... Noen som Nistelroy, Fowler eller Owen før... Det er spillere som ikke sløser med mål... Det er det vi trenger, spektakulære mål tar Gerrard, Alonso, Crouch og Riise seg av.... En som putter ikke så pene mål, men mange er vår mann... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Regner med at Benitez har noen lunde kontroll.. Er vel flere der ute som kan å score mål enn Tevez, Torres, Villa og Eto'o 8748867[/snapback] Jo, men vi trenger en som scorer på de fleste sjanser. Kuyt skaper sjanser som en villmann, men bommer på 60% av dem... Noen som Nistelroy, Fowler eller Owen før... Det er spillere som ikke sløser med mål... Det er det vi trenger, spektakulære mål tar Gerrard, Alonso, Crouch og Riise seg av.... En som putter ikke så pene mål, men mange er vår mann... 8748906[/snapback] Var jo strengt tatt en slik spiller jeg mente. Og det finnes vel flere enn de 4 nevnte.. Ang. Malouda så syns jeg vi skal slå til nå med en gang. Spilleren er int, og vil gå til en klubb som ønsker han. Ved å by på han så tidlig, vil vi vise at vi er virkelig ute etter han. Om vi drøyer, er jeg redd noen andre snapper han opp og vi får uttalelsen: ''Jeg kunne fint ha gått til Anfield, men Liverpool var ikke godt nok int. i mine tenester, noe klubb xxxxx var og derfor valgte jeg å dra til de.'' Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Skulle ikke et stort kjøp bli kunngjort denne uken? -Jeg venter fremdeles.... Intet bud på Malouda De har kontakt med ham, kanskje ikke formell, Han vil hit, han er ving, han er forsterkningen vi trenger. Hva faen er det vi venter med? Dette dreper meg... Endret 31. mai 2007 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Nye drakta har jo vært klar en stund, ble jo bare "bekrefta" i dag. Regner med at det blir den svarte CL drakta også etterhvert, likte ikke den stripa på den helt. Kunne heller hatt noe lignende striper som den hvite, svart er ganske kult synes jeg. £30M for Tevez er bare latterlig. Da tror jeg han går til Real Madrid heller, de pleier jo å punge ut hva det skal være. Og russeren som sitter på brua har visstnok stengt pengepungen, så tror ikke han går dit. Men håper nå Rafa byr på Tevez uansett da, men noe mer enn £20-25M er for mye. Jeg har faktisk på følelsen av at David Villa blir rød i løpet av sommeren, bare magefølelsen som sier meg det. Tror også Alves kommer, Rafa har vist at han har vært sugen på Alves lenge nå, og når vi først har fått pengene tror jeg ikke Rafa gir seg før Alves er på Anfield. £3M for Kewell var også bare latterlig. Sleng på £10M så er det greit, men aller helst håper jeg han blir. Malouda/Kewell/Garcia på venstre og Pennant/Alves/Garcia på høyre funker fett. Hadde også vært sjef og få inn Quaresma som vår egen lille Ronaldo, men desverre har jeg begynt og miste troa på at det skjer. Hyggelig at Sami blir, men ser helst at vi henter inn enda en midtstopper egentlig. Trenger ikke være verdensklasse. Bare bedre enn Paletta så. Har jeg glemt og kommentere noe nå? Edit: Er forresten litt skuffet over at Liverpool ikke gjør det som trengs for å signe Malouda. United viste i går hvordan det skal gjøres, assistenttreneren og direktøren elns dro til Portugal på dagen en gang, og på kvelden var Nani og Anderson klare. Håper Liverpool kan vise litt styrke ved å gjøre sånne ting også, ikke bare ligge og kave i rykter og sånt. Endret 31. mai 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er ikke Gabriel Milito linket til oss? Jeg har en ulmen følelse på at den nye spissen som kommer er Amauri fra Palermo Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hadde ikke West ham hold seg i serien, hadde prisen blitt billigere. Utrolig irriterende. Når det gjelder Malouda. Må vi slå til nå. Det er nå vi har sjangsen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 "- Jeg mener ikke at jeg er den beste manageren i min generasjon. Men jeg tilhører en elitegruppe av trenere som har hatt stor suksess, sier Mourinho. - Elitegruppen består av Rafa Benitez (Liverpool), Frank Rijkaard (Barcelona), Carlo Ancelotti (AC Milan) og vi har vunnet de største trofeene i Europa. Det er andre jeg ikke vil nevne, og jeg tror ikke at jeg er best. Men jeg vil bli i denne elitegruppen" Quote fra Jose Mourinho selv. Dette varmer litt + at han ikke nevner SAF, som er enda artigere Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 "- Jeg mener ikke at jeg er den beste manageren i min generasjon. Men jeg tilhører en elitegruppe av trenere som har hatt stor suksess, sier Mourinho. - Elitegruppen består av Rafa Benitez (Liverpool), Frank Rijkaard (Barcelona), Carlo Ancelotti (AC Milan) og vi har vunnet de største trofeene i Europa. Det er andre jeg ikke vil nevne, og jeg tror ikke at jeg er best. Men jeg vil bli i denne elitegruppen" Quote fra Jose Mourinho selv. Dette varmer litt + at han ikke nevner SAF, som er enda artigere 8751290[/snapback] Jeg la merke til det, og det varmer et rødt hjerte. Nå er det ikke så menigsløst å ha det jeg har i signaturen min (om Mourinho), men det blir borte om en liten stund... Ferguson er jo også eldre enn de andre, så det kan jo være en annen generasjon? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Huh, første gangen jeg har hørt noe positivt fra den karen i retning L'pool Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Huh, første gangen jeg har hørt noe positivt fra den karen i retning L'pool 8751495[/snapback] Første gangen jeg har hørt noe klokt fra ham i det hele tatt... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Huh, første gangen jeg har hørt noe positivt fra den karen i retning L'pool 8751495[/snapback] Første gangen jeg har hørt noe klokt fra ham i det hele tatt... 8751510[/snapback] Kan ikke si meg uenig der Endret 31. mai 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå