Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Har gått meg hus forbi at Barcelona ønsker Mascherano. Benitez har kontant avslått disse ryktene, og sier at summer på £40 - £50 Mill vil bli avslått. Men lurer på om Barca begynner å bli litt rastløse etter de ser summene og spillerne som det blir handlet med i Real. Kanskje de skraper sammen de siste inntektene og pøser ut et bud på £60 Mill for Mascherano ?

 

Hadde uten tvil blitt spennende å se hva Benitez kunne gjort med noe slikt. Vi ser jo også at Mascherano blir "overflødig" i mange av kampene, da vi møter "svakere" motstand, menst han er en gyllen brikke i storkampene i Europa.

 

Vil selvsagt ikke miste Mascherano, men blir litt våt i øynene av å tenke på David Villa, David Silva osv.. Hihih

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gått meg hus forbi at Barcelona ønsker Mascherano. Benitez har kontant avslått disse ryktene, og sier at summer på £40 - £50 Mill vil bli avslått. Men lurer på om Barca begynner å bli litt rastløse etter de ser summene og spillerne som det blir handlet med i Real. Kanskje de skraper sammen de siste inntektene og pøser ut et bud på £60 Mill for Mascherano ?

Hadde uten tvil blitt spennende å se hva Benitez kunne gjort med noe slikt. Vi ser jo også at Mascherano blir "overflødig" i mange av kampene, da vi møter "svakere" motstand, menst han er en gyllen brikke i storkampene i Europa.

 

Vil selvsagt ikke miste Mascherano, men blir litt våt i øynene av å tenke på David Villa, David Silva osv.. Hihih

 

Excuse me bartender, I'll have what he's having!

Lenke til kommentar

Du kan da ikke forstå tankegangen hans? Barcelona vil aldri bruke £50 - 60M for en spiller som ikke engang er den beste i sin posisjon i verden. Jeg tviler dessuten på hvor interesserte Barcelona egentlig er i Mascherano. Han er altfor dårlig fremfor i forhold til Yaya Toure f.eks, og jeg er ganske sikker på at klubben heller møter lønnskravene hans enn å "splashe" ut på Mascherano.

Lenke til kommentar
SNIP

 

Missforstå meg rett, jeg tror ikke Barca vil gå "overkanten" og by slike summer, men sykere ting har skjedd i verden. (les; Giggs ble Player of the Year.)

 

Uansett.. Er bare en tankegang. Ville ikke mistet Mascherano uansett.

Når det gjelder "ikke engang verdens beste i sin posisjon".. hehe.. Vell.. Utfordrer deg til å nevne 3 stk som gjør Mascherano sin jobb bedre enn Masche himself?

 

 

EDIT; Giggs kommentaren var selvsagt harmløs og selvsagt ment som en spøk.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Mascherano sin jobb som defensivt rivjern? Det er nok ikke mulig å nevne mer enn en som ligger rett foran stopperene og løper ihjel og fungerer som bikkje, men han er svært begrenset. Jeg ser på Yaya Toure og Essien som bedre i ankerrollen enn det Masche er. Jeg mener for all del ikke at han er en dårlig spiller, og kommentaren var ikke ment som noe stikk, men jeg tror at han for mange store klubber er for begrenset til at man vil ha han fremfor en annen mer spillende midtbanespiller. Han passer nok best i Liverpool der han får ligge å gjøre den defensive jobben nærmest som en "gærning" foran stopperene og Alonso og Gerrard skal få gjøre det offensive. I Barcelona derimot ville det blitt stilt større krav til Masche.

Lenke til kommentar
Mascherano sin jobb som defensivt rivjern? Det er nok ikke mulig å nevne mer enn en som ligger rett foran stopperene og løper ihjel og fungerer som bikkje, men han er svært begrenset. Jeg ser på Yaya Toure og Essien som bedre i ankerrollen enn det Masche er. Jeg mener for all del ikke at han er en dårlig spiller, og kommentaren var ikke ment som noe stikk, men jeg tror at han for mange store klubber er for begrenset til at man vil ha han fremfor en annen mer spillende midtbanespiller. Han passer nok best i Liverpool der han får ligge å gjøre den defensive jobben nærmest som en "gærning" foran stopperene og Alonso og Gerrard skal få gjøre det offensive. I Barcelona derimot ville det blitt stilt større krav til Masche.

 

Da er vi på samme tankegang ;)

Men Mascherano kan uten tvil spille på et større spekter, men i Liverpool har han en svært viktig defansiv jobb. Gutten får ikke engang juble med laget, han må ta imot informasjon til formasjonsskiftninger fra Benitez.

 

Akkurat den defansive jobben seg jeg på han som kanskje den beste på, ilag med Essien og ett par til, men hvem som er DEN beste forandrer seg fra hvem som har dagen.

 

På Argentina har Mascherano en litt større rolle, og vi ser at han takler den. Jeg tror Mascherano kunne passet perfekt inn på Barcelona, der han ligger og plukker opp ALT av offansive forsøk fra motstanderen, menst Xavi INiesta Messi Henry osv tar seg av det offansive ,)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...