Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å du tror Crouch er god nok til å ta opp den stafettpinnen? Om dere skal kjøpe en spiss, hvorfor ikke kjøpe en god en?

 

Crouch funka da bra i pool sist.

 

sakset inn fra wikipedia:

 

"Han endte 2006-07-sesongen som toppskårer for Liverpool med 18 mål i alle turneringene som laget deltok i."

Lenke til kommentar
Å du tror Crouch er god nok til å ta opp den stafettpinnen? Om dere skal kjøpe en spiss, hvorfor ikke kjøpe en god en?

 

Fordi vi oser ikke ut £30 mill i hytt og pine.

 

Selvsagt ønsker jeg å se David Villa der, men vist vi har valget mellom bare David Villa og en posisjon forsterket, eller Crouch + en ving elns så tar jeg nok den siste. Vi trenger større stall.

Lenke til kommentar

Peter Crouch besitter mange av de egenskapene vi burde ha i den spilleren som skal være avlaster for Torres.

 

¤ Han kan spille alene på topp i et 4-2-3-1 system

¤ Han kan spille og prestere bra nok i flere kamper der han må være første valget.

¤ Han er god på hodet, noe Pool sårt mangler både på topp og på offensive dødballer.

¤ Han er engelsk

 

Men er han den riktige mannen, selv til £4M? Jeg vil helst at vi henter inn en annen spiller men har ikke noen opplagte navn på blokka. Desverre blir førstevalg for noen uker siden som Tevez, Villa, Silva skrinlagt for billigere alternativer.

 

Ser at noen skriver Agbonlahor i tråden her, dette er jo helt på trynet, vi har ikke råd til å hente han og Villa vil ikke selge to av sine viktigste spillere i samme vindu om de ikke må. De skal spille den mest lukrative E-cup de noengang har deltatt i til høsten og Martin O`Neil vil nok legge mye jobb inn i å erstatte Barry samt å bygge troppen.

 

Men når det kommer til overganger så er det fortsatt viktig å få inn en høyreback som kan ersatte Hyppia. På den måten at Carragher ikke trenger å vikariere noe på den plassen til neste sesong. Mulig at Benitez vil bruke Degen som reserve der iår men jeg tviler på at han vil beholde den skadeforfulgte sveitseren. Han er dog frisk igjen nå etter hele 4 skader han har dratt på seg siden han signerte forrige Juli.

 

Hvordan spilletyper foruten spiss og høyreback (/Degen) trenger vi til neste år?

 

¤ Venstre ving som kan utfordre med fart og innleggsfot mot lag som legger seg bakpå

¤ 4.midstopper ?

 

På venstreving er det vel Stewart Downing som blir et naturlig valg om vi ikke lander en stjernespiller.

Lenke til kommentar
Å du tror Crouch er god nok til å ta opp den stafettpinnen? Om dere skal kjøpe en spiss, hvorfor ikke kjøpe en god en?

 

Crouch funka da bra i pool sist.

 

sakset inn fra wikipedia:

 

"Han endte 2006-07-sesongen som toppskårer for Liverpool med 18 mål i alle turneringene som laget deltok i."

Vel toppscorer med 18 mål er ikke noe å skryte av. Nå var faktisk jeg en av de som forsvarte Crouch når han var i Liverpool, men å kjøpe en middelmådig spiss som han er 3 steg tilbake.

Lenke til kommentar
SNIP

 

Sant så sant.

Det perfekte må ha vært å fått inn en spiller som bekler både høyreback OG midtstopper. I tillegg tror jeg både Dossena og Babel går ut dørene i sommer, og da må nok en ny venstreving inn. Håper Benitez ser mot Adam Johnson, som neppe er dyr.

 

Samt håper jeg ryktene om Tuncay stemmer. En spiller som utrolig billig kan ta flere av posisjonene offansivt, og han kan og ta Torres rollen.

 

En perfekt sommerkjøpsliste;

- Sergio Ramos

- David Villa

- Ashley Young

 

Den vi mest trolig får:

- Middemådlig back

- Tuncay/Crouch

- Downing/Johnson

Lenke til kommentar
Å du tror Crouch er god nok til å ta opp den stafettpinnen? Om dere skal kjøpe en spiss, hvorfor ikke kjøpe en god en?

 

Crouch funka da bra i pool sist.

 

sakset inn fra wikipedia:

 

"Han endte 2006-07-sesongen som toppskårer for Liverpool med 18 mål i alle turneringene som laget deltok i."

Vel toppscorer med 18 mål er ikke noe å skryte av. Nå var faktisk jeg en av de som forsvarte Crouch når han var i Liverpool, men å kjøpe en middelmådig spiss som han er 3 steg tilbake.

 

Crouch er jo også en spiller som skaper mye rom for de andre spillerne. Han er stor, har god ballkontroll og binder ofte opp et par forsvarere, noe som kan skape muligheter for SG, Kuyt og evt Babel om Torres er ute. Om pool skulle hente tilbake Crouch, samme hvor usannsynlig det høres ut, vil det uansett ikke være han som skal bli toppscorer i PL. Han er en fin backup og en kjekk mann å kaste innpå mot lag som ligger dypt pga sin ekstreme luftstyrke.

 

Som nevnt tidligere, Benitez ville beholde Crouch for å ha et større register å spille på i vanskelige kamper.. Og dersom de får ham til £4mill er det et røverkjøp.

 

Men nå kommer jo Voronin tilbake også, da. Han prikket jo inn målformen utpå våren i Tyskland, så kanskje han får en ny sjanse i pool nå?

Lenke til kommentar
SNIP

 

Sant så sant.

Det perfekte må ha vært å fått inn en spiller som bekler både høyreback OG midtstopper. I tillegg tror jeg både Dossena og Babel går ut dørene i sommer, og da må nok en ny venstreving inn. Håper Benitez ser mot Adam Johnson, som neppe er dyr.

 

Samt håper jeg ryktene om Tuncay stemmer. En spiller som utrolig billig kan ta flere av posisjonene offansivt, og han kan og ta Torres rollen.

 

En perfekt sommerkjøpsliste;

- Sergio Ramos

- David Villa

- Ashley Young

 

Den vi mest trolig får:

- Middemådlig back

- Tuncay/Crouch

- Downing/Johnson

Tviler på at Ramos kommer...da skal man ha gullhår, det gjelder vel stort sett alle klubber!

Lenke til kommentar
Den vi mest trolig får:

- Middemådlig back

- Tuncay/Crouch

- Downing/Johnson

 

I så tilfelle blir det en trist sommer, og neppe PL gull neste år. Downing er den eneste spilleren på den lista som kan vise seg god. Crouch kan være en back - up løsning, men det må nok komme inn en klassespiller på enten vingen eller på topp (i så tilfelle er jo ikke Crouch aktuell).

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer, hvorfor sparkes en god del av trenerstabben i klubben da de endelig gjør det bra i serien :S? Ser ikke logikken oO

 

Er vell strengt tatt bare førstelaget som har gjort det bra.

Tror Benitez er sterkt involvert i disse utskiftningene, spesiselt med tanke på akademiet.

 

Det tikket inn et bilde på jobbmailen sist tur, her er teksten:

her er kaken jeg hadde med på jobb.

alle spiste, til og med united fans....

post-10572-1244433091_thumb.jpg

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...