Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville heller hatt Guthrie enn Lucas. Jeg ville heller hatt Pennant enn mange andre av stallspillerne våre.

 

Det var akkurat dette jeg siktet til. Du er nok enig med meg. Frustrerer det ikke deg og for den saks skyld flere at Benitez adopterer motsatte tankegangen?

 

Jo. Det er mye med Rafas tankegang som irriterer meg, blant annet:

 

Hvorfor får ikke Nemeth og kanskje også Pacheco innhopp på A-laget?

Hvorfor bruker han Agger så lite?

Hvorfor leter han etter ny midtstopper?

Hvorfor solgte han Pennant?

 

Fordi Rafa vet hva som er best for laget, i motsetning til oss som har CM/FM og en liten dråpe FIFA som "erfaring" fra managerrollen på toppnivå.

 

Regner med at Nemeth, Pacheco & co får prøve seg i pre-season og i mikkemus-cupen, og hvis de benytter sjansen til å briljere da kan de nok få prøve seg i PL, FA-cup og CL også.

 

Selv mener jeg også at Rafa bruker unggutta for lite pr. i dag, men så lenge fyren bærer klubben fremover som han har gjort til nå er jeg ikke videre bekymret for LFCs fremtid, heller. Spillere som Reina, Alonso, Arbeloa, Agger og Skrtel er jo også relativt unge spillere som ble hentet tidlig i sin karriere og som Rafa har videreutviklet og foredlet på en utmerket måte, så jeg er ikke i tvil over hans ferdigheter til å sniffe frem talenter og utvikle dem til utmerkede representanter for LFC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor solgte han Pennant?

Solgte Pennant? Han var vel bare på utlån?

 

Utlån til kontrakten hans gikk ut hvis jeg ikke husker feil. Samme som salg tenker jeg da.

Lenke til kommentar
Jo. Det er mye med Rafas tankegang som irriterer meg, blant annet:

 

Hvorfor får ikke Nemeth og kanskje også Pacheco innhopp på A-laget?

Hvorfor bruker han Agger så lite?

Hvorfor leter han etter ny midtstopper?

Hvorfor solgte han Pennant?

 

Nemeth har jo vert skadet iår, og ikke akkurat vert noe speselt stor iår. Pacheco har vell vert "forferdelig" nesten iår. Insua som har imponert for reservelaget har fått prøvd seg en god del.

 

Agger har gått store deler av sesongen med skader, og når i tillegg Carra-Skrtel har vert en "mur" har selvsagt Agger vert 2. valg. I tillegg kan vell ryktene om Agger sin alkoholisme nevnes.

 

Fordi vi har mistet Hyypia, og vi bør ha 4 midtstoppere som sloss om de 2 plassene.

 

Fordi Pennant ikke fungerer i nærheten så bra som Kuyt gjør i systemet BEnitez altid sverger til 4-2-3-1. Pennant hadde i tillegg en dårlig holdning, og kom for sent på treninger osv.

Lenke til kommentar
Pacheco har ikke vært forferdelig, men han har ikke vist fremgang i forhold til sist sesong, noe som er synd. Tror kanskje han burde fått noen innhopp i PL for å få opp motivasjonen litt. Eventuelt låne han ut til en Championship klubb.

 

Personlig ser jeg ikke mye av reservekampene uheldigvis, men er vertfall dette jeg har hørt.. At han var "bortimot forferdelig" i starten, men har vist spilt seg en god del opp?

 

Men uansett så ser vi at Benitez gir de som FORTJENER det litt sjangser.. Spearing, Insua, Darby på benk osv. Og jeg tror vi vil se flere unge få sjangsen når vi viser at vi "ruller over" dårligere motstand og ikke må yte 100% med toppet lag i de kampene også.. "knekke koden" som de så fint kaller det.

Lenke til kommentar
Pacheco har ikke vært forferdelig, men han har ikke vist fremgang i forhold til sist sesong, noe som er synd. Tror kanskje han burde fått noen innhopp i PL for å få opp motivasjonen litt. Eventuelt låne han ut til en Championship klubb.

 

Skeptisk til utlån.. Bra at de får kamptrening og det der, men har enda ikke sett en spiller bli lånt ut for så å komme tilbake og kjempe om en plass i førstelaget.. Virker som om utlån er en måte å fase ut spillerne på..

Lenke til kommentar

GUD ønsker å bli Liverpoolmanager.. Gerrard har jo tidligere uttalt at dette er drømmen hans også.. Carra har uttalt at han ønsker å bli innen fotball når han gir seg..

 

Bare jeg som får våte drømmer om å se denne trioen stå og rope på sidelinjen iført silkedress og lure smil?! Carragher som styrer det defansive, Fowler det offansive, og Stevie G som hjernen bak det hele etter han har vært lærling hos Benitez som assist de 10 siste årene.. *gaaah*

Lenke til kommentar
Jeg syns også det var dumt å selge spillere som Stephen Warnock, Danny Guthrie og kanskje Jack Hobbs. Syns Rafa gjerne kunne prøvd ut scouserne litt mer før han kaster dem ut. Håper Kelly og Hammill får vist seg frem i neste års PL.

 

Hobbsern er vel ikke scouser? Mener å huske at han ble henta fra Lincoln..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Carra har uttalt at han ønsker å bli innen fotball når han gir seg..

 

Ikke i følge selvbiografien hans. Der er han usikker.

Lenke til kommentar
Carra har uttalt at han ønsker å bli innen fotball når han gir seg..

 

Ikke i følge selvbiografien hans. Der er han usikker.

 

Oh, har ikke kommet rundt til den enda. Hms. Føler jeg har hørt han har sagt det, plus Xabi (i think) på Teammates som sa at Carra ver den som konstant tenkte og snakte fotball.

 

Men uansett, uten Carragher så holder vi Sammy Lee levende for alltid! Blir en flott trio det også ; )

Lenke til kommentar
Carra har uttalt at han ønsker å bli innen fotball når han gir seg..

 

Ikke i følge selvbiografien hans. Der er han usikker.

 

Oh, har ikke kommet rundt til den enda. Hms. Føler jeg har hørt han har sagt det, plus Xabi (i think) på Teammates som sa at Carra ver den som konstant tenkte og snakte fotball.

 

Men uansett, uten Carragher så holder vi Sammy Lee levende for alltid! Blir en flott trio det også ; )

 

Har egentig mer troa på Hyypiä enn Carra som trener. Regner med at han tar en Pellegrino og kommer tilbake som trener om noen år. Hyypiä er vel så nært ekte scouser som man kan komme uten å i det hele tatt være fra de britiske øyer..

Lenke til kommentar

Pennant var/er en urokråke, dem har Benitez ingenting til overs for, jeg likte også Pennants innsats i den ene kampen jeg fikk sett ham før han ble utlånt i fjor.

 

Bare jeg som mistet mye respekt for "gud" etter krittlinje sniffingen? Var før jeg var så hektet på Liverpool som nå, men husker det veldig godt. Lavmål handling på en fotball bane.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Bare jeg som mistet mye respekt for "gud" etter krittlinje sniffingen? Var før jeg var så hektet på Liverpool som nå, men husker det veldig godt. Lavmål handling på en fotball bane.

Vel, han ble falskelig anklaget for kokainbruk, og dette var hans måte å svare på. Syntes egentlig det var en temmelig uskyldig spøk jeg, men...

Lenke til kommentar

Lo som en madman når Fowler feiret det målet.

 

Ryktes at Real vil ha Silva.

Hvem vil Real IKKE ha egentlig? Herregud for et ekkelt lag.

Silva,Alonso,Tevez,Ronaldo,Kaka. Jeeze.

 

Rafa må få fingrene ut av kjøleskapet og handle snart. Før alle linkende spillerne er tatt.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...