Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Uansett latterlig av Norges fotballforbund som gikk imot å ha kampen på Ullevaal. Det er selvsagt bedre at Enga spiller for tomme tribuner der. Med mindre jeg vinner noen billetter, blir det ikke noen kamp på meg i alle fall...

 

Du skjønner like godt som meg at en UEFA cup kamp kommer foran en treningskamp.

 

Keane ble behandlet dårlig, ja. Han begynte å vise seg frem, og på benken me'n! Det er synd for dere for jeg tror han kunne ha vært viktig for dere andre halvdel av sesongen. Han var vel Liverpool - supporter også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skjønner like godt som meg at en UEFA cup kamp kommer foran en treningskamp.

Det er ikke snakk om å nedprioritere en UEFA kamp fordi den går på Bislett! Begge fotballstadionene holder høy nok standard, det man burde se på er hvilken kamp som trekker flest tilskuere, og det burde ikke være noen tvil. Selv Bislett ville vært mer enn stort nok for Enga på en sånn dag, mens Liverpool kunne fyllt Ullevaal flere ganger. Vålerenga hadde for øvrig ikke noe imot å spille på Bislett selv, det var NFF som nektet. Det er latterlig!

Lenke til kommentar
Du skjønner like godt som meg at en UEFA cup kamp kommer foran en treningskamp.

Det er ikke snakk om å nedprioritere en UEFA kamp fordi den går på Bislett! Begge fotballstadionene holder høy nok standard, det man burde se på er hvilken kamp som trekker flest tilskuere, og det burde ikke være noen tvil. Selv Bislett ville vært mer enn stort nok for Enga på en sånn dag, mens Liverpool kunne fyllt Ullevaal flere ganger. Vålerenga hadde for øvrig ikke noe imot å spille på Bislett selv, det var NFF som nektet. Det er latterlig!

Var det ikke noen regler om at alle hjemmekampene måtte spilles på samme stadion?

Lenke til kommentar
Dossena? Keane? Tilogmed kanskje Riera. Ingen av de tre forsterket troppen deres. Kan til nød gå med på Riera, men ikke de to andre.

 

Dossena er en italiener i sin første sesong i England. Hva forventer du egentlig?

 

 

At han kanskje ikke blir sendt på dør etter første sesong? Akkurat som Keane igrunn, Benitez behandlet ham som dritt.

 

Det er jo Dossena selv som har bedt om å bli transferlistet.

Lenke til kommentar
Ingen store Liverpool-rykter å våkne opp til i dag heller nei. Bortsett fra at Silva skal visst være i samtaler med Real Madrid. Nå begynner jo overgangsmålene til Benitez å ryke her.

 

Har Benitez sagt at han skal signe Silva?

 

Silva har da lenge vært under radaren til Benitez. Han har vel aldri gått ut og sagt "jeg skal signe Silva", noe jeg heller ikke har sagt han har.

Lenke til kommentar
Du skjønner like godt som meg at en UEFA cup kamp kommer foran en treningskamp.

Det er ikke snakk om å nedprioritere en UEFA kamp fordi den går på Bislett! Begge fotballstadionene holder høy nok standard, det man burde se på er hvilken kamp som trekker flest tilskuere, og det burde ikke være noen tvil. Selv Bislett ville vært mer enn stort nok for Enga på en sånn dag, mens Liverpool kunne fyllt Ullevaal flere ganger. Vålerenga hadde for øvrig ikke noe imot å spille på Bislett selv, det var NFF som nektet. Det er latterlig!

 

Grunnen til dette er at om VIF spiller E-cup kamper på Bislett må de bruke den stadion ut denne E-Cup sesongen. Det sier seg selv at dette må gå foran en treningskamp.

 

Selv skulle jeg ønske å se Liverpool på Ullevåll med bedre ramme (flere folk, innarbeidet "The Kop" felt, ingen løpebane osv). Men er jo logisk at det blir Bislett da dette krasjet med E-Cup.

Lenke til kommentar
Silva har da lenge vært under radaren til Benitez. Han har vel aldri gått ut og sagt "jeg skal signe Silva", noe jeg heller ikke har sagt han har.

 

 

Så så. Var bare et spm. Ingen anklaging eller noenting. Eg lurte faktisk bare på akkurat den tingen, og for å være helt ærlig så vet eg ikke om noen annen måte eg kunne spurt på...

Lenke til kommentar
Dagladet tar opp den stive billettprisen. Syns det er greit media fokuserer på dette, som man skriver. Er en smal offring for en enkel person, men veldig stivt for en familie.

Trodde det var sikkert at Vålerenga kom til å spille på Ullevaal samme kveld, men det er faktisk snakk om neste dag. Så dårlig er vel ikke Ullevall matta i august at den ikke tåler to kamper på to dager. Dette gjør saken enda mer latterlig. I tillegg er det fortsatt ikke sikkert om de får hjemmekamp en gang!

Lenke til kommentar
Dagladet tar opp den stive billettprisen. Syns det er greit media fokuserer på dette, som man skriver. Er en smal offring for en enkel person, men veldig stivt for en familie.

Trodde det var sikkert at Vålerenga kom til å spille på Ullevaal samme kveld, men det er faktisk snakk om neste dag. Så dårlig er vel ikke Ullevall matta i august at den ikke tåler to kamper på to dager. Dette gjør saken enda mer latterlig. I tillegg er det fortsatt ikke sikkert om de får hjemmekamp en gang!

Saken er ikke at matta ikke tåler det. Men reglemanget til UEFA sier at laget/lagene har rett og skal kunne trene på kampstadion dagen før kamp. Og da kan ikke Liverpool spille der.

 

 

sameboe: Dårlig, dårlig redigert bilde :)

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Noen her som har sett noe av Lavezzi som spiller for Napoli? Hvordan tror dere han ville passet inn hos oss? Må si at jeg fikk en god følelse angående han, da jeg leste noen rykter for en stund tilbake. Dessuten bruker jeg å kjøpe ham på FIFA o.l og da herjer han som regel :p

Lenke til kommentar

Må si jeg er skeptisk til at "alle" i talentsatsingen til pool får foten. Jeg trodde dette var en satsing som skulle vektlegges i årene fremover for å styrke lokal tilhørighet og spare utgifter på overgangsmarkedet.. Skal alt grunnarbeidet som er gjort de siste fem åra bare kastes ut vinduet nå, eller?

 

På en annen side kan det være positivt også, kanskje man får et mer strømlinjeformet akademi som er mer effektivt, og kanskje båndene mellom førstelaget og junior-nivå blir enda tettere hvis førstelagstrenerne må jobbe mer med unggutta..

 

Time will show, men magefølelsen min er ikke bra.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...