Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener jeg også, men Pompey skylder oss vistnok 7mill£ for Crouch, mulig Benitez inngår et slags komprimiss.

Still, han blir jo overpriset for det. Sinnsvak sum altså, nå har jeg ikke peiling på hvor god han er da.

Antar du så Crouch i Liverpool... han har vert langt svakere enn det i Pompey.. Såe, lolo.

Håper Benitez hopper på the crazy train og byr på Aguero, Zlatan, Villa, Eto'o nå som det ser ut som alle er "åpen for tilbud".

Lenke til kommentar
Antar du så Crouch i Liverpool... han har vert langt svakere enn det i Pompey.. Såe, lolo.

I failed instanly to see your point....

Hvordan? Du sier du ikke vet hvor god Crouch er, men du er jo Liverpool supporter, så jeg ANTAR du så han spille for Liverpool? Vertfall, han har vert hakket dårligere for Pompey enn det han var for oss.. Mao ikke noe fantastisk spiller. Antar det skyldes mye at han har dårligere spillere rundt seg, men han er ikke noe fantastisk spiss uansett.

Lenke til kommentar
Mener jeg også, men Pompey skylder oss vistnok 7mill£ for Crouch, mulig Benitez inngår et slags komprimiss.

Still, han blir jo overpriset for det. Sinnsvak sum altså, nå har jeg ikke peiling på hvor god han er da.

Johnson var involvert i 4 av 6 scoringer mot Andorra og fikk 3 assist. En meget god spiller, og ung er han å.

Lenke til kommentar

I failed instanly to see your point....

Hvordan? Du sier du ikke vet hvor god Crouch er, men du er jo Liverpool supporter, så jeg ANTAR du så han spille for Liverpool? Vertfall, han har vert hakket dårligere for Pompey enn det han var for oss.. Mao ikke noe fantastisk spiller. Antar det skyldes mye at han har dårligere spillere rundt seg, men han er ikke noe fantastisk spiss uansett.

Han snakket om Johnson.

Lenke til kommentar

Nei, men det er bekreftet at de har mottatt et bud på Glen Johnson fra en ikke navngitt klubb. Kan selvsagt være oss, men jeg håper egentlig ikke det. Grei spiller, men ikke noe ekstraordinær. Vil heller ha inn én skikkelig kvalitetsspiller, istedenfor mange middelmådigheter...

Hvis ryktet om at Barca er interessert i å gjøre en byttehandel Eto'o vs Mascherano, så synes jeg imidlertid vi burde gå for det. Eto'o holder fortsatt høyt nivå i mine øyne, mens Mascherano har vi erstattere for allerede. Ser at mange her er veldig begeistret for Mascherano, og jeg synes selv han er en god spiller, men jeg sitter alltid med hjerte i halsen når han spiller i frykt for at han skal pådra seg flere kort... Ser ikke på det som krise om han forsvinner.

Lenke til kommentar

Å bytte Masch mot Eto'o blir bare veldig feil. Eto'o er alt for gammel til å spille seg opp på PL-nivå. Han er en av de spillerne som alltid kommer til å gjøre det bra i ligaene på kontinentet, men i England blir han nok for veik.

Dessuten, hva skal vi med ham? Jeg vil heller ha én Mascherano som gjør tre manns jobb defensivt og spiller videre til Alonso/Gerrard som igjen kan dirigere angrepsspillet, enn f.eks. Lucas og Alonso liggende dypt med kun Gerrard som angripende midtbane. Ja, det er så stor jobb Masch legger ned i hver bidige kamp.

Dessuten er Masch "bare" 25 år, og har sine beste sesonger foran seg de neste fem åra. Å selge ham nå blir for dumt, med mindre han tar en Cronaldo og begynner å whine i media og sånt. Da kan han få dra. Så lenge han sier at han vil spille for klubben ser jeg ingen grunn til å bytte ham ut. Han har bevist at han har tempoet, overblikket og aggressiviteten til å spille i PL, og jeg tror at han er en av de mest sentrale byggesteinene i det laget Rafa stabler på beina.

I angrep har vi pr. i dag Voronin, Ngog, Babel og Nemeth/Pacheco som kan vikariere for Torres, så det er ikke det som bekymrer meg mest. Dessuten har vi spillere som Kuyt og Gerrard som bidrar med omlag 30 scorede og 50-60 inkl. målgivende hver sesong (til sammen, altså :p), så angrepet er nok rimelig kapabelt som det er. Jeg vil heller ha inn en ekstra høyreback (Johnson kan være en fin vikar til Arbeloa) dersom Degen har tenkt å gå sjukmeldt en ny sesong eller forsvinner ut døra, og helst en god offensiv midtbanespiller typ Benayoun, men som kanskje er litt raskere og "hissigere" i spillet, gjerne en rendyrket ving som Rafa kan omskolere til litt flere roller. Stallen til pool begynner å bli rimelig komplett nå, så bare vi får på plass et par gode forsterkninger til så er vi svært nær noe veldig bra. Dessuten synes jeg ikke at vi bør fylle opp med "reserver" bare for å gjøre det, da synes jeg mye heller at unggutta kan få prøve seg litt mer enn de har gjort hittil. Det er alltid mye kulere når det er egenutviklede spillere som tar steget opp. (Insua, Spearing, Plessis, Kelly, Nemeth etc)

Lenke til kommentar
I angrep har vi pr. i dag Voronin, Ngog, Babel og Nemeth/Pacheco som kan vikariere for Torres,

Oser ikke akkurat kvalitet spør du meg. Voronin er direkte dårlig, Babel har han en forferdelig sesong, Nemeth/Pacheco har så å si ingen erfaring fra PL enda, så står vi igjen med Ngog som har fått en del tillit og kan bli stor, men foreløpig bare midt på treet. Da vi kjøpte Keane var alle enige om at vi trengte en toppspiss. Så kvitter vi oss med Keane, og nå trenger vi det ikke lenger?

Lenke til kommentar
I angrep har vi pr. i dag Voronin, Ngog, Babel og Nemeth/Pacheco som kan vikariere for Torres,

Oser ikke akkurat kvalitet spør du meg. Voronin er direkte dårlig, Babel har han en forferdelig sesong, Nemeth/Pacheco har så å si ingen erfaring fra PL enda, så står vi igjen med Ngog som har fått en del tillit og kan bli stor, men foreløpig bare midt på treet. Da vi kjøpte Keane var alle enige om at vi trengte en toppspiss. Så kvitter vi oss med Keane, og nå trenger vi det ikke lenger?

Du hørte aldri meg si at vi trengte Keane, selv om jeg håpet han skulle slå til.

Voronin har vært i god form i Tyskland i vår, og hvis han får muligheten til å spille litt mer denne sesongen kan han bli en grei innbytter. Babel har blitt (mis)brukt ute på venstrekanten, og han har selv sagt flere ganger at han ønsker å spille i en mer offensiv rolle enn venstrekant. Dersom situasjonen tillater at Babel får spille mer som en ren spiss tror jeg han kan lykkes. Ngog imponerte meg i fjor, og hvis han fortsetter utviklingen er det egentlig ingen grenser for hvor god han kan bli. Nemeth og Pacheco er selvfølgelig ganske unge og har ikke fått prøvd seg så mye enda, men jeg har trua på at de får prøvd seg litt i mikkemus-cupen og kanskje i CL om pool går videre fra gruppespillet før alle kampene er ferdigspilt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...