Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men nå spørte Kjakan om at man sender en PM til Kjakan, hvor de skriver at de har lyst til å være med, og deretter får de en PM senere med link. Det er ikke snakk om random reklame, men en utveksling av linker.

 

Verre er det ikke.

 

Riktig, selv dette var altså ikke lov.

Lenke til kommentar

Dette var utrolig firkanta, håper dette går uansett. Et for bra tilbud til å gi forbud mot fordi de ikke tillater reklame. Ganske utrolig.

 

Nok klaging fra meg, håper bare en moderator eller en høyere i toppen kan løse dette.

 

 

 

Tilbake til tråden: Ser at det fortsatt er ledige billetter. Ble det ikke regnet at det ville bli utsolgt på et par minutter? Stive billetterpriser strikes back.

Lenke til kommentar
Synd folkens, men med disse reglene ville jeg aldri kunnet gi dere billetter uansett fordi dette måtte gå via en konkurranse på nettsiden jeg jobber for.

 

Ja for det var jo det som var utgangspunktet når du startet dette... :roll:

 

Ser ikke helt hva du mener, men nei jeg hadde ikke satt meg inn i reglene når det kom til å kjøre en uskyldig gratis konkurranse å skrive om denne her inne.

 

Å gi TIA tråden hos diskusjon.no noen fotballbilletter går ikke på å reklamere men heller på å være grei mot en liten brukergruppe som er veldig opptatt av Liverpool og fotball.

 

Vi vet vel alle at ROI fra et slikt stunt er langt lavere en å legge noen millioner inn i tv-reklame eller sponse en norsk kjendis eller to.

 

Nå bør du av alle her inne faktisk forstå at med en gang denne "gi billetter" saken din gikk fra at folk her inne skulle konkurrere seg imellom om billettene til at folk her inne skulle konkurrere på lik linje med resten av landet så ble hele greia en reklamesak mer enn "være snill sak."

 

Folk på diskusjon.no får OGSÅ være med å konkurrere om billettene. yay... :w00t:

 

 

Eg sier det eg vet flere tenker: Flere her inne er jo ikke overrasket... Dessverre.

 

Dette var utrolig firkanta, håper dette går uansett. Et for bra tilbud til å gi forbud mot fordi de ikke tillater reklame. Ganske utrolig.

 

Hva er så bra med tilbudet nå da? wow. Du får være med i en gratis konkurranse. Fabelaktig.

Lenke til kommentar
Dette var utrolig firkanta, håper dette går uansett. Et for bra tilbud til å gi forbud mot fordi de ikke tillater reklame. Ganske utrolig.

 

Hva er så bra med tilbudet nå da? wow. Du får være med i en gratis konkurranse. Fabelaktig.

Hva er dårlig med tilbudet? Ja, en gratis konkurranse om å vinne Liverpool billetter. Ja, faktisk ganske fabelaktig.

Håper du var ironisk.

Lenke til kommentar
Synd folkens, men med disse reglene ville jeg aldri kunnet gi dere billetter uansett fordi dette måtte gå via en konkurranse på nettsiden jeg jobber for.

 

Ja for det var jo det som var utgangspunktet når du startet dette... :roll:

 

snip

 

Nå bør du av alle her inne faktisk forstå at med en gang denne "gi billetter" saken din gikk fra at folk her inne skulle konkurrere seg imellom om billettene til at folk her inne skulle konkurrere på lik linje med resten av landet så ble hele greia en reklamesak mer enn "være snill sak."

 

Folk på diskusjon.no får OGSÅ være med å konkurrere om billettene. yay... :w00t: Eg sier det eg vet flere tenker: Flere her inne er jo ikke overrasket... Dessverre.

 

Dette var utrolig firkanta, håper dette går uansett. Et for bra tilbud til å gi forbud mot fordi de ikke tillater reklame. Ganske utrolig.

 

Hva er så bra med tilbudet nå da? wow. Du får være med i en gratis konkurranse. Fabelaktig.

 

Hva feiler det deg? Jeg forklarte grunnen til at jeg ikke fikk så mange billetter som jeg trodde. Planen var å ha en konkurranse for BARE diskusjon.no men iform av en pokerturnering hos siden jeg jobber for.

 

Men da vi ikke fikk så mange å intr fra d.no folkene ikke var formidabel fikk jeg ikke gi bort noen av billettene (785kr) da disse måtte prioriteres mot andre ting.

 

Så informerte jeg at det fortsatt går an å vinne billetter.

 

Deretter oppdaget jeg at selv om jeg hadde gitt bort 20 billetter til diskusjon.no så kunne jeg ikke fått kjørt en konkurranse på min eksterne site pga regler her på d.no.

 

Du klarer å vinkle å vri dette helt på trynet.

 

GIR OPP!

Lenke til kommentar
Hva feiler det deg? Jeg forklarte grunnen til at jeg ikke fikk så mange billetter som jeg trodde. Planen var å ha en konkurranse for BARE diskusjon.no men iform av en pokerturnering hos siden jeg jobber for.

 

Men da vi ikke fikk så mange å intr fra d.no folkene ikke var formidabel fikk jeg ikke gi bort noen av billettene (785kr) da disse måtte prioriteres mot andre ting.

Hva er formidabel interesse? Hvorfor er det enklere for dem å gi bort mange billetter kontra få?

Lenke til kommentar
Hva feiler det deg? Jeg forklarte grunnen til at jeg ikke fikk så mange billetter som jeg trodde. Planen var å ha en konkurranse for BARE diskusjon.no men iform av en pokerturnering hos siden jeg jobber for.

 

GIR OPP!

 

Til å begynne med skulle du vel gi bort billetter, skulle du ikke..?

 

Uansett; du må forstå at folk blir skuffet når du vifter med billetter til en kamp som for mange blir for dyr. Dermed gir du dem håp om å kunne se favorittlaget sitt likevel. Så tar du det bort igjen fordi "Men da vi ikke fikk så mange å intr fra d.no folkene ikke var formidabel"

 

Jeg sier ikke du har gjort noe galt, men måten dette ble gjort på ble kanskje litt feil..

Lenke til kommentar

£50 millioner er ikke nok

 

Det er akkurat slikt jeg vil høre Rafa si.

 

" Mascherano har ingen pris. Barcelona har ikke råd til å matche hva han er verdt for Liverpool Football Club. Vi ønsker ikke å selge spilleren, og han trives her, sier Rafa til Echo.

 

- Jeg har pratet med Javier to eller tre ganger i sommer, senest i forrige uke. Han var veldig positiv, og trives her. Han ga meg privatnummeret til sin agent Walter Tamer, og så pratet vi om fotball.

 

- Walter fortalte meg at to klubber med store store navn hadde spurt om Mascherano - men jeg fortalte ham at han skulle glemme det. Javier er fornøyd i Liverpool og er ikke til salgs. Så jeg var overrasket da jeg så kommentarene hans i dag. Han har en lang kontrakt, og alle klubber kan glemme å legge inn bud på han. De kan tilby både £40 og £50 millioner, men vi vil ikke selge. "

Lenke til kommentar

Ser meg enig i noe String-Emil sier. Men han har jo noen skudd her og der(ikke mange mål da,kun et) men hans jobb er ikke å være målmaskin, eller innleggsgiver, han skal få tak i ballen, sentre oppover og se Torres nette.

Tror ikke Liverpool faller sammen om han selges. Kan godt se han dra i bytte med et stort navn(villa osv)

Men Masche er jo bare sååååååååååååååååååååå søtt da<3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mascherano er en type spiller som kan holde oss inne i kamper, defensivt sett. Slik som laget vårt er nå, så trenger vi ham. Han kan ofres om vi får inn noen vanvittige forsterkninger, men det kommer ikke til å skje i år. Indirekte så bidrar han offensivt rett og slett fordi arbeidsmønsteret hans tillater at andre spillere - som Alonso og Gerrard - løsrives fra forsvarsjobber.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Mascherano er en veldig "kjip" spiller da. Han bidrar tilnærmet null offensivt. Dere kan tåle å miste ham, men spørs om Benitez noensinne vil spille uten et defensivt midtbaneanker.

 

Ehm. Masch er kanskje den aller viktigste grunnen til at lag sliter med å skape sjanser mot pool, for han jager og stresser motspillerne og bryter opp spillet deres så snart de er over midtbanestreken. Han legger ned enormt mye "usynlig" arbeid, og at han ikke bidrar så mye offensivt er ikke så viktig. Det gjør ikke Carragher heller. Eller Skrtel. Jobben deres er å stoppe motstanderne, og gi ballen til det offensive skytset. Masch er et av de aller beste kjøpene Rafa har gjort til nå, og om du kaller en spiller som Masch kjip, så vil jeg gjerne ha flere "kjipe" spillere som gjør jobben sin så ekstremt godt som ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...