Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi ser jo nå hva som bor i ham, like greit han ikke kom. Det svadaet at han ville spille CL er jo bare piss.

Noen sier Benitez ikke lengre var interesert, det kan stemme siden vi har hørt svært lite fra Liverpool leiren.

Jeg er litt skuffet, men det er for at vi mangler en på midten og vil forsatt gjøre det.

Jeg har mange ganger spurt om hvem andre en Barry vi kunne tenke oss, men fått få svar. Selvsagt skal vi beholde Xabi.

Lenke til kommentar
City kan utfordre Liverpool/Arsenal om Champions League plass med et par gode signeringer i sommer hvis Liverpool/Arsenal ikke handler inn noen gode spillere. Det er lett å glemme at dere har vært forholdsvis lite plaget av skader denne sesongen over det hele siden dere har hatt Torres/Gerrard ute til tider. Robinho sa at det manglet flere vinnertyper i City, og de kommer uten tvil i sommer.

Har vi ikke vært plaget av mange skader? Våre mest sentrale spillere i Torres/Gerrard/Skrtel og Macherano har vært ute med skade. Samt endel småskader på plasser vi ikke har så mange gode forsterkninger.

 

City utfordre Liverpool om CL plass, er du dum? Dagens vits.

Lenke til kommentar
City kan utfordre Liverpool/Arsenal om Champions League plass med et par gode signeringer i sommer hvis Liverpool/Arsenal ikke handler inn noen gode spillere. Det er lett å glemme at dere har vært forholdsvis lite plaget av skader denne sesongen over det hele siden dere har hatt Torres/Gerrard ute til tider. Robinho sa at det manglet flere vinnertyper i City, og de kommer uten tvil i sommer.

Har vi ikke vært plaget av mange skader? Våre mest sentrale spillere i Torres/Gerrard/Skrtel og Macherano har vært ute med skade. Samt endel småskader på plasser vi ikke har så mange gode forsterkninger.

 

City utfordre Liverpool om CL plass, er du dum? Dagens vits.

Ikke på lik linje med United som har hatt hele lag ute med skade til tider.

 

Må si jeg ler bare mer og mer av Barry jo mer jeg tenker på det. Viser bare hva slags person han egentlig er, like greit at han ikke kom ser man jo nå. Blir litt som Malouda egentlig, men han gikk hvertfall til en klubb som faktisk har sjanse til å vinne noe og ikke minst spiller i Europa. Men Barry som ville bort fra Villa for å spille i Europa... :!: Villig til å vedde ganske mye på at Villa kommer en del plasser høyere enn City neste sesong.

Lenke til kommentar
City kan utfordre Liverpool/Arsenal om Champions League plass med et par gode signeringer i sommer hvis Liverpool/Arsenal ikke handler inn noen gode spillere.

Ikke ManU / Chelsea ..? Du må ikke glemme at Liverpool kom på 2. plass i år, Chelsea på 3..

 

Det handler om dybde i stallen. United og Chelsea har en god dybde, og den eneste grunnen til at Chelsea har vært såpass svake denne sesongen er trenerproblemene, men med Ancelotti vil de sannsynligvis være en het medaljekandidat neste år, og etter mitt syn favoritt til å ta tittelen. Manchester City vil styrke stallen betraktelig, mens Liverpool antagelig ikke vil få inn noen store stjerner alà Silva/Villa. Når det gjelder skadeproblemene deres så har dere vært langt fra like rammet som United/Arsenal, og det vil vært interessant å se hvordan dere vil taklet at Carragher, Skrtel og Agger var ute på en og samme tid. Jeg hevdet heller ikke at City skulle komme foran Liverpool neste sesong, men at de muligens kan utfordre Liverpool eller Arsenal om 4. plassen. Stort sett tror jeg at ligaen kommer til å bli mye jevnere neste sesong. Jeg tror Tottenham kan hevde seg betraktelig med Redknapp gjennom en hel sesong,

 

Jeg ser for øvrig at dere har blitt linket til Lavezzi de siste dagene. Det kan bli interessant med han neste år, men jeg tror ikke på Liverpool seriegull da heller.

Lenke til kommentar

Prisene på Silva og Villa vil bli presset opp i skyene, og da er det lite sannsynlig at Liverpool har midlene til å hente en slik spiller. Villa vil bare dra fra Valencia hvis klubben trenger pengene fra salget hans, og Silva har sagt han vil forbli i Spania. Lavezzi fra Napoli er nok en mye mer sannsynlig overgang.

Lenke til kommentar
City? Tvilsomt. Klubb med mye penger, men få ambisjoner. Hughes skal visstnok ha fått £2,5 milliarder å handle for denne sommeren, og med de pengene så er de på vei noe sted.

 

Hvilke kilder har du på at Hughes har fått 2,5 milliarder pund å handle for ilöpet av sommeren? Dette finnes ikke.

 

Fotballprofessoren her er du ute å sykler

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Hughes skal visstnok ha fått £2,5 milliarder å handle for denne sommeren, og med de pengene så er de på vei noe sted.

 

Burde vel strengt tatt ikke stå "pundtegnet" foran 2,5 milliarder der. For to og en halv milliard PUND er jo hinsides mye.

Lenke til kommentar

City kan jo kjøpe til de blir blå i trynet, det gjelder jo ikke bare å gjøre dyre kjøp, men også smarte kjøp. Det er veldig få enkeltspillere som klarer å løfte et helt lag opp på nivå med seg selv. De fleste trenger flere like gode/nesten like gode spillere rundt seg for å brilliere. Om City mener de kan utfordre de fire største i England, greit, men jeg ville nok gitt det noen år før det skjer. Det virker som om City mener at dette skal skje over natten.

Lenke til kommentar
City kan jo kjøpe til de blir blå i trynet, det gjelder jo ikke bare å gjøre dyre kjøp, men også smarte kjøp. Det er veldig få enkeltspillere som klarer å løfte et helt lag opp på nivå med seg selv. De fleste trenger flere like gode/nesten like gode spillere rundt seg for å brilliere. Om City mener de kan utfordre de fire største i England, greit, men jeg ville nok gitt det noen år før det skjer. Det virker som om City mener at dette skal skje over natten.

Kjenner det vel igjen fra et annet blått lag gjør vi ikke. :p City har til og med enda dårligere utgangspunkt spør du meg.

Lenke til kommentar

Nok om Shitty og deres kjøp eller? Greit nok så lenge det omhandler Barry, men vi trenger vell ikke gå innpå budsjett osv? This is still Anfield.

 

Agger skadet igjenn, lover ikke bra.

 

Gratulerer til Insua ja, vell fortjent. Gleder meg over hans fremgang.

Syns overgangsmarkedet blir spennende nå, har ikke peiling på hvem som skal inn lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...