Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vær så snill ikke by på VdV, han er en av mine favoritter ;(

 

Kek, im calling Rafa :)

 

Hva var det egentlig som skjedde med brukeren din Wis? Du spiste middag, og så? Godt det ikke var valgt med viten og vilje ivertfall :)

 

"Morsomme" venner, mens jeg var på do. Dummeste nicket jeg har sett noensinne.

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig for Van der Vaart! Absolutt en spiller jeg ønsket å se i Liverpooldrakta før han gikk til Real. Tror han hadde passet meget godt inn i laget.

 

Forøvrig helt enig i at vi burde utnytte Reals kjøp nå. Nistelroy til £2M? Sier faktisk ikke nei takk jeg altså. Hadde ikke sagt nei til Huntelaar heller om Real skulle sikre seg Villa, men der vil vi evt. måtte slås mot United tror jeg, og da går det jo rett til helvete med en gang kjenner jeg Liverpool rett. Ser ut som det er nederlenderne som står i fare i Madrid hvertfall. Hunt

Lenke til kommentar
Huntelaar har heller ikke funnet seg helt til rette i Real. Ikke fikk han spille CL denne sessongen heller (ikke at de spilte så mange kampene før de røk ut).

Skal ikke se bort i fra at han kunne være interessert i å bytte klubb.

Han fikk ikke lov å spille i CL siden han hadde spilt kvalikk med Ajax. Men det virker som at han ikke har funnet seg helt til rette nei. Håper bare han tar turen til oss og ikke dere. :)

Lenke til kommentar
Huntelaar har heller ikke funnet seg helt til rette i Real. Ikke fikk han spille CL denne sessongen heller (ikke at de spilte så mange kampene før de røk ut).

Skal ikke se bort i fra at han kunne være interessert i å bytte klubb.

Han fikk ikke lov å spille i CL siden han hadde spilt kvalikk med Ajax. Men det virker som at han ikke har funnet seg helt til rette nei. Håper bare han tar turen til oss og ikke dere. :)

 

Det er feil, de måtte velge mellom Huntelaar og Diarra når de kunne legge til en ny spiller til CL troppen og da valgte de Diarra.

Lenke til kommentar

Helvete også. Utd får 800 mill for Ronaldo, ikke bare er det overpris samma hvilken spiller det er, men nå kan de handle klasse fra øverste hylle. MYE klasse. Mens vi sitter på ræva og har gått glipp av Barry osv. Håper jeg våkner til at vi har kjøpt Rafael Van der Vaart og Lavezzi i morgen.

Lenke til kommentar
De kan bare ha 11 spillere på banen. Å tape Ronaldo tror jeg er verre enn om de får hente inn noen nye "klasse" spillere.

 

Edit: er han i form er jo "alle" frispark innenfor 25 meter = mål!

Tror at salget av Ronaldo vil gjøre at Rooney og Berbatov endelig blir toppscorere i ligaen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...