indahla Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 2 billetter seksjon P er i boks =) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 2 billetter seksjon P er i boks =) Var det ikke bare N og O i denne omgang? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 nærmer vi oss en overgang? Kan vær bare rykter men. Ryktes om 17m euro for denne spissen. Noen som har sett noe særlig til han? Han er kanskje en av de største signeringene dere kan gjøre i år. Han er ingen typisk målscorer, men en spiller som kan komplementere Torres på topp. Han kan vel også spille på kanten. I Napoli prøver han mye selv. God med ball i beina, herlige kroppsfinter. Han har vel potensiale til å bli en relativt stor spiller, men tiden vil vise. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Var det ikke bare N og O i denne omgang? Du kj鴓te 2 billett(er) til: LYN - LIVERPOOL BISLETT STADION, OSLO ons, 05.08.09 kl.19:00 3PM Plassering: seksjon P, rad 5, plass 71 - 3/S豊DRE SVING- FELT P seksjon P, rad 5, plass 70 - 3/S豊DRE SVING- FELT P Totalbel鴓 inkl. alle avgifter: 1025,00 NOK Edit: trykkleif Endret 8. juni 2009 av indahla Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kjøpte to til jeg, til rett seksjon... Du kj鷴te 2 billett(er) til: LYN - LIVERPOOL BISLETT STADION, OSLO ons, 05.08.09 kl.19:00 5NO Plassering: seksjon N, rad 3, plass 507 - 3/S頄DRE SVING- FELT N seksjon N, rad 3, plass 508 - 3/S頄DRE SVING- FELT N Totalbel鷴 inkl. alle avgifter: 1025,00 NOK Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som vet om det er mulig å kjøpe på langsidene nå? Jeg finnner ikke billetter der hvertfall. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som vet om det er mulig å kjøpe på langsidene nå? Jeg finnner ikke billetter der hvertfall. Det er visstnok fullt.. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gratulerer med dagen, Mascherano Han blir 25 år idag, ca. 5 år igjen av hans storhetstid. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som vet om det er mulig å kjøpe på langsidene nå? Jeg finnner ikke billetter der hvertfall. Det er visstnok fullt.. Jaja, da dropper jeg å bestille. Da får jeg billetter fra en jeg kjenner som spiller på Lyn. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 alltid kjekt å lese slik som det her; http://uk.eurosport.yahoo.com/23012008/4/t...imply-best.html "He also never stops talking to his team-mates and that's a great thing to have. Even when you watch games on the television it's always his voice you can hear." Tviler ikke Carra Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da var billetter til meg, dama og kompis sikra Felt P, er vel ikke beste plassen akkurat men Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Shit, er det ikke utsolgt ennå? I fjor var 7000 revet vekk første dagen. Men er vel ikke like spennende "andre gangen". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Shit, er det ikke utsolgt ennå? I fjor var 7000 revet vekk første dagen. Men er vel ikke like spennende "andre gangen". Vil tippe det er mange som driter i det på grunn av prisen og stadion og lignende også. Jeg tror heller jeg sparer pengene til en tur til høsten jeg. Edit: Selv om jeg gjerne skulle vært der. Er mest sannsynlig på ferie da også så. Endret 8. juni 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ser ut til at det ikke er utsolgt enda jaa Syns ikke 500 var ille, spesielt med tanke på at det blir min første liverpool match! Gleder meg stort! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ser ut til at det ikke er utsolgt enda jaa Syns ikke 500 var ille, spesielt med tanke på at det blir min første liverpool match! Gleder meg stort! Jeg hadde lett betalt det dobbelte for billetten også. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ser ut til at det ikke er utsolgt enda jaa Syns ikke 500 var ille, spesielt med tanke på at det blir min første liverpool match! Gleder meg stort! Jeg betaler iallefall ikke 500-750 kroner for å se en treningskamp. Latterlige priser. Helt på trynet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) 500kroner er ikke all verden,men om man er ung og skolegutt\student så blir det for mye. Har ikke sett mye av Lavezzi,men det jeg har sett er bra. Men italienere i England kan bli røft. Men han blir vel ikke svindyr,så greit nok om han hentes. Hvordan ble det med de ''gratis'' ''billettene'' fra Kjartan24 egentlig? Endret 8. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 500kroner er ikke all verden,men om man er ung og skolegutt\student så blir det for mye.Har ikke sett mye av Lavezzi,men det jeg har sett er bra. Men italienere i England kan bli røft. Men han blir vel ikke svindyr,så greit nok om han hentes. Hvordan ble det med de ''gratis'' ''billettene'' fra Kjartan24 egentlig? Han er fra Argentina Daniel ^^, Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Var inn på Billettservice, hadde alt klart, men ombestemte meg i siste liten. Ikke faen om jeg betaler 500kr for en treningskamp. Da sparer jeg heller penga og drar til Liverpool en gang neste sesong. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Shit, er det ikke utsolgt ennå? I fjor var 7000 revet vekk første dagen. Men er vel ikke like spennende "andre gangen". Andre gangen? Prøv heller rundt 8-10 gangen Liverpool spiller preseason match i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå