guttorm Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har sett få reservelagskamper, men fyren er en duracellkanin ut i fra det jeg har sett. Nå er strengt tatt tempoet litt lavere i reserveligaen, men han løp ihjel Neville i et av fjorårets reserveoppgjør mot United for eksempel. Ok. Må innrømme jeg synes han har virket sprek i de førstelagskampene jeg har sett ham. Som noen er innepå, vi kan risikere at Aurelio går skadet halve sesongen, da må vi være rimelig sikre på at Insua holder. (eksempelvis se hvordan det har vert på høyrebacken denne sesongen) Dessuten har jeg likt det jeg har sett fra Dossena på vingen, altså jeg er litt usikker på salg. Babel i førsteomgang imo. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 God kveld, hvordan har vi det i dag folkens? De som har fulgt reservelaget, hvordan er kapasiteten til Insua? Tenker da hvor lenge han holder ut, og ikke minst kamper på rad. Sommerferie finally Det er som å ha en Mascherano på venstreback, dog ikke like psycho. Han springer opp og ned venstresiden i 90 minutter i reservekampene og i PL så avhenger det vel om Rafa vil at han skal bidra mye med offensivt (mot lavtliggende lag) eller om han skal ligge litt nærmere egen 16 meter, men det vet dere vel. Arbeidskapasiteten hans er meget god vil jeg ikke nøle med å påstå og vi klarer oss fint med han og Aurelio på venstrebacken. Vi har jo også Arby som kan spille der. Høyrebacken er langt viktigere å få inn forsterkninger på, så jeg håper at Rafa selger Dossena og bruker av de pengene til å by på Glen Johnson. Fortsatt ingen som har fått mail? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Fortsatt ingen som har fått mail? Nei. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Slik jeg forstår får vi ikke eventuelt svar før på mandag... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som sende meg PM med all info jeg må sende, og til hvilken mail. Finner ikke oppslaget på .no nå og hadde ikke mulighet til å sende mail før i dag. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som sende meg PM med all info jeg må sende, og til hvilken mail. Finner ikke oppslaget på .no nå og hadde ikke mulighet til å sende mail før i dag. [email protected] emnetittel: gratisbilletter navn: medlemsnr: navn på andre billetter: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Og adresse. Siden de har tatt det bort vil jeg tro de har fått nok mailer, så får vi se hvem som er heldige og ikke til uka. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Adresse?! Faen! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Dagens rykter sier at Real byr Robben i en ren byttehandel mot Xabi.. Litt usikker på hva jeg tenker rundt dette, Robben er en idiot, men en sinnsyk fotballspiller når han er skadefri. Også at Real Madrid byr £8 Mill for Arbeloa. Mener det ikke er nok, vist ikke Benitez har en erstatter klar. Arbeloa har vert stor. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Nei faen heller. Xabi anyday. Robben blir jo skadet bare du ser på ham, mens Xabi tar glatt en 8-10 stamfot taklinger. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 "The Mirror påstår at Barcelona har tilbudt Samuel Eto'o i bytte med Javier Mascherano. Eto'o har ett år igjen av sin kontrakt med katalanerne, og har ikke kommet til enighet om en forlengelse. Benítez insisterte tidligere i uken på at Mascherano ikke er til slags, selv for £50M. " - .no http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20152&zone=1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Dagens rykter sier at Real byr Robben i en ren byttehandel mot Xabi.. Litt usikker på hva jeg tenker rundt dette, Robben er en idiot, men en sinnsyk fotballspiller når han er skadefri. Også at Real Madrid byr £8 Mill for Arbeloa. Mener det ikke er nok, vist ikke Benitez har en erstatter klar. Arbeloa har vert stor. +1 Det var når Arbeloa ble skadet ved juletider man forstod hvor viktig han er. Presterer på det jevne uten å gjøre mye utav seg. Dessuten har vi ingen erstatter so far, og vil Arbeloa egentlig slite benk bak Ramos? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Det ryktes jo at Rafa vil hente Glen Johnson, en mulig erstatter for Arbeloa om han skulle forsvinne, kanskje? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Nei faen heller. Xabi anyday.Robben blir jo skadet bare du ser på ham, mens Xabi tar glatt en 8-10 stamfot taklinger. Legene i Madrid har funnet ut hvorfor han har vært så mye skadet Det er pga. løpestilen hans og han har jobbet med å endre den det siste halvåret. Han løper mer likt proffe sprintere (Usain Bolt, Powell og dissa) enn det andre fotballspillere og da er det lettere å få skader. Håper inderlig at han blir i klubben og at vi ikke kjøper Alonso eller Arbeoa fra dere da vi har mange nok på midten fra før av. Vi har 10 sentrale midtbanespillere hvor over halvparten er gode nok induviduelt til å gli rett inn i startelleveren. Er Arbeloa høyre eller venstrebeck ? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Han er høyre. 17 mill£ for Johnson? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Overpriset? Er han så god som folk skal ha det til? Jeg har nesten ikke sett ham spille. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Han er god, men han er engelsk. Altså jævla overpriset. Ville sagt et sted mellom £8-10M er mer rimelig for ham, men ... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Høyreback på årets lag i PL som også er under langtidskontrakt? Han blir dyr. God er han også. Nesten tragikomisk at Chelsea vurderer å hente ham tilbake. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5377633,00.html Håper vi beholder Arbeloa og kjøper inn Johnson. Og det virker som vi har lagt inn et stort bud på ham. Portsmouth executive chairman Peter Storrie has told Sky Sports News that the club have received a bid for Glen Johnson and that a deal could be concluded imminently. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå