Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Word Up!

Egentlig digg å fått fjernet Ferguson også, men det er litt mye å håpe på.

Ferguson er Premier League.

Bull.

Så du mener at Ferguson ikke er noe som er et kjennetegn på Premier League? Men selvfølgelig, "Bull" var mye enklere å skrive.

 

Manchester United og Ferguson er ikon for Premier League, det er den klubben som er best kjent i verden. Så Sir Alex Ferguson er det som er med å gjøre Premier League til det det er.

Lenke til kommentar

Ja jeg mente det helt bestemt. Sir Alex Ferguson er hele kompaniet. Fra topp til bunn. Figure of speech. Lese mellom linjene er jo lov før du proklamerer at det er Bull.

 

United er forresten verdens mest kjente klubb. Det har flere undersøkelser konstatert. Men selvfølgelig, "neh" var igjen lettere å si.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Ja jeg mente det helt bestemt. Sir Alex Ferguson er hele kompaniet. Fra topp til bunn. Figure of speech. Lese mellom linjene er jo lov før du proklamerer at det er Bull.

 

United er forresten verdens mest kjente klubb. Det har flere undersøkelser konstatert. Men selvfølgelig, "neh" var igjen lettere å si.

 

Blablabla. So fucking what? Jeg liker ikke Ferguson og synes det er helt mongoloid at mannen i gata skal få adelstittel. Hadde vært greit digg å slippe hans evige sutring, samme faen hvor stor personlighet han hadde vært i EPL. EPL uten Ferguson er samme gamle EPL med en god dose mindre sutring.

Lenke til kommentar
Ja jeg mente det helt bestemt. Sir Alex Ferguson er hele kompaniet. Fra topp til bunn. Figure of speech. Lese mellom linjene er jo lov før du proklamerer at det er Bull.

 

United er forresten verdens mest kjente klubb. Det har flere undersøkelser konstatert. Men selvfølgelig, "neh" var igjen lettere å si.

 

Blablabla. So fucking what? Jeg liker ikke Ferguson og synes det er helt mongoloid at mannen i gata skal få adelstittel. Hadde vært greit digg å slippe hans evige sutring, samme faen hvor stor personlighet han hadde vært i EPL. EPL uten Ferguson er samme gamle EPL med en god dose mindre sutring.

Hvem skal da få adelstitler? Politikere? Generaler?

Lenke til kommentar
Blablabla. So fucking what? Jeg liker ikke Ferguson og synes det er helt mongoloid at mannen i gata skal få adelstittel. Hadde vært greit digg å slippe hans evige sutring, samme faen hvor stor personlighet han hadde vært i EPL. EPL uten Ferguson er samme gamle EPL med en god dose mindre sutring.

 

Lurer på hva diskusjon.no hadde vært uten

Lenke til kommentar
Blablabla. So fucking what? Jeg liker ikke Ferguson og synes det er helt mongoloid at mannen i gata skal få adelstittel. Hadde vært greit digg å slippe hans evige sutring, samme faen hvor stor personlighet han hadde vært i EPL. EPL uten Ferguson er samme gamle EPL med en god dose mindre sutring.

Du reagerer på sutringa til Ferguson da dere har Benitez som er verre, og i tilleg taper i media... Bevare meg vel, glad for at vi slipper han i United!

Lenke til kommentar
Hvem skal da få adelstitler? Politikere? Generaler?

 

Og der skle det ut...

 

Hvorfor det om jeg tør spørre?

 

@Kloffs.

 

Ferguson og sutring? Hva med Benitez? Det eneste han gjør er å sutre i media om manglende overgangsmidler, mengder av skader og lag som kommer til Anfield og ligger lavt.

Også har vi jo den berømte pressekonferansen...

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Begge personene sutrer. Rafa ifjor ga mye skyld på dommerne istede for ta skylden selv( på den tiden han rokerte lag altfor ofte)

 

Mener du at Ferguson ikke ''sutrer''?

 

Må ikke være ultrapositiv til eget lag og egene spillere\trenere kun fordi man heier på de vet du. :)

Går an å se the bad også

Lenke til kommentar

Her var det mye prat uten mening, som vanlig. Jeg driter vel i om Benitez sutrer, jeg sier at Ferguson sutrer og er lei det. Dere får enten motbevise at Ferguson er en liten sutreunge eller holde kjeft. Jeg driter i om treneren til Mallorca, Inter, Liverpool, Lillestrøm eller Chelsea sutrer.

Lenke til kommentar
Her var det mye prat uten mening, som vanlig. Jeg driter vel i om Benitez sutrer, jeg sier at Ferguson sutrer og er lei det. Dere får enten motbevise at Ferguson er en liten sutreunge eller holde kjeft. Jeg driter i om treneren til Mallorca, Inter, Liverpool, Lillestrøm eller Chelsea sutrer.

 

Hold kjeft selv. Du kommer med en påstand, bevisbyrden er på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...