perpetrus382 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nå er jeg nysgjerrig... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Yes sir. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=569925 Ronaldo: Paris' easiest score ever... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nå er jeg nysgjerrig... Står på .no nå. er 1000 gratisbilletter som blir delt ut. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har salget vært så dårlig...? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Spennende hvordan de skal dele de ut da. EDIT: Og briefing for pressen da? Endret 11. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det der er jo virkelig glimrende...Kjempebra for oss som allerede har punga ut. Way to go! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du kan ikke seriøst være sur, fordi billetter skal deles ut? Det kommer nok til å være vanskelig å få billett uansett. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Takk, Kjakan24. Synd det ikke ble noe av konkurransen her på forumet, men regler er regler, uansett hvor firkanta det blir seende ut som. Gleder meg til å se hvordan dette vil fungere, og håper jeg har mulighet til å reservere flere enn en billett Noen tips til når på dagen en eventuell konkurranse vil starte? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Takk, Kjakan24. Synd det ikke ble noe av konkurransen her på forumet, men regler er regler, uansett hvor firkanta det blir seende ut som. Gleder meg til å se hvordan dette vil fungere, og håper jeg har mulighet til å reservere flere enn en billett Noen tips til når på dagen en eventuell konkurranse vil starte? Jeg skal prøve å legge ut hvordan man kan gjøre dette, 10-15.min etter at "presse-briefingen er ferdig". Da får dere her i TIA tråden vite det før VG, Dagbladet osv poster det på sine sider. Men jeg må understreke skal PRØVE! Imorgen blir veldig hektisk. Klarer jeg å få 3G dekning ved Bislett, så blir e boller og brus på dere her inne. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg går sterkt utifra at det er 3G/GPRS dekning ved Bislett. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Det der er jo virkelig glimrende...Kjempebra for oss som allerede har punga ut. Way to go! Reaksjoner som denne og "har salget vært så dårlig" fører til at slike stunts ikke blir gjort for ofte. Har vært noen hektiske dager og timer nå siste døgnet med dette. Kult å få slike ting tilbake ... NOT! Regn litt ut hvor mye 1000 billetter koster, og tenk at noen har gjort det for oss Liverpool fans. Reaksjoner som "Benitez" kommer med da blir ganske latterlig. Men er overtrøtt og gleder meg til imorgen. PEACE! Jeg går sterkt utifra at det er 3G/GPRS dekning ved Bislett. hehe, Me 2. = Boller og brus. Følg med rundt 12.15-12.30 da... natta Endret 11. juni 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Greit, jeg har hatt en dårlig dag. Lite gjennomtenkt kommentar. Jeg unnskylder meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Wow, The Sun blir jo bare bedre og bedre. Dette er faktisk det sykeste jeg har sett så langt, siden jeg antar Riise er den som er ærlig her. Tror virkelig ikke The Sun liker Liverpool, nei. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det der er jo virkelig glimrende...Kjempebra for oss som allerede har punga ut. Way to go! Reaksjoner som denne og "har salget vært så dårlig" fører til at slike stunts ikke blir gjort for ofte. Har vært noen hektiske dager og timer nå siste døgnet med dette. Kult å få slike ting tilbake ... NOT! Bra tiltak. Spørsmålet mitt var bare om salget har vært så dårlig at de (ikke du. Visste ikke du var involvert i dette) vil skape litt hype ved å gi bort billetter. Ser jo på .no at det ikke er utsolgt enda. "Alle" hadde jo på forhånd regnet med at billettene ble revet bort på 10-15 min... Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fra Nettavisen: 500 Lyn-Pool billetter gis ut via L.no. 500 billetter gis ut til de første 500 som registrerer gratis konto hos Unibet.com Aldgrense for Regging er 18 År. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har sendt mail til liverpool.no, håper på svar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 De 500 er vel gitt ut allerede tenker eg. Men hvordan får man beskjed om man var blandt de? Umiddelbart? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Sendte inn nå, håper jeg ikke var for sen. Glemte helt bort konkurransen =/. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har også sendt inn, krysser fingra. Virker ikke som det har vært for mye blest rundt det, så 500 billetter gratis på en halvtime? Burde jo ha en liten sjanse til å få noen vel. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er spent jeg også nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå