Attityd Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Shit, er det ikke utsolgt ennå? I fjor var 7000 revet vekk første dagen. Men er vel ikke like spennende "andre gangen". Andre gangen? Prøv heller rundt 8-10 gangen Liverpool spiller preseason match i Oslo. Andre gang på rad da vel. Og første og andre for mange yngre fans. Men 8-10? Var de ikke her sist i 1998 (Medregnet 2008)? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Gratis billetter Lyn vs Liverpool Jeg fikk ikke lov til å gi diskusjon.no noe særlig med billetter da det rett og slett var for få som skrev at de ville ha billett i tråden. Endret 8. juni 2009 av Alastor Resten av innlegg fjernet da det er reklame for annet nettsted. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Har planer om å kuppe et par billetter samt den signerte fotballen. Endret 8. juni 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Fikk 25% av de billettene jeg spurte etter så desverre gikk dette utover kvoten jeg tenkte å gi til dere her. Endret 8. juni 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Gratis billetter Lyn vs Liverpool Jeg fikk ikke lov til å gi diskusjon.no noe særlig med billetter da det rett og slett var for få som skrev at de ville ha billett i tråden. Var da mange som skrev at de ville ha billett, hvor mange var du ut etter egentlig? Endret 8. juni 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Har også planer om å plukke opp et par billetter og den fotballen Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Har også planer om å plukke opp et par billetter og den fotballen Points Hva skal du gjøre med dine premier om du vinner? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis jeg forsto rett, så blir det max 14 i finalen, der første og andreplass får 2 billetter hver. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg og Points med billettene da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Har også planer om å plukke opp et par billetter og den fotballen Points Hva skal du gjøre med dine premier om du vinner? Se kamp antar jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Gratis billetter Lyn vs Liverpool Jeg fikk ikke lov til å gi diskusjon.no noe særlig med billetter da det rett og slett var for få som skrev at de ville ha billett i tråden. Hvor mange forventet du egentlig? Å du fikk ikke lov siden det var så få som ville ha billetter (det varforøvrig mange)? Jeg skjønner ikke helt logikken. For min del ser dette ut som fantastisk gratis reklame for den aktuell pokersiden. Uten at jeg anklager noen for noe. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Har også planer om å plukke opp et par billetter og den fotballen Points Hva skal du gjøre med dine premier om du vinner? Se kamp antar jeg. Ta med Danielzu på kamp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Du må for guds skyld ikke spørre spørsmål, jeg gjorde det sist gang og ble anklaget for hat og angrep. Har også planer om å plukke opp et par billetter og den fotballen Points Hva skal du gjøre med dine premier om du vinner? Se kamp antar jeg. Ta med Danielzu på kamp Riktig svar. Endret 8. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Som sagt; kommer Lavezzi blir jeg glad. Har troa på ham i Liverpooldrakt neste sesong. Angående Lyn - LFC blir det for dyrt å reise ned dit for min del, spesielt siden jeg jobber akkurat da og får nok ikke fri. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ser at Frank McParland er ny direktør i LFC Acdemy. Ser ut til at det går i den retningen jeg håpet på i en tidligere post. Linky På den annen side ser jeg at -lillebroren- til Steve McMahon er ansatt som ny trener for Reservene. Største klubben han har erfaring fra er Tranmere.. Greit med lokale folk, men jeg vil gjerne ha folk med erfaring fra toppklubber.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ser at Frank McParland er ny direktør i LFC Acdemy. Ser ut til at det går i den retningen jeg håpet på i en tidligere post. Linky På den annen side ser jeg at -lillebroren- til Steve McMahon er ansatt som ny trener for Reservene. Største klubben han har erfaring fra er Tranmere.. Greit med lokale folk, men jeg vil gjerne ha folk med erfaring fra toppklubber.. Det er vel få trenere med erfaring fra toppklubber som ønsker å trene reservelag. Endret 8. juni 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Blir å dra på Bislett med Attityd. Vi står vel på felt N eller O? Morsomt blir det uansett, selv om prisen er stiv Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Blir å dra på Bislett med Attityd. Vi står vel på felt N eller O? Morsomt blir det uansett, selv om prisen er stiv Husker ikke feltet, må sjekke mailen. Typisk meg å få vingletendenser under bestillingen. N eller O ? Men moro blir det forhåpentligvis. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ser at Frank McParland er ny direktør i LFC Acdemy. Ser ut til at det går i den retningen jeg håpet på i en tidligere post. Linky På den annen side ser jeg at -lillebroren- til Steve McMahon er ansatt som ny trener for Reservene. Største klubben han har erfaring fra er Tranmere.. Greit med lokale folk, men jeg vil gjerne ha folk med erfaring fra toppklubber.. Det er vel få trenere med erfaring fra toppklubber som ønsker å trene reservelag. Jeg mente mer i retning av folk med erfaring med talentutvikling i toppklubber, f.eks. en eller annen obskur ukrainer som har jobbet for Barca, Ajax, PSV, Arsenal og MFK og fostret frem flere gode spillere gjennom akademiene der i gården. En fyr som alri omtales i media, som holder kjeft og jobber beinhardt for å dyrke frem talenter. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Ser at Frank McParland er ny direktør i LFC Acdemy. Ser ut til at det går i den retningen jeg håpet på i en tidligere post. Linky På den annen side ser jeg at -lillebroren- til Steve McMahon er ansatt som ny trener for Reservene. Største klubben han har erfaring fra er Tranmere.. Greit med lokale folk, men jeg vil gjerne ha folk med erfaring fra toppklubber.. Det er vel få trenere med erfaring fra toppklubber som ønsker å trene reservelag. Jeg mente mer i retning av folk med erfaring med talentutvikling i toppklubber, f.eks. en eller annen obskur ukrainer som har jobbet for Barca, Ajax, PSV, Arsenal og MFK og fostret frem flere gode spillere gjennom akademiene der i gården. En fyr som alri omtales i media, som holder kjeft og jobber beinhardt for å dyrke frem talenter. Ja, ok, var litt kjapp med å poste jeg. I den sammenhengen der er det kanskje litt bedre enn Tranmere ja. Men når det gjelder akademier kan man ikke bare tenke toppklubber. F. eks. Leeds har jo et bra akademi. Men vet ikke om det gjelder Tranmere akkurat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå