Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Tror at salget av Ronaldo vil gjøre at Rooney og Berbatov endelig blir toppscorere i ligaen!

 

Aldri om Rooney blir toppscorer i PL.

 

+1

 

Ved salg av Ronaldo håper jeg på Ribery og en spydspiss ala Torres. Rooney/Berbatov foran en slik type spiss må bli en vinner.

Vi kan jo kjøpe inn Torres da. Tror ikke mange i denne tråden hadde fått et særlig bedre forhold til United da. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kan jo kjøpe inn Torres da. Tror ikke mange i denne tråden hadde fått et særlig bedre forhold til United da. :wee:

 

Hadde blitt morro å se en langflat Ferguson by £80 mill for Torres menst Rafa bare ler og Torres konstant uttaler i media at han aldri vil forlate klubben han elsker!

 

Gief sirkus!

Lenke til kommentar

Negrdeo ønsker seg til oss, synes han virker som en meget spennende spiller, så hadde ikke sagt nei takk til det. Men det er jo så jævlig sjokk at Real kommer til å forhindre det, siden de heller vil bruke han som lokkemiddel til å hente Villa fra Valencia.

 

Real Madrid får et passe sykt lag nå. Man kan jo snart ikke gjøre overganger i Europa uten at de er involvert på en eller annen måte. Jeg sier hvertfall at vi nå må benytte sjansen og hente det vi kan fra Real, som tidligere nevnt gjerne VdV og Huntelaar, kanskje Nistelroy også. Som flere har sagt kommer det til å være nice price sommer i Madrid i år.

 

Men som vanlig kommer nok vi til å sitte på den feite rævva vår og kjøpe et par drittspillere ingen har hørt om, men som Rafa allikevel skryter opp i skyene som store talenter, men som etterhvert blir satt på benken permanent og solgt neste sommer. Kjenner jeg blir forbanna av å tenke på det. Samtidig som United bruker den gigantiske summen de får for Ronaldo på 3-4 KLASSEspillere, og Chelsea helt sikkert noe lignende.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Goalkeeper:

 

* 1 Iker Casillas

* 13 Jordi Codina

* 25 Jerzy Dudek

 

Defender:

 

* 2 Michel Salgado

* 3 Pepe

* 4 Sergio Ramos

* 5 Fabio Cannavaro

* 12 Marcelo

* 16 Gabriel Heinze

* 21 Christoph Metzelder

* 22 Miguel Torres Gomez

* 34 Agustin Iniguez

* 36 Gary Kagelmeicher

 

Midfielder:

 

* 6 Lassana Diarra

* 6 Mahamadou Diarra

* 8 Fernando Gago

* 11 Arjen Robben

* 14 Guti

* 15 Roysten Drenthe

* 18 Ruben De la Red

* 23 Rafael Van der Vaart

* 24 Javi Garcia

* 26 Daniel Parejo

* 27 Javier Velayos

 

Attacking Midfielder:

 

* 10 Wesley Sneijder

* 20 Gonzalo Higuain

* 28 Alberto Bueno

* - Kaka

 

Striker:

 

* 7 Raul

* 9 Javier Saviola

* 9 Klaas Jan-Huntelaar

* 17 Ruud van Nistelrooy

* 35 Miguel Fernandez

 

 

---

 

SkySports sin oversikt over REAL MADRID sin spillergruppe.. Herregud for et lag de kan stable på beina..

 

Men spørsmålet er hvem som skal ut? Jeg sier ikke neitakk til Saviola som backupspiss.. Gjerne Vaart også..

Lenke til kommentar
Huntelaar har heller ikke funnet seg helt til rette i Real. Ikke fikk han spille CL denne sessongen heller (ikke at de spilte så mange kampene før de røk ut).

Skal ikke se bort i fra at han kunne være interessert i å bytte klubb.

Han fikk ikke lov å spille i CL siden han hadde spilt kvalikk med Ajax. Men det virker som at han ikke har funnet seg helt til rette nei. Håper bare han tar turen til oss og ikke dere. :)

 

Det er feil, de måtte velge mellom Huntelaar og Diarra når de kunne legge til en ny spiller til CL troppen og da valgte de Diarra.

Ikke helt riktig det heller. Det stemmer at de bare kunne velge en av dem, men det kom av at begge to hadde spilt UEFA cup, ikke fordi de bare kunne legge til en spiller til i troppen.

Troppen kunne bestått av bare nye spillere den, men ikke flere enn 1 som har spilt cup for annet lag samme sessong.

Lenke til kommentar
R. Madrid blir skumle neste år tror jeg. Om de får til noe spill da, og ikke en gjeng med primadona'er som skal gjøre alt selv.

 

Ganske enig i dette, stiller vel mer spørsmålstegn til treneren, ikke fordi jeg tviler på at han har ferdighetene til en slik jobb, men man så hvordan det gikk med Scolari i Chelsea, spørsmålet er vel om Pellegrini får bedre tid til å samspille stjernegalleriet.

 

Fordi, det er vel nokså åpenbart for de fleste at ikke alt kommer til å gå på skinner om Real kjøper og selger i større mengder.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

 

Stakkars Danielzu, nå får han ikke sove i natt.

Bønna var vårens store lyspungt, forsetter han i samme stilen blir han utrolig viktig neste sesong.

The Jew:

- ''Får jeg tilbud om fire år til i Liverpool fortsetter jeg der selv om Real Madrid skulle banke på min dør, uttalte israeleren for en drøy uke siden.''

 

Case closed.

Lenke til kommentar
The Jew:

- ''Får jeg tilbud om fire år til i Liverpool fortsetter jeg der selv om Real Madrid skulle banke på min dør, uttalte israeleren for en drøy uke siden.''

 

Case closed.

 

Flott flott.. Kan aldri tenke meg at Benitez skal selge en så viktig squadplayer. Må vi isåfall få £10 Mill elns for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...