Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Stemte nå, men måtte nok være objektiv i den avstemninga og gi min stemme til Vidic

8739457[/snapback]

Hva? Er du Liverpool supporter? Hvis du så er hadde det vært bedre å la vær og stemme.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemte nå, men måtte nok være objektiv i den avstemninga og gi min stemme til Vidic

8739457[/snapback]

Hva? Er du Liverpool supporter? Hvis du så er hadde det vært bedre å la vær og stemme.

8739485[/snapback]

Nei han er ikke det. :) Mulig han tror det selv, men vi har da sett flere ganger at han ikke er det.

Stemte seff på Carra! Vil gratulere Stevie G med dagen med det samme jeg skriver! :fun:

Lenke til kommentar

Gratulerer til verdens mest komplette fotballspiller! :love:

Ste Gerrard, Gerrard

He'll pass the ball 40 yards

He's big and he's fucking hard

Ste Gerrard, Gerrard

Stemte forøvrig på Carra jeg og.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Stemte også på Carra.

Men, er litt nervøs med tanke på at Man u har kjøpt Nani og Anderson, De to kan fort bli klassespillere i PL :/

Men, Satser på Malouda og Tevez, så kan vi kjempe om tittelen vi også!

8746805[/snapback]

Hvorfor er du nervøs? Hele overgangssirkuset har akkurat startet. United kjøper talenter, mens vi lager egne.

Når det gjelder Malouda og Tevez. Så kommer de til Anfield, tro meg.

Lenke til kommentar
Hvorfor er du nervøs? Hele overgangssirkuset har akkurat startet. United kjøper talenter, mens vi lager egne.

8747018[/snapback]

Hvem?

8747110[/snapback]

Hvem er det som har vunnet juniorcupen to år på rad?

8747125[/snapback]

Kan ikke se noen på førstelaget per nå. Å har ikke Benitez handlet talenter fra utlandet?

Lenke til kommentar

8747018[/snapback]

Hvem?

8747110[/snapback]

Hvem er det som har vunnet juniorcupen to år på rad?

8747125[/snapback]

Kan ikke se noen på førstelaget per nå. Å har ikke Benitez handlet talenter fra utlandet?

8747131[/snapback]

Jo, Benitez har hentet noe fra utenlandet og det er noen fra egen by.

Det viktigste er at vi ikke har noen unge som er for arrogante som vi hadde med Le Tallec. Han var som 17 åring omtalt som et av europas største talent. Han skjønte heller ikke at da han var i Liverpool at han måtte jobbe for tilliten. Derfor ble han ikke den jeg hadde trodd han skulle bli. Han krevde også like mye spilletid som Gerrard, Alonso osv. Da Benitez kom. Slike unge har jeg ikke sansen for.

Selvom jeg tviler på at Uniteds to nye er slik, men man kan aldri vite.

Lenke til kommentar
Takk skal du ha :thumbup:

Ser ut at Vår helt carra drar iland seieren:)

8747754[/snapback]

Valget er sabotert, hadde det ikke vært to gullgutter og velge mellom hadde valget vært enkelt. Isteden blir stemmene fordelt mellom de to :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...