Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shit, er det ikke utsolgt ennå? I fjor var 7000 revet vekk første dagen. Men er vel ikke like spennende "andre gangen".

 

Andre gangen? Prøv heller rundt 8-10 gangen Liverpool spiller preseason match i Oslo.

 

Andre gang på rad da vel. Og første og andre for mange yngre fans. Men 8-10? Var de ikke her sist i 1998 (Medregnet 2008)?

Lenke til kommentar

Gratis billetter Lyn vs Liverpool

 

Jeg fikk ikke lov til å gi diskusjon.no noe særlig med billetter da det rett og slett var for få som skrev at de ville ha billett i tråden.

Endret av Alastor
Resten av innlegg fjernet da det er reklame for annet nettsted.
Lenke til kommentar
Gratis billetter Lyn vs Liverpool

 

Jeg fikk ikke lov til å gi diskusjon.no noe særlig med billetter da det rett og slett var for få som skrev at de ville ha billett i tråden.

Var da mange som skrev at de ville ha billett, hvor mange var du ut etter egentlig?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gratis billetter Lyn vs Liverpool

 

Jeg fikk ikke lov til å gi diskusjon.no noe særlig med billetter da det rett og slett var for få som skrev at de ville ha billett i tråden.

Hvor mange forventet du egentlig? Å du fikk ikke lov siden det var så få som ville ha billetter (det varforøvrig mange)? Jeg skjønner ikke helt logikken. For min del ser dette ut som fantastisk gratis reklame for den aktuell pokersiden. Uten at jeg anklager noen for noe.

Lenke til kommentar

Du må for guds skyld ikke spørre spørsmål, jeg gjorde det sist gang og ble anklaget for hat og angrep.

 

 

 

Har også planer om å plukke opp et par billetter og den fotballen Points ;)

Hva skal du gjøre med dine premier om du vinner? :D

Se kamp antar jeg.

 

Ta med Danielzu på kamp :love:

Riktig svar. :D

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Ser at Frank McParland er ny direktør i LFC Acdemy. Ser ut til at det går i den retningen jeg håpet på i en tidligere post. Linky

 

På den annen side ser jeg at -lillebroren- til Steve McMahon er ansatt som ny trener for Reservene. Største klubben han har erfaring fra er Tranmere.. Greit med lokale folk, men jeg vil gjerne ha folk med erfaring fra toppklubber..

Lenke til kommentar
Ser at Frank McParland er ny direktør i LFC Acdemy. Ser ut til at det går i den retningen jeg håpet på i en tidligere post. Linky

 

På den annen side ser jeg at -lillebroren- til Steve McMahon er ansatt som ny trener for Reservene. Største klubben han har erfaring fra er Tranmere.. Greit med lokale folk, men jeg vil gjerne ha folk med erfaring fra toppklubber..

 

Det er vel få trenere med erfaring fra toppklubber som ønsker å trene reservelag.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...