Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere leser og tolker Gerrard feil.

 

Wh1te og Fotballprofessoren wrote:

Engelske spillere i Torres-klasse? Nå snakker han om seg selv igjen.

 

Engelske spillere i Torres klasse? Jeg tror knapt det finnes noen som Liverpool kan snappe, men nå sa Gerrard som tidligere nevnt engelske spillere OG spillere i Torres klasse.

 

Det Gerrard mente med artikkelen Dagbladet siktet til var følgende:

 

"Det var synd vi ikke fikk Barry, han er engelsk og vi trenger flere engelskmenn på laget"

"Hvordan kommer vi oss videre til neste nivå? Ved å hente inn spillere på Torres sitt nivå"

 

Det han sier er altså at han vil ha inn to typer spillere:

A) Briter

B) om ikke briter så spillere på Torres sitt nivå.

 

Oversatt blir dette at Gerrard ikke vil ha inn flere spillere fra utlandet som stallfyll men utenlandske spillere som skal gå rett inn i gruppen med 10-12 mest brukte utespillere.

 

Utover det vil han hente inn engelskmenn som vet hvordan det er å spille borte mot lag som Stoke, Wigan, Sunderland osv osv. Mentaliteten som ferske utenlandske spillere i Premier League viser mot de antatt svakere lagene er ofte ganske dårlig og kan lett føre til poengtap.

 

Se på Man United; Scholes, Giggs, O`Shea, Rooney og Neville står virkelig frem i kamper mot de kjempende "9-20.plass" lagene. Dette vil jeg at Liverpool også får inn via å hente inn briter eller spillere som har vært i Ligasystemet i mer en 4-5år.

 

Jeg ser gjerne at vi henter inn en stjernespiller og av Stallfyll gjerne 3-4 briter fra lag i nedre del av Premier League og fra øverste hylle i Championship istedet for 5-6 nye unge spillere fra utlandet.

 

Synd at Pennant og Benitez kræsjet slik at vi mistet en spennende engelsk ving type.

Lenke til kommentar

Skulle aldri solgt Danny Guthrie for eksempel. Det er problemet med Benitez, han gjør aldri det du "krever" her. Danny Guthrie var over middelmådig, og var lånet ut til to forskjellige engelske klubber og var klar for litt førstelagsspill osv. men ble bare solgt vekk til Newcastle. Det er klart han er en spiller som kunne evt. spilt på toppnivå spør du meg.

 

Pennant, selvom saken ang. han er litt forskjellig, er også et annet eksempel.

Lenke til kommentar

Jeg skrev faktisk at han ville ha inn engelske spillere OG spillere i Torres klasse så jeg tolket ikke Gerrard feil, men jeg påpekte at det knapt finnes engelske spillere i Torres klassen som Liverpool kan få tak i. Ashley Young som Hyrlen nevnte er den eneste jeg kommer på.

 

Fortsett forresten bare å kalle meg Wisbatov for visningsnavnet er forhåpentligvis tilbake til det innen et par dager. Sånn går det når man er pålogget på diskusjon, mens man er på do.

Lenke til kommentar
Jeg skrev faktisk at han ville ha inn engelske spillere OG spillere i Torres klasse så jeg tolket ikke Gerrard feil, men jeg påpekte at det knapt finnes engelske spillere i Torres klassen som Liverpool kan få tak i. Ashley Young som Hyrlen nevnte er den eneste jeg kommer på.

 

Fortsett forresten bare å kalle meg Wisbatov for visningsnavnet er forhåpentligvis tilbake til det innen et par dager. Sånn går det når man er pålogget på diskusjon, mens man er på do.

 

fikk med meg at du tolket rett. Men var til de to andre jeg siterte som jeg tenkte på.

Lenke til kommentar
Jeg ville heller hatt Guthrie enn Lucas. Jeg ville heller hatt Pennant enn mange andre av stallspillerne våre.

 

Det var akkurat dette jeg siktet til. Du er nok enig med meg. Frustrerer det ikke deg og for den saks skyld flere at Benitez adopterer motsatte tankegangen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg ville heller hatt Guthrie enn Lucas. Jeg ville heller hatt Pennant enn mange andre av stallspillerne våre.

 

Det var akkurat dette jeg siktet til. Du er nok enig med meg. Frustrerer det ikke deg og for den saks skyld flere at Benitez adopterer motsatte tankegangen?

 

Jo. Det er mye med Rafas tankegang som irriterer meg, blant annet:

 

Hvorfor får ikke Nemeth og kanskje også Pacheco innhopp på A-laget?

Hvorfor bruker han Agger så lite?

Hvorfor leter han etter ny midtstopper?

Hvorfor solgte han Pennant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...