Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sett få reservelagskamper, men fyren er en duracellkanin ut i fra det jeg har sett. Nå er strengt tatt tempoet litt lavere i reserveligaen, men han løp ihjel Neville i et av fjorårets reserveoppgjør mot United for eksempel.

Ok. Må innrømme jeg synes han har virket sprek i de førstelagskampene jeg har sett ham.

Som noen er innepå, vi kan risikere at Aurelio går skadet halve sesongen, da må vi være rimelig sikre på at Insua holder. (eksempelvis se hvordan det har vert på høyrebacken denne sesongen) Dessuten har jeg likt det jeg har sett fra Dossena på vingen, altså jeg er litt usikker på salg. Babel i førsteomgang imo.

Lenke til kommentar
God kveld, hvordan har vi det i dag folkens?

 

De som har fulgt reservelaget, hvordan er kapasiteten til Insua? Tenker da hvor lenge han holder ut, og ikke minst kamper på rad.

 

Sommerferie finally :D

 

 

 

Det er som å ha en Mascherano på venstreback, dog ikke like psycho. Han springer opp og ned venstresiden i 90 minutter i reservekampene og i PL så avhenger det vel om Rafa vil at han skal bidra mye med offensivt (mot lavtliggende lag) eller om han skal ligge litt nærmere egen 16 meter, men det vet dere vel. Arbeidskapasiteten hans er meget god vil jeg ikke nøle med å påstå og vi klarer oss fint med han og Aurelio på venstrebacken. Vi har jo også Arby som kan spille der. Høyrebacken er langt viktigere å få inn forsterkninger på, så jeg håper at Rafa selger Dossena og bruker av de pengene til å by på Glen Johnson.

 

 

Fortsatt ingen som har fått mail?

Lenke til kommentar

Dagens rykter sier at Real byr Robben i en ren byttehandel mot Xabi.. Litt usikker på hva jeg tenker rundt dette, Robben er en idiot, men en sinnsyk fotballspiller når han er skadefri.

 

Også at Real Madrid byr £8 Mill for Arbeloa. Mener det ikke er nok, vist ikke Benitez har en erstatter klar. Arbeloa har vert stor.

Lenke til kommentar
Dagens rykter sier at Real byr Robben i en ren byttehandel mot Xabi.. Litt usikker på hva jeg tenker rundt dette, Robben er en idiot, men en sinnsyk fotballspiller når han er skadefri.

 

Også at Real Madrid byr £8 Mill for Arbeloa. Mener det ikke er nok, vist ikke Benitez har en erstatter klar. Arbeloa har vert stor.

 

+1

 

Det var når Arbeloa ble skadet ved juletider man forstod hvor viktig han er. Presterer på det jevne uten å gjøre mye utav seg. Dessuten har vi ingen erstatter so far, og vil Arbeloa egentlig slite benk bak Ramos?

Lenke til kommentar
Nei faen heller. Xabi anyday.

Robben blir jo skadet bare du ser på ham, mens Xabi tar glatt en 8-10 stamfot taklinger.

 

Legene i Madrid har funnet ut hvorfor han har vært så mye skadet ;) Det er pga. løpestilen hans og han har jobbet med å endre den det siste halvåret. Han løper mer likt proffe sprintere (Usain Bolt, Powell og dissa) enn det andre fotballspillere og da er det lettere å få skader. Håper inderlig at han blir i klubben og at vi ikke kjøper Alonso eller Arbeoa fra dere da vi har mange nok på midten fra før av. Vi har 10 sentrale midtbanespillere hvor over halvparten er gode nok induviduelt til å gli rett inn i startelleveren.

Er Arbeloa høyre eller venstrebeck ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...