Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens.

 

Vil bare tipse om at Fredag vil det skje en jævlig kul greie for norske Liverpool fans som har anledning til å være i Oslo 5.aug.

 

Følg med i media og på liverpool.no

 

(PS! Dette får dere vite fordi jeg ikke klarte å skaffe billetter som det først så ut til.)

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Takk, Kjakan24. Synd det ikke ble noe av konkurransen her på forumet, men regler er regler, uansett hvor firkanta det blir seende ut som.

 

 

Gleder meg til å se hvordan dette vil fungere, og håper jeg har mulighet til å reservere flere enn en billett :p

 

Noen tips til når på dagen en eventuell konkurranse vil starte?

Lenke til kommentar
Takk, Kjakan24. Synd det ikke ble noe av konkurransen her på forumet, men regler er regler, uansett hvor firkanta det blir seende ut som.

 

 

Gleder meg til å se hvordan dette vil fungere, og håper jeg har mulighet til å reservere flere enn en billett :p

 

Noen tips til når på dagen en eventuell konkurranse vil starte?

 

Jeg skal prøve å legge ut hvordan man kan gjøre dette, 10-15.min etter at "presse-briefingen er ferdig". Da får dere her i TIA tråden vite det før VG, Dagbladet osv poster det på sine sider. Men jeg må understreke skal PRØVE! Imorgen blir veldig hektisk.

 

Klarer jeg å få 3G dekning ved Bislett, så blir e boller og brus på dere her inne.

Lenke til kommentar
Det der er jo virkelig glimrende...Kjempebra for oss som allerede har punga ut. Way to go!

 

Reaksjoner som denne og "har salget vært så dårlig" fører til at slike stunts ikke blir gjort for ofte. Har vært noen hektiske dager og timer nå siste døgnet med dette. Kult å få slike ting tilbake ... NOT!

 

Regn litt ut hvor mye 1000 billetter koster, og tenk at noen har gjort det for oss Liverpool fans. Reaksjoner som "Benitez" kommer med da blir ganske latterlig.

 

Men er overtrøtt og gleder meg til imorgen. PEACE!

 

Jeg går sterkt utifra at det er 3G/GPRS dekning ved Bislett.

 

hehe, Me 2. = Boller og brus. Følg med rundt 12.15-12.30 da... natta

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Det der er jo virkelig glimrende...Kjempebra for oss som allerede har punga ut. Way to go!

 

Reaksjoner som denne og "har salget vært så dårlig" fører til at slike stunts ikke blir gjort for ofte. Har vært noen hektiske dager og timer nå siste døgnet med dette. Kult å få slike ting tilbake ... NOT!

 

Bra tiltak. Spørsmålet mitt var bare om salget har vært så dårlig at de (ikke du. Visste ikke du var involvert i dette) vil skape litt hype ved å gi bort billetter. Ser jo på .no at det ikke er utsolgt enda. "Alle" hadde jo på forhånd regnet med at billettene ble revet bort på 10-15 min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...