Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK...men hvorfor setter dere opp en sånn ønskeliste da, vis dere tydeligvis vet at dere ikke får dem :blink:

Tenk for kjedelig det hadde vært for julenissen hvis ingen satte opp ønsker..

Greit at jeg ønsker meg ting til jul, men ønsker meg ikke bil, hus og gamer PC til 20k hvert år fordet :p

Lenke til kommentar
OK...men hvorfor setter dere opp en sånn ønskeliste da, vis dere tydeligvis vet at dere ikke får dem :blink:

Tenk for kjedelig det hadde vært for julenissen hvis ingen satte opp ønsker..

Greit at jeg ønsker meg ting til jul, men ønsker meg ikke bil, hus og gamer PC til 20k hvert år fordet :p

 

Du virker som en smart person.

Lenke til kommentar

Jeg blir så frustrert. I år var vi veldig nærme å slå Man Utd. Med et par kvalitetssigneringer i sommer kunne vi kanskje vært enda nærmere, eller forbi, neste sessong. Vi får vel se langt etter noen ordentlige signeringer denne sommeren. Ikke at det blir en veldig stor forandring, vi er jo allerede vant stallfyll og middelmådige spillere.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Jeg blir så frustrert. I år var vi veldig nærme å slå Man Utd. Med et par kvalitetssigneringer i sommer kunne vi kanskje vært enda nærmere, eller forbi, neste sessong. Vi får vel se langt etter noen ordentlige signeringer denne sommeren. Ikke at det blir en veldig stor forandring, vi er jo allerede vant stallfyll og middelmådige spillere.

 

Et lag med middelmådige spillere presterer ikke så bra som det Liverpool har gjort over tid. Et lag med middelmådige spillere kan glimte til og slå United 4-1, men de slår ikke United og Chelsea hjemme og borte i serien, og de ender ikke sesongen fire poeng bak ligavinneren.

Lenke til kommentar
Ja sa heller ikke at laget består av middelmådige spillere nå, men at vi kommer til å signere middelmådige spillere denne sommeren.

 

Rafa henter aldri en spiller bare for å hente ham. Overbeviser han ikke, er det rett ut. Jeg er ikke redd for at Rafa henter inn middelmådigheter til tropp som er så sterk som nå

Lenke til kommentar
Ja sa heller ikke at laget består av middelmådige spillere nå, men at vi kommer til å signere middelmådige spillere denne sommeren.

 

Rafa henter aldri en spiller bare for å hente ham. Overbeviser han ikke, er det rett ut. Jeg er ikke redd for at Rafa henter inn middelmådigheter til tropp som er så sterk som nå

 

Dossena? Keane? Tilogmed kanskje Riera. Ingen av de tre forsterket troppen deres. Kan til nød gå med på Riera, men ikke de to andre.

Lenke til kommentar
Ja sa heller ikke at laget består av middelmådige spillere nå, men at vi kommer til å signere middelmådige spillere denne sommeren.

 

Rafa henter aldri en spiller bare for å hente ham. Overbeviser han ikke, er det rett ut. Jeg er ikke redd for at Rafa henter inn middelmådigheter til tropp som er så sterk som nå

 

Dossena? Keane? Tilogmed kanskje Riera. Ingen av de tre forsterket troppen deres. Kan til nød gå med på Riera, men ikke de to andre.

 

 

Keane var det Parry som trumfet gjennom, Benitez ville heller ha Barry. Og hvor er Keane nå? ;) Dossena forsvinner mest sannsynlig ut døra i sommer, med mindre Benitez har sett noe på trening som tilsier at han burde få prøve seg litt til.

 

Riera har helt klart vært en forsterkning siden han er den første rene venstrevingen i pool siden Kewell, og han kom for en billig penge. Han har bidratt med mye og overrasket i positiv forstand.

Lenke til kommentar
Keane var det Parry som trumfet gjennom, Benitez ville heller ha Barry. Og hvor er Keane nå? ;) Dossena forsvinner mest sannsynlig ut døra i sommer, med mindre Benitez har sett noe på trening som tilsier at han burde få prøve seg litt til.

 

Riera har helt klart vært en forsterkning siden han er den første rene venstrevingen i pool siden Kewell, og han kom for en billig penge. Han har bidratt med mye og overrasket i positiv forstand.

 

Hvordan vet du det ? :)

Lenke til kommentar
Keane var det Parry som trumfet gjennom, Benitez ville heller ha Barry. Og hvor er Keane nå? ;) Dossena forsvinner mest sannsynlig ut døra i sommer, med mindre Benitez har sett noe på trening som tilsier at han burde få prøve seg litt til.

 

Riera har helt klart vært en forsterkning siden han er den første rene venstrevingen i pool siden Kewell, og han kom for en billig penge. Han har bidratt med mye og overrasket i positiv forstand.

 

Hvordan vet du det ? :)

 

Var da massevis av skriverier rundt det, og Parrys exit viser at det stod en del prestisje på spill. Det faktum at Keane heller aldri fikk særlig tillit og forsvant etter seks måneder sier også sitt. Rafa er kjent for å være tålmodig, men streng. an lar derfor alle spillerne få prøve seg, og han stresser dem ikke inn i seriespill om han mener at de ikke er klare for det enda. Keane var ikke en spiller Rafa trengte eller ønsket i det hele tatt, og vekk me'n.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dossena? Keane? Tilogmed kanskje Riera. Ingen av de tre forsterket troppen deres. Kan til nød gå med på Riera, men ikke de to andre.

 

Keane var en dyr spiller som de fleste trodde ville forsterke troppen. Han hører ikke hjemme i denne diskusjonen. Riera var uten tvil et godt kjøp. Uten tvil.

 

Dossena er en italiener i sin første sesong i England. Hva forventer du egentlig?

Lenke til kommentar

Kjakan: Det nytter ikke å si at dere er som et u - land og ikke har i nærheten av de samme midlene og samtidig si at Benitez kanskje har brukt tilnærmet like mye penger som United siden han kom, men å forsvare det med at han har måtte bytte ut hele stallen. Hva er sannheten? Har han penger eller ikke? United har vel heller ikke pøst ut for stjernespiller etter stjernespiller de siste årene. Vidic og Evra har vært svært gode kjøp som ikke kostet all verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...