Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Mascherano er en veldig "kjip" spiller da. Han bidrar tilnærmet null offensivt. Dere kan tåle å miste ham, men spørs om Benitez noensinne vil spille uten et defensivt midtbaneanker.

Nå er ikke jobben hans det heller da. Han tar grovjobben bakover og lykkes til de grader med det. Xabi er maestroen på midtbanen. Synes de to utfyller hverandre helt perfekt, i tillegg til Gerrard og Torres litt mer offensivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
If it ain't broke,why fix it.

Og ikke engang prøv å si at Liverpool ikke er offansiv.

 

Benitez kan ha en tendens til å være litt defansiv ja, det er jeg enig i.

 

Tja, dere vant ingenting i år gjorde dere vel? Everton var nærmere et trofe enn dere.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Dette er en av grunnene til at jeg vil ha inn en offansiv midtbanespiller, og benke Masche i de "lette" kampene. Da han er dårlig fremover, men god bakover.

Lyn bestemmer ikke billettprisen selv.

 

Tja, dere vant ingenting i år gjorde dere vel? Everton var nærmere et trofe enn dere.

 

Vi banket ivertfall dere over 2 kamper til tross for at dere var champions of the world, regerende ligamester, regjerende CL vinner. I tilegg vant dere Ligaen, og var i CL finalen.

Mja, vi vant nada, men det er utrolig herlig å ha dengt dere så grundig :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Vi banket ivertfall dere over 2 kamper til tross for at dere var champions of the world, regerende ligamester, regjerende CL vinner. I tilegg vant dere Ligaen, og var i CL finalen.

 

Og siden PL er proffesjonell boksing så er det nå Liverpool som er Champions of the world, regjerende ligamester, regjerenle CL vinner og vinner av årets PL. Samt at Liverpool overtar æren det er å ha vært i CL finale....

 

Or not... ;)

Lenke til kommentar
Vi banket ivertfall dere over 2 kamper til tross for at dere var champions of the world, regerende ligamester, regjerende CL vinner. I tilegg vant dere Ligaen, og var i CL finalen.

Mja, vi vant nada, men det er utrolig herlig å ha dengt dere så grundig :)

To tabbekamper. Kom over det.

Lenke til kommentar
Vi banket ivertfall dere over 2 kamper til tross for at dere var champions of the world, regerende ligamester, regjerende CL vinner. I tilegg vant dere Ligaen, og var i CL finalen.

Mja, vi vant nada, men det er utrolig herlig å ha dengt dere så grundig :)

To tabbekamper. Kom over det.

Ja, rart det der.

Lenke til kommentar
To tabbekamper. Kom over det.

 

Kansje jeg kommer over det den dagen string kommer over at vi ikke vant noe? :)

Alle viste det fra før, String postet det for det. Ene og alene for å fucke opp litt, da må dere tåle å få litt i retur :)

 

Edit:

Så klumsete av meg, bildet ble lastet opp nok en gang :

post-10572-1244659596_thumb.jpg

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Dere takler jo virkelig ikke at noen setter spørsmålstegn ved laget deres. Det var ikke marginer som gjorde at dere ikke vant noe i år, det var - som alltid - udyktighet. Da må man lete etter feil, kanskje en mer offensiv spiller enn Mascherano kunne vippet 0-0 til 1-0?

 

Men uansett, "cry me a river", mer underholdning for meg :)

Lenke til kommentar

Om du leser innlegget mitt om Masche så kan du kansje slutte å ta alle under en kam?

Du begynner å dra fram Everton og greier, veldig saklig diskusjon liksom.

Udyktighet-Skader-inneffektive, det kan være mange grunner til av vi ikke klarte å avgjøre de aktuelle kampene.

 

Hvorfor ta dette opp på nytt? Det har vert diskutert allerede i tusenvis av poster. Jeg vet vi trenger spillere, du trenger ikke komme her å fortelle det. Og hvem har sagt noe annet?

 

Hyrlen: Selvsagt er jeg det, jeg svarte med samme mynt som han. At Everton var nærmere et trofee en oss, sier faktisk Nada om hvor godt lag Liverpool har.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett landskamp i kveld, må jeg virkelig si at hvorfor kan vi ikke bare utnytte dette med at Real Madrid kjøper alt og alle? Nå har de i følge .no lagt inn et bud på Silva og har allerede skaffet seg Kakà. Dette må vel bety at spillere som Rafael Van der Vaart får problemer med altfor lite spilletid? Det er jo garantert at Kakà kommer til å ta den offensive midtbanerollen som Vaart har? Dette burde blitt utnyttet og nå har vi kanskje en veeeldig god sjanse til å hente inn klasse for en billig penge. Vaart hadde glidd bra inn i dagens Liverpool og det hadde vært kjempekult med Enda en nederlender.

 

Reina

 

Arbeloa-Carra-Agger-Insua

 

Alonso

 

Kuyt-VdV-Gerrard-Babel

 

Torres

 

Reina

 

Arbeloa-Carra-Skrtel-Aurelio

 

Masch/Gerrard-Alonso

 

Kuyt-Steven Gerrard/VdV-Babel/Riera

 

Torres/Babel

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe meg noen "gamle" drakter. Nå har jeg bare Gerrard og Torres. Har aldri før vært så opphengt i drakter, men synes nå det hadde vært gøy med noen eldre drakter på veggen hjemme. :)

 

Må jo nesten ha en Owen-drakt

1998-00 Liverpool Home Shirt - Owen #10

 

Liverpool-98-Home-Owen-S.jpg

 

 

Gud må man også ha

1998-99 Liverpool Away Shirt - Fowler #9

 

Liverpool-98-Away-wer9.jpg

 

 

Heskey. Synes drakten er spesiell og kul.

2000-02 Liverpool Away Shirt - Heskey #8

 

Liverpool-00-AwayPP-Ese8.jpg

 

 

Gerrard med nr. 17 er kult. Men skulle helst hatt en annen drakt. Den hvite er bare "sånn passe"

2001-03 Liverpool Away Shirt - Gerrard #17

 

Liverpool-01-White-Gerrard.jpg

 

 

---------------------------------

 

Tropicana:

 

Absolutt enig. VDV er en klassespiller, men har ikke lest noe som tilsier at Rafa ser på han.

Men hadde vært en drøm å se Gerrard, Alonso og Van der Vaart sammen på midtbanen. :dribble:

 

----------Reina------------

Arbeloa - Agger - Skrtel - Insua

--------- Alonso ---------

Gerrard ----- Van der Vart

Kuyt ------------------ Riera

--------- Torres --------

 

+ inn med en ny ving

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...