Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om vi skal by £20M+ for en spiss kan vi heller gå for David Villa etter min mening. Dog jeg ser heller at vi kjøper Silva siden han kan brukes omtrent overalt av offensive roller.

Om det var et svar til Smågal, så tror jeg du har misforstått litt. Det som er greia er at Real visstnok er villige til å by £20M + Negredo (som de kan kanskje kan hente tilbake for £4-5M) for Xabi Alonso. Tror dette er vanskelig å si nei til altså, frister mye for meg også, men aller helst vil jeg nå beholde Xabi da. Liker han altså. Men hvis Real gjør dette tror jeg Xabi forsvinner. Og vi kjenner jo Real, de er jo villige til å gjøre det tipper jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Husker sist vi fikk + spillere fra Real jeg.

Antonio Núñez: What a waste!

 

Ser ut som City,Chelsea og Real vil ha Tevez også, og med pengehungri agent som han har så går han nok til City antar jeg. Som er litt skammelig. United til City, mange kommer til å mislike det der gitt.

 

Enig med Wisbatov down here: V

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg tror neppe Valencias pengeproblemer kommer til å ha noe å si ved et salg av Silva. Interessen vil være så stor at han umulig vil gå for knappe £15M. Jeg vil tippe at både City og Real Madrid vil være ute etter han, og at han neppe går for under £25M. Han var en av EMs store spillere, og han er en av Valencias store spillere. Han er også bare 23 år.

Lenke til kommentar
Om det var et svar til Smågal, så tror jeg du har misforstått litt. Det som er greia er at Real visstnok er villige til å by £20M + Negredo (som de kan kanskje kan hente tilbake for £4-5M) for Xabi Alonso. Tror dette er vanskelig å si nei til altså, frister mye for meg også, men aller helst vil jeg nå beholde Xabi da. Liker han altså. Men hvis Real gjør dette tror jeg Xabi forsvinner. Og vi kjenner jo Real, de er jo villige til å gjøre det tipper jeg.

 

Da misforsto jeg ja :)

Lenke til kommentar
Jeg tror neppe Valencias pengeproblemer kommer til å ha noe å si ved et salg av Silva. Interessen vil være så stor at han umulig vil gå for knappe £15M. Jeg vil tippe at både City og Real Madrid vil være ute etter han, og at han neppe går for under £25M. Han var en av EMs store spillere, og han er en av Valencias store spillere. Han er også bare 23 år.

Nå kommer det også ann på om han vil gå til en av de klubbene.

 

City? Tvilsomt. Klubb med mye penger, men få ambisjoner. Ingen spiller som ønsker å "bli noe" går til de, Robinho dreit seg ut, tror ikke andre spillere i toppklassen gjør samme tabben.

Real? Tja, kanskje. Blir neppe godt likt av endel å gå fra en toppklubb til en toppklubb i Spania. Kan godt hende at handelen skjer, men er egentlig litt i tvil, Real kan nok ikke alltid garantere han en førstelagsplass heller.

Liverpool? Vil bli garantert førstelagsplass, vil spille i verdens beste liga (for verdens beste klubb), for en klubb med historie og ambisjoner og i en klubb med endel spansktalende spillere og manager i motsetning til City. Vil også kunne spille med endel landslagskolleger.

Lenke til kommentar
Real? Tja, kanskje. Blir neppe godt likt av endel å gå fra en toppklubb til en toppklubb i Spania. Kan godt hende at handelen skjer, men er egentlig litt i tvil, Real kan nok ikke alltid garantere han en førstelagsplass heller.

Liverpool? Vil bli garantert førstelagsplass, vil spille i verdens beste liga (for verdens beste klubb), for en klubb med historie og ambisjoner og i en klubb med endel spansktalende spillere og manager i motsetning til City. Vil også kunne spille med endel landslagskolleger.

 

 

Vel, med dagens Real Madrid ville nok Silva kommet rett inn som 1. valg på kanten eller som en offensiv playmaker. Uansett, så har Silva sagt at han enten vil forbli i Valencia eller et annet lag i Spania. Dessuten, med tanke på at Valencia går glipp av CL neste år, så ville det ikke være uvanlig for en spiller å gå til et ”topp 4” lag. Uansett, ville ikke blitt overrasket om han drar til Liverpool i sommer. Han er et mye mer realistisk kjøp en for eksempel David Villa, som vil koste godt over £35m.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Godt over £35m for Villa som er tre år eldre enn Torres (fire år eldre enn det han var når han kom til oss) - og £15m dyrere? Ikke snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...