Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er dere ikke lei all den overgangssutringen til Gerrard? Vi trenger ditten og vi trenger datten.

 

Lett for deg å si, som holder med en klubb som henter inn stjerner sesong etter sesong. Ikke at det er noe galt i det, men jeg forstår frustrasjonen hans.

 

Vi har vert for dårlig i fostringen av egenespillere, så enkelt av det. Enig med Wh1te, klasse spillere vokser ikke på tre i england.

Lenke til kommentar

Jeg ville likt å sett Owen i Liverpool igjen! Han ville kanskje finni seg i en rolle som en reserve også, han var jo en slags reserve i Newcastle, iallefall i de siste kampene.

 

Eneste engelske spissen som virkelig måler Torres nivå er vel Rooney, men han er ganske opptatt for øyeblikket ;)

Lenke til kommentar
Engelske spillere i Torres-klasse? Nå snakker han om seg selv igjen.

Finnes da mange spillere i den klassen: Heskey, Owen, Andy Johnson, Zamora, Defoe, Bent.

 

Mange muligheter. :)

Vet du har vanskelig for det, men prøv å vær litt seriøs da. :)

 

Dette med engelske spillere er vanskelig, ettersom de ypperste spiller i United og Chelsea. Men en ting er sikkert, skal vi få flere engelskmenn, må vi handle! Ikke sitte på ræva å spille nintendo...

Lenke til kommentar

Han er antagelig kun ute etter penger. Så forøvrig at Newcastle var svært høyt oppe blandt dem som betaler ut mye lønn, tenkte umiddlebart på Owen.

Nei, kjøp nytt, kjøp klasse. Nå må vi ikke rote i fortiden.

Minner forøvrig om at Agbonlahor kom bak Kuyt på antall mål, men vet ikke på hvor mange kamper det var.

Bønna noterte seg faktisk med 8 fulltreffere til slutt, veldig imponerende etter min mening.

 

Konsoll er oppskrytt.

Lenke til kommentar
Engelske spillere i Torres klasse? Jeg tror knapt det finnes noen som Liverpool kan snappe, men nå sa Gerrard som tidligere nevnt engelske spillere OG spillere i Torres klasse.

Ashley Young er hvertfall ikke langt unna, ellers har du et utall spillere som aldri har fått prøve seg på et storlag som nok ville blomstret. Men skal man se slik på det er det ikke mange fra Spania eller Italia i Torres-klasse heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...