Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvorfor solgte han Pennant? Solgte Pennant? Han var vel bare på utlån? Utlån til kontrakten hans gikk ut hvis jeg ikke husker feil. Samme som salg tenker jeg da. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Liste over alle spillerne i LFCs tropp Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jo. Det er mye med Rafas tankegang som irriterer meg, blant annet: Hvorfor får ikke Nemeth og kanskje også Pacheco innhopp på A-laget? Hvorfor bruker han Agger så lite? Hvorfor leter han etter ny midtstopper? Hvorfor solgte han Pennant? Nemeth har jo vert skadet iår, og ikke akkurat vert noe speselt stor iår. Pacheco har vell vert "forferdelig" nesten iår. Insua som har imponert for reservelaget har fått prøvd seg en god del. Agger har gått store deler av sesongen med skader, og når i tillegg Carra-Skrtel har vert en "mur" har selvsagt Agger vert 2. valg. I tillegg kan vell ryktene om Agger sin alkoholisme nevnes. Fordi vi har mistet Hyypia, og vi bør ha 4 midtstoppere som sloss om de 2 plassene. Fordi Pennant ikke fungerer i nærheten så bra som Kuyt gjør i systemet BEnitez altid sverger til 4-2-3-1. Pennant hadde i tillegg en dårlig holdning, og kom for sent på treninger osv. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Pacheco har ikke vært forferdelig, men han har ikke vist fremgang i forhold til sist sesong, noe som er synd. Tror kanskje han burde fått noen innhopp i PL for å få opp motivasjonen litt. Eventuelt låne han ut til en Championship klubb. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Pacheco har ikke vært forferdelig, men han har ikke vist fremgang i forhold til sist sesong, noe som er synd. Tror kanskje han burde fått noen innhopp i PL for å få opp motivasjonen litt. Eventuelt låne han ut til en Championship klubb. Personlig ser jeg ikke mye av reservekampene uheldigvis, men er vertfall dette jeg har hørt.. At han var "bortimot forferdelig" i starten, men har vist spilt seg en god del opp? Men uansett så ser vi at Benitez gir de som FORTJENER det litt sjangser.. Spearing, Insua, Darby på benk osv. Og jeg tror vi vil se flere unge få sjangsen når vi viser at vi "ruller over" dårligere motstand og ikke må yte 100% med toppet lag i de kampene også.. "knekke koden" som de så fint kaller det. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Pacheco har ikke vært forferdelig, men han har ikke vist fremgang i forhold til sist sesong, noe som er synd. Tror kanskje han burde fått noen innhopp i PL for å få opp motivasjonen litt. Eventuelt låne han ut til en Championship klubb. Skeptisk til utlån.. Bra at de får kamptrening og det der, men har enda ikke sett en spiller bli lånt ut for så å komme tilbake og kjempe om en plass i førstelaget.. Virker som om utlån er en måte å fase ut spillerne på.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 De mest lovende unge spillerne finner vi vel på U18-laget. Spillere som Dalla Valle og Amoo blir spennende å følge med fremover. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 GUD ønsker å bli Liverpoolmanager.. Gerrard har jo tidligere uttalt at dette er drømmen hans også.. Carra har uttalt at han ønsker å bli innen fotball når han gir seg.. Bare jeg som får våte drømmer om å se denne trioen stå og rope på sidelinjen iført silkedress og lure smil?! Carragher som styrer det defansive, Fowler det offansive, og Stevie G som hjernen bak det hele etter han har vært lærling hos Benitez som assist de 10 siste årene.. *gaaah* Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg syns også det var dumt å selge spillere som Stephen Warnock, Danny Guthrie og kanskje Jack Hobbs. Syns Rafa gjerne kunne prøvd ut scouserne litt mer før han kaster dem ut. Håper Kelly og Hammill får vist seg frem i neste års PL. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg syns også det var dumt å selge spillere som Stephen Warnock, Danny Guthrie og kanskje Jack Hobbs. Syns Rafa gjerne kunne prøvd ut scouserne litt mer før han kaster dem ut. Håper Kelly og Hammill får vist seg frem i neste års PL. Hobbsern er vel ikke scouser? Mener å huske at han ble henta fra Lincoln.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Carra har uttalt at han ønsker å bli innen fotball når han gir seg.. Ikke i følge selvbiografien hans. Der er han usikker. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Carra har uttalt at han ønsker å bli innen fotball når han gir seg.. Ikke i følge selvbiografien hans. Der er han usikker. Oh, har ikke kommet rundt til den enda. Hms. Føler jeg har hørt han har sagt det, plus Xabi (i think) på Teammates som sa at Carra ver den som konstant tenkte og snakte fotball. Men uansett, uten Carragher så holder vi Sammy Lee levende for alltid! Blir en flott trio det også ; ) Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Carra har uttalt at han ønsker å bli innen fotball når han gir seg.. Ikke i følge selvbiografien hans. Der er han usikker. Oh, har ikke kommet rundt til den enda. Hms. Føler jeg har hørt han har sagt det, plus Xabi (i think) på Teammates som sa at Carra ver den som konstant tenkte og snakte fotball. Men uansett, uten Carragher så holder vi Sammy Lee levende for alltid! Blir en flott trio det også ; ) Har egentig mer troa på Hyypiä enn Carra som trener. Regner med at han tar en Pellegrino og kommer tilbake som trener om noen år. Hyypiä er vel så nært ekte scouser som man kan komme uten å i det hele tatt være fra de britiske øyer.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Pennant var/er en urokråke, dem har Benitez ingenting til overs for, jeg likte også Pennants innsats i den ene kampen jeg fikk sett ham før han ble utlånt i fjor. Bare jeg som mistet mye respekt for "gud" etter krittlinje sniffingen? Var før jeg var så hektet på Liverpool som nå, men husker det veldig godt. Lavmål handling på en fotball bane. Endret 4. juni 2009 av guttorm Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvem her er det som har det som avatar? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bare jeg som mistet mye respekt for "gud" etter krittlinje sniffingen? Var før jeg var så hektet på Liverpool som nå, men husker det veldig godt. Lavmål handling på en fotball bane. Vel, han ble falskelig anklaget for kokainbruk, og dette var hans måte å svare på. Syntes egentlig det var en temmelig uskyldig spøk jeg, men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Lo som en madman når Fowler feiret det målet. Ryktes at Real vil ha Silva. Hvem vil Real IKKE ha egentlig? Herregud for et ekkelt lag. Silva,Alonso,Tevez,Ronaldo,Kaka. Jeeze. Rafa må få fingrene ut av kjøleskapet og handle snart. Før alle linkende spillerne er tatt. Endret 5. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Han var/er et forbilde for tusenvis av unge fotballsupportere, skal tro det hadde blitt leven om Gerrard hadde gjort det samme i dag. Samme hvilken sammenheng det var i, så gjør man bare ikke sånn. Ikke at det bryr meg så veldig. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg synes feiringen var god, og hadde ikke reagert noe spesielt hvis Gerrard hadde feiret sånn etter å ha blitt falskt anklaget. Endret 5. juni 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå