Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Kjakan: Det nytter ikke å si at dere er som et u - land og ikke har i nærheten av de samme midlene og samtidig si at Benitez kanskje har brukt tilnærmet like mye penger som United siden han kom, men å forsvare det med at han har måtte bytte ut hele stallen. Hva er sannheten? Har han penger eller ikke? United har vel heller ikke pøst ut for stjernespiller etter stjernespiller de siste årene. Vidic og Evra har vært svært gode kjøp som ikke kostet all verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi Kjøpte Dossena raskt, kan vist vi vil.

Bare synd det var feil spiller. Han har jo faktisk gjort det tålig greit på venstre ving da, scoret et par mål, og fine innlegg når han ikke blåser dem over tribunen.

Ser egentlig for meg at han blir solgt tilbake til Italia, håper vi får noen grunker for ham.

Lenke til kommentar

Dossena fikk da plenty med spilletid, Aurelio var jo masse skadet i byrjan av sesongen.

Spør du meg gjorde han det bedre som kantspiller enn back. Men det har sannynligvis noe med Premier League>>Seria A og gjøre.

Tror nok Dossena vil til Itaia(har hørt snakk om det). Juventus hadde jo tenkt å kjøpe Dossena ifjor også,men Liverpool kom som en snikende ninja og snappet han opp.(så Liverpool kan vis de vil) Noen lekre mål fikk Liverpool fra mannen, det skal være sikkert og vist.

 

Ønsker han all the best i Seria A. (Jepp, jeg antar at han drar ditt i sommer)

Lenke til kommentar
Lolo..

 

"Billettpris er kr 785,- på langside og kr 525,- på kortside - inkl. gebyrer. Det er kun direktesalg på nett og ingen muligheter for reservasjoner. Billettene blir sendt hjem i posten."

 

Fyfaen så latterlig pris.. Herregud.

Hadde det vært snakk om United, hadde jeg kjøpt med en gang. Er ikke hver dag man får oppleve favorittlaget sitt i hjemlandet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Mye penger ja. Men blei ingen konserter på meg i sommer, så å bruke noen kroner på Liverpool er ikke meg i mot.

 

Uansett billigere enn å reise til England. :p Er ikke så ofte man får sett laget sitt i Norge, som Latias påpekte.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar
Hadde det vært snakk om United, hadde jeg kjøpt med en gang. Er ikke hver dag man får oppleve favorittlaget sitt i hjemlandet. :thumbup:

 

Hhea

 

Vell flott for deg. Personlig nøt jeg VIF-LFC ifjor, så fristelsen står ikke i taket etter å fore de overgriske menneskene med penger.

 

Var vell 310 elns vi betalte for billetter ifjor.. Helt enorm økning, greit det kunne blitt 200 kr dyrere siden det er Bislett, men please.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...