Winydancer Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Fantastisk humor som foregår her inne. Riise har opparbeidet seg et respektabelt trofeeskap gjennom årene. Var nok mange store drakter som hang der inne. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Jepp, utrolig synd på gutten Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Noe må man da gjøre i denne tråden Winy, ganske slapt siden sesongslutt. Humoren er det forresten lite å utsette på spørr du meg. Riise vant vel ligacupen,CL, supercupx2 og FA-cupen. Endret 11. juni 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 + Sølv i forskjellige turneringer. Er da medaljer det og. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Jau. For noen så. Første taperplass. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Jau. For noen så.Første taperplass. Kan tenke meg at 99% av klodens fotballspillere ville sagt "Ja Takk" til et sølv i CL. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis man først kommer til en finale så vil nok sølv føles som et tap. Et lag som Liverpool bør ikke samle på sølv. For topplag er andre plass, taperplass. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Jajaja. Men sølv funker ikke for Liverpool. For andre klubber er det derimot en bragd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Tror Monaco er fornøyd med sølvmedalje i CL. Liverpool derimot. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Tror vi nettopp har konstantert det daniel. men søtt at du ville joine da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Jau. For noen så.Første taperplass. Imba innlegg kombinert med signaturen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Hva tyvene skal med medaljene er et mysterium for meg. Kan ikke være så lett å få solgt hvertfall. Og en eventuell kjøper, vil jo ikke kunne vise det fram på noen som helst måte. Eneste måtte være drakter som Riise har "byttet" til seg etter kamper. Det er nok lettere å selge, men igjen vanskelig å bevise at drakten faktisk er brukt i kamp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Ville ikke du om sjansen bydde seg tatt imot en medalje fra CL og FA gull? Guttorm: Tenkte selv over det etter jeg posta. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Ville ikke du om sjansen bydde seg tatt imot en medalje fra CL og FA gull? Nå er det noen av oss her inne som IKKE er kriminelle da smågal Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Ville ikke du om sjansen bydde seg tatt imot en medalje fra CL og FA gull? Selfølgelig ville jeg tatt i mot den, og vist den fram til alle. Men når man har en stjålet medalje, og ikke kan vise til hvor den kommer fra, da er det ikke like gøy med en medalje som ligger i skuffen hjemme. Endret 11. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Ville ikke du om sjansen bydde seg tatt imot en medalje fra CL og FA gull? Aldri! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Tulling. Ronaldo har visst vært på nattbesøk hos Paris Hilton, lawl. Sweet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Tulling. Ronaldo har visst vært på nattbesøk hos Paris Hilton, lawl. Sweet. Kilde? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Yes sir. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=569925 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hei folkens. Vil bare tipse om at Fredag vil det skje en jævlig kul greie for norske Liverpool fans som har anledning til å være i Oslo 5.aug. Følg med i media og på liverpool.no (PS! Dette får dere vite fordi jeg ikke klarte å skaffe billetter som det først så ut til.) Endret 11. juni 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå