indahla Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Det er forskjell på hva som må betales for spilleren (engangssum) og til spilleren i lønn (hver uke).. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Lolo.. "Billettpris er kr 785,- på langside og kr 525,- på kortside - inkl. gebyrer. Det er kun direktesalg på nett og ingen muligheter for reservasjoner. Billettene blir sendt hjem i posten." Fyfaen så latterlig pris.. Herregud. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Er det bare jeg som har lagt merke til veldig mange skrivefeil på liverpool.no i det siste? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 I det siste? Det er jevnlig skrivefeil der. I bladene også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Leser der ikke så ofte, men jeg har sett grove skrivefeil som "Djånn O'Skjei" osv. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Hoho. Noen som vet hva som blir "syngetribunen", slik som VG nedre i utgangspunktet var i fjor? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Vi Kjøpte Dossena raskt, kan vist vi vil. Bare synd det var feil spiller. Han har jo faktisk gjort det tålig greit på venstre ving da, scoret et par mål, og fine innlegg når han ikke blåser dem over tribunen. Ser egentlig for meg at han blir solgt tilbake til Italia, håper vi får noen grunker for ham. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Dossena er en veldig god spiller, han har bare ikke kommet helt inn i det i England. Han var et av de beste venstrebackene i Italia når han spilte for Udinese. Kanskje han kunne gjort bedre om han hadde fått bedre spilletid, kanskje ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Dossena fikk da plenty med spilletid, Aurelio var jo masse skadet i byrjan av sesongen. Spør du meg gjorde han det bedre som kantspiller enn back. Men det har sannynligvis noe med Premier League>>Seria A og gjøre. Tror nok Dossena vil til Itaia(har hørt snakk om det). Juventus hadde jo tenkt å kjøpe Dossena ifjor også,men Liverpool kom som en snikende ninja og snappet han opp.(så Liverpool kan vis de vil) Noen lekre mål fikk Liverpool fra mannen, det skal være sikkert og vist. Ønsker han all the best i Seria A. (Jepp, jeg antar at han drar ditt i sommer) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Lolo.. "Billettpris er kr 785,- på langside og kr 525,- på kortside - inkl. gebyrer. Det er kun direktesalg på nett og ingen muligheter for reservasjoner. Billettene blir sendt hjem i posten." Fyfaen så latterlig pris.. Herregud. Hadde det vært snakk om United, hadde jeg kjøpt med en gang. Er ikke hver dag man får oppleve favorittlaget sitt i hjemlandet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Men dyrt er det uansett. Det er ingen som kan si noe på det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Mye penger ja. Men blei ingen konserter på meg i sommer, så å bruke noen kroner på Liverpool er ikke meg i mot. Uansett billigere enn å reise til England. Er ikke så ofte man får sett laget sitt i Norge, som Latias påpekte. Endret 5. juni 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Da er jeg tilbake etter en litt hektisk eksamens periode, og nå sletter jeg innlegg for første gang på ei stund. Hold dere unna prat om brus fremover. Dalglish Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hadde det vært snakk om United, hadde jeg kjøpt med en gang. Er ikke hver dag man får oppleve favorittlaget sitt i hjemlandet. Hhea Vell flott for deg. Personlig nøt jeg VIF-LFC ifjor, så fristelsen står ikke i taket etter å fore de overgriske menneskene med penger. Var vell 310 elns vi betalte for billetter ifjor.. Helt enorm økning, greit det kunne blitt 200 kr dyrere siden det er Bislett, men please. Endret 5. juni 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 15.400 plasser på Bislett mot Ullevaal sine 25.572, og når det blir såpass dyrt for Lyn å få Liverpool over så må de ta en del. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Uansett latterlig av Norges fotballforbund som gikk imot å ha kampen på Ullevaal. Det er selvsagt bedre at Enga spiller for tomme tribuner der. Med mindre jeg vinner noen billetter, blir det ikke noen kamp på meg i alle fall... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Ja, hvordan ligger det an med denne konkurransen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Det var det ja. Kan bli ''spennende''. Kan også bli et enormt anti-klimaks. Foresten: hvilken nisse var det som veddet med Hewitt angående hvem som nettet flest mål av Torres og Rooney? Tror det (desverre) var Game Endret 6. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Trist at nytt stadion ikke er i sikte, vi kommer til å falle ytterligere tilbake økonomisk/intekstmessig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Dossena? Keane? Tilogmed kanskje Riera. Ingen av de tre forsterket troppen deres. Kan til nød gå med på Riera, men ikke de to andre. Dossena er en italiener i sin første sesong i England. Hva forventer du egentlig? At han kanskje ikke blir sendt på dør etter første sesong? Akkurat som Keane igrunn, Benitez behandlet ham som dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå