Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Taktisk smart? Neppe. Når man er ute etter spillere gjelder det å være først ute. Budet på Barry skulle kommet før City sitt, men sånn går det når man tror at man kan vente i all evighet. Pranjic forsvant til Bayern München og hadde blitt linket til Liverpool. Jeg tror det fort blir en dårlig sommer for dere Pool - supportere hvis Benitez ikke er fort ute. Drømmer om Silva og Villa er nok bare drømmer for det virker som Real Madrid allere har kommet med bud, mens Liverpool sitter å ser på.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt hva poenget ditt er, da du ikke spesiferer hva du mener med å dra frem statistikken.

 

Hadde egentlig ikke noe poeng. Jeg trodde han hadde spilt lite denne sesongen og sjekket det opp. Fikk jammen meg rett. men at han hadde laget 4 mål på 6 kamper hadde jeg ikke trodd.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt hva poenget ditt er, da du ikke spesiferer hva du mener med å dra frem statistikken.

 

Hadde egentlig ikke noe poeng. Jeg trodde han hadde spilt lite denne sesongen og sjekket det opp. Fikk jammen meg rett. men at han hadde laget 4 mål på 6 kamper hadde jeg ikke trodd.

Han har også 3 mål på 4 kamper i CL. :)

Lenke til kommentar
Føler meg litt resignert om dagen :( Det kommer seg nok, håper ivertfall det.

Jeg er på ingen måte resignert, men savner kamper!!! Kan de ikke heller ha litt lengre tid mellom hver match og ha 5 ukers ferie som normale (norske) folk...? Iallefall nå som det verken er EM eller VM.

Lenke til kommentar
Føler meg litt resignert om dagen :( Det kommer seg nok, håper ivertfall det.

Jeg er på ingen måte resignert, men savner kamper!!! Kan de ikke heller ha litt lengre tid mellom hver match og ha 5 ukers ferie som normale (norske) folk...? Iallefall nå som det verken er EM eller VM.

 

Det du sier kombinert med at det ene transfer målet/drømmen etter det andre ryker gjør at jeg ser litt mørkt på det.

Nå blir jo også Masche linket til Barca, dette står i sterk konstrast til hva han utalte for kort tid siden. Men det skal vistnok komme fra agenten. Kan godt være rykter, for all del.

 

Vell vell, jeg stoler på Benitez, selv om større navn har skiftet drakt, så finnes det mange gode fotballspillere der ute.

Lenke til kommentar

Dårlige nyheter angående billetter til Lyn vs Liverpool.

 

Nettsiden jeg jobber for skal altså ha gratis pokerturnering hver Søndag klokken 21.00 der man kan vinne gratis billetter til Lyn vs Liverpool matchen. Men jeg får ikke opplyse om hvilken side dette er osv pågrunn av regler på diskusjon.no.

 

Kjakan24 wrote PM:

Hei

 

Stemmer det nå at jeg ikke kan sende infoen om hvordan man kan få gratis billetter selv på PM til de som sender meg PM?

 

Hei!

 

Retningslinjene gjelder også på PM, så å reklamere for et nettsted som driver med poker (noe en slik konkurranse vil være) er dessverre ikke tillatt. Det må holdes utenfor forumet.

 

mvh

Moderatorteamet

 

Synd folkens, men med disse reglene ville jeg aldri kunnet gi dere billetter uansett fordi dette måtte gå via en konkurranse på nettsiden jeg jobber for.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Synd folkens, men med disse reglene ville jeg aldri kunnet gi dere billetter uansett fordi dette måtte gå via en konkurranse på nettsiden jeg jobber for.

 

Ja for det var jo det som var utgangspunktet når du startet dette... :roll:

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Synd folkens, men med disse reglene ville jeg aldri kunnet gi dere billetter uansett fordi dette måtte gå via en konkurranse på nettsiden jeg jobber for.

 

Ja for det var jo det som var utgangspunktet når du startet dette... :roll:

 

Ser ikke helt hva du mener, men nei jeg hadde ikke satt meg inn i reglene når det kom til å kjøre en uskyldig gratis konkurranse å skrive om denne her inne.

 

Å gi TIA tråden hos diskusjon.no noen fotballbilletter går ikke på å reklamere men heller på å være grei mot en liten brukergruppe som er veldig opptatt av Liverpool og fotball.

 

Vi vet vel alle at ROI fra et slikt stunt er langt lavere en å legge noen millioner inn i tv-reklame eller sponse en norsk kjendis eller to.

Lenke til kommentar

Det er helt fair at Kjakan får gå "reklamere" for en nettside gjennom PM for de som er interessert i å delta.

 

Det er da ingen regler i hva man kan sende i PM, er det vel? (Selvfølgelig er det det, men hvordan kan moderatorene vite hva som blir sendt?)

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
(Selvfølgelig er det det, men hvordan kan moderatorene vite hva som blir sendt?)

Tipper de kan lese PM'er også..

 

Det kan de så absolutt ikke. Problemet er vel at det ikke er ønskelig at folk spammer postkassen til folk med reklame for andre nettsider. Så hvis jeg f.eks raporterer at noen sender spam/reklame, kan jeg rapportere det til moderatorer og vedkommende får en passende straff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...