Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Herlig" at Barry ikke kom, da vil jeg tro vi er sikret å se Alonso i den røde drakten neste sesong. Win-win.

 

Tror jeg ikke noe på. Om vi hadde kjøpt Barry for £12M så hadde nok Alonso også blitt i klubben (tror jeg da). Rafa har jo sagt gang på gang at vi trenger ikke å selge for å kjøpe, men de fleste her tror jo at vi ikke kan ha flere enn 4 midtbanespillere av høy klasse på laget. Jævlig synd at vi ikke får Barry mener nå jeg, og forventer et skikkelig storkjøp i sommer.

 

 

Jada, Bolaños, vi har skjønt at du misliker Lucas veldig sterkt.

 

Vell, poenget mitt er vell at nå som vi har mistet det "alternative kjøpet" så er det mindre sjangs for at Alonso kommer til å reise.

Lenke til kommentar
Så klart han svekker laget når han kommer inn for Gerrard. Gerrard er en av verdens beste spillere, og de fleste lagene hadde nok blitt svekket om han hadde gått av. Samme gjelder når Ronaldo blir byttet ut til fordel for Nani. :)

 

Poenget er at fallhøyden hadde ikke vert like stor med Barry.

Lenke til kommentar
Så klart han svekker laget når han kommer inn for Gerrard. Gerrard er en av verdens beste spillere, og de fleste lagene hadde nok blitt svekket om han hadde gått av. Samme gjelder når Ronaldo blir byttet ut til fordel for Nani. :)

 

Poenget er at fallhøyden hadde ikke vert like stor med Barry.

Siktet mest til Bananas sitt innlegg, som mente at Spearing hadde gjort det bedre. Har ikke blandet Barry inn i diskusjonen. :)

Lenke til kommentar
Siktet mest til Bananas sitt innlegg, som mente at Spearing hadde gjort det bedre. Har ikke blandet Barry inn i diskusjonen. :)

 

Har jeg aldri sagt, bare sagt at han hadde fortjent en sjanse til å vise seg frem. :)

Hadde vel fått mer enn en sjanse om Lucas hadde sittet hjemme i Brasil. :) Er jo greit å ha Lucas som back-up da. ;)

Lenke til kommentar

At Barry ikke kommer synes jeg absolutt bare er bra, da han bare er en middelmådig spiller sammenlignet med Alonso. Men ser jo fortsatt ikke ut som om denne Alonso-sagaen er slutt av den grunn. Ser at han fortsatt kan bli solgt hvis det blir lagt en høy overgangssum på bordet. Har ikke troen på at det skjer lenger nå, men skulle det skje forventer jeg noen skikkelige innkjøp i sommer.

Lenke til kommentar
City? Tvilsomt. Klubb med mye penger, men få ambisjoner. Ingen spiller som ønsker å "bli noe" går til de, Robinho dreit seg ut, tror ikke andre spillere i toppklassen gjør samme tabben.

Real? Tja, kanskje. Blir neppe godt likt av endel å gå fra en toppklubb til en toppklubb i Spania. Kan godt hende at handelen skjer, men er egentlig litt i tvil, Real kan nok ikke alltid garantere han en førstelagsplass heller.

Liverpool? Vil bli garantert førstelagsplass, vil spille i verdens beste liga (for verdens beste klubb), for en klubb med historie og ambisjoner og i en klubb med endel spansktalende spillere og manager i motsetning til City. Vil også kunne spille med endel landslagskolleger.

 

Du vet like godt som meg at City har ambisjoner, og at det ikke bare er pengene som lokker spillerene til City of Manchester Stadium. Jeg tror ikke fotballspillere er idioter noe det virker som mange tror. Spillere klarer å tenke et par år fremover, og selv om jeg misliker det City driver med så skjønner jeg at det ikke tar mer enn to - tre år før de tar turen til Champions League. Hughes skal visstnok ha fått £2,5 milliarder å handle for denne sommeren, og med de pengene så er de på vei noe sted. Hughes var smart når det gjaldt å hente Barry, og derfor fikk han også kjøpt han til en fin pris. £12M for en spiller som mest sannsynlig komplementerer Ireland godt på midtbanen må sies og være et godt kjøp. Når det gjelder Silva så har han tidligere nevnt at han ville bli i Spania, og dermed er Real Madrid en klubb som antageligvis vil være veldig aktuell, og pdd. vil han gå rett inn på laget. Jeg tror City vil få et par stjernespillere i sommer og kommer til å være blant de seks beste lagene neste år.

Lenke til kommentar
Spearing? Har dere glemt Plessis?

 

Egentlig ikke, har bare sett for lite av ham. Skal bøte på reservelags kunnskapene i kommende sesong.

 

Snipp

 

Med markjusen som trener?, skepisk.

Edit: 6 beste er mye mulig, men 6 beste sier lite om ambisjonene vs money spent.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

City kan utfordre Liverpool/Arsenal om Champions League plass med et par gode signeringer i sommer hvis Liverpool/Arsenal ikke handler inn noen gode spillere. Det er lett å glemme at dere har vært forholdsvis lite plaget av skader denne sesongen over det hele siden dere har hatt Torres/Gerrard ute til tider. Robinho sa at det manglet flere vinnertyper i City, og de kommer uten tvil i sommer.

Lenke til kommentar
City kan utfordre Liverpool/Arsenal om Champions League plass med et par gode signeringer i sommer hvis Liverpool/Arsenal ikke handler inn noen gode spillere.

Nonsence. For det første har ikke City noe i nærheten av samme vinnerkultur som Arsenal og Liverpool. I tillegg har de en veldig usamspilt gruppe, og det virker som om Hughes satser mer på halvgode briter som Bridge og Bellamy. Ellers har de også handla meget uklokt siden sjeikene kom inn i bildet, nærmest på impuls. HSV lo jeg hele veien ned til banken da de solgte De Jong for £17m når han kunne gått for rundt £4m denne sommeren (sa de selv). Jô er et annet eksempel. Robinho og SWP er veldig gode spillere i form, men de er ingen frelsere, de trenger stabilitet og ikke minst flere spillere av samme kaliber rundt seg.

 

Og hva vil skje med spillere som Onuoha, Johnson, Bellamy, Gelson, Elano, Hart osv? Gidder de å sitte på benken eller råtner bort på reservelaget mens spillere som Barry erstatter dem? Når det gjelder Barry selv, så mener jeg at han er en grisk idiot. Jeg tror ikke engang at han selv tror at City skal klare CL-spill innen 3 sesonger, selv hvor mye han ønsker å tro det. I fjor ønsket han å spille i Liverpool og i Champions League, i år kunne han fått sjansen til å spille i Liverpool om han hadde sagt nei til City. Ellers kunne han like gjerne blitt i Villa, som definitivt har noe på gang, og attpåtil skal spille i Europa League neste sesong, mens City ikke skal delta noen europeisk turnering.

 

Det jeg basically prøver å si er at City har ambisjonene, men at de er for høye for dem selv. De sløser bort penger (ikke at det gjør dem noe) og prøver så godt de kan, men jeg klarer ikke se at de utfordrer noen som helst innen top 4 neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...