Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er skeptisk til at "alle" i talentsatsingen til pool får foten. Jeg trodde dette var en satsing som skulle vektlegges i årene fremover for å styrke lokal tilhørighet og spare utgifter på overgangsmarkedet.. Skal alt grunnarbeidet som er gjort de siste fem åra bare kastes ut vinduet nå, eller?

 

På en annen side kan det være positivt også, kanskje man får et mer strømlinjeformet akademi som er mer effektivt, og kanskje båndene mellom førstelaget og junior-nivå blir enda tettere hvis førstelagstrenerne må jobbe mer med unggutta..

 

Time will show, men magefølelsen min er ikke bra.. :(

Lenke til kommentar

Tror ikke at Lavezzi er et aktuellt mål. Har selv kategorisk avslått påstander om at han skal være interessert i å dra til Liverpool. Det har også blitt spekulert i at helle Lavezzi til Liverpool saken kun er blitt brukt som et maktmiddel mtp kontraktsforhandlinger i Napoli.

 

Blir mildt sagt overrasket om denne karen ender opp i LFC.

 

Men for all del, spennende type. Kjapp som f.

Lenke til kommentar

Dere kan gjerne få Toni hvis han fortsetter i den formen han har vist denne sesongen for Bayern Munchen. Jeg ser helt ærlig ikke hva problemet er med Crouch. Han er en god back - up spiss hvis man ikke skal velge å bytte formasjon. Han var vel oss ganske målfarlig i spann med Torres i fjor når han fikk spilletid.

Lenke til kommentar

Crouch kan ikke være spiss alene, og har dribbleferdigheter som tipp-tipp-tippoldemoren min. Finns mye bedre out there.

Men 4mill er jo ikke akkurat mye(siden Liverpool solgte han for 11mill) men ikke fan av å hente eks-pool spillere tilbake. Spesielt ikke de som er under pari

(peter,heskey,i det siste: owen)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man kjøper ikke en spiller som Crouch tilbake til en klubb som har ambisjoner/drømmer om å vinne Premier League.

 

QFT!

 

Crouch kan holde seg langt unna Anfield.

Lenke til kommentar

Kanskje dere vil endre mening når dere ser hva Liverpool.no skriver:

 

Et knapt år etter at Peter Crouch flyttet fra Liverpool til Portsmouth kommer ryktene om at den høye spissen er på vei tilbake. Ifølge Sunday Mirror er det snakk om en overgangssum på fire millioner kroner.

 

Jeg sier: Slå til! knallkjøp ;)

Lenke til kommentar
Kanskje dere vil endre mening når dere ser hva Liverpool.no skriver:

 

Et knapt år etter at Peter Crouch flyttet fra Liverpool til Portsmouth kommer ryktene om at den høye spissen er på vei tilbake. Ifølge Sunday Mirror er det snakk om en overgangssum på fire millioner kroner.

 

Jeg sier: Slå til! knallkjøp ;)

hehe, har vore ein del skrivefeil på liverpool si side i det siste....

Lenke til kommentar

Tjæ. Rafa ville jo beholde Crouch i utgangspunktet, men Crouch mente at han måtte spille fast for å være med i landslagsdiskusjonen. Det fikk han ikke i pool etter at Torres kom. Om Crouch nå er villig til å komme tilbake og godta å være inn og ut av startelleveren kan jeg ikke se annet enn at han blir en god forsterkning i dybden. (og høyden :tease: )

Lenke til kommentar

Garant er skrivebommert av Liverpool.no. Crouch har vel et par år igjen av kontrakten hos Pompey? Jeg synes han har spilt bra for Pompey i hele år, og da synes jeg selv at £4M er billig. Jeg er uenig Hyrlen. Crouch er god back - up/benkspiller hvis man skal spille 4 - 2 - 3 - 1 hele sesongen. Du får neppe en bedre spiss til å sitte på benken hele sesongen. Jeg antar hvis Crouch kommer tilbake til Liverpool at han er inneforstått med at det blir benketilværelse da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...