perpetrus382 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hver gang United-gutta kommer med en vits om Liverpool og vi reagerer kommer dere med: Eier dere ikke selvironi?! Når dere blir ertet litt, tar dere jo helt av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nå må vi huske tommeltott-regelen for united-supportene da. Dobbeltmoral er gøy. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vel vi hadde jo ikke flagg engang for anledningen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Liverpool kom på 4.plass på mest inntekt tabelen iår. Bak Arsenal og greier. Inntekter i millioner pund for 2008/09-sesongen (ekskl. billettinntekter og salg av supportereffekter:) Link: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20010&zone=1 Men kun PL så kom vi på 2plass på penger tjent. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Posta bare "vitsen" på gøy da. Visste ikke at den hadde noe med Arsenal oppgjøre å gjøre jeg. Så bare en som quota den på Kop Forum, å syns den var litt morsom. Har dere så lite selvironi så er det ille. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Posta bare "vitsen" på gøy da. Visste ikke at den hadde noe med Arsenal oppgjøre å gjøre jeg. Så bare en som quota den på Kop Forum, å syns den var litt morsom. Har dere så lite selvironi så er det ille. Poenget er at det er et dårlig forsøk på å kopiere "vår" Arsenal-vits. Denne fungerte jo ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg synes den fungerte helt utmerket. Dere bli irriterte og vi lo. Two birds with one stone. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lo av at vi bare kom til finalen mens dere kom helt til kvarten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lo av at dere sugde i finalen Hilsen Captain Obvious Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bedre å være i finalen og tape den enn å gå ut i kvarten. What ship never docks at Liverpool? The Premiership Eier dere ikke selvironi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Bedre å være i finalen og tape den enn å gå ut i kvarten. Eier dere ikke selvironi? Merkelig,husker noe lignende ble sagt i 07 jeg. Bare omvendt da^^ Once again: Dobbelt moral fra united-supportere er alltid moro. Endret 1. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bedre å være i finalen og tape den enn å gå ut i kvarten. Har aldri hevdet noe annet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bedre å være i finalen og tape den enn å gå ut i kvarten. Eier dere ikke selvironi? Merkelig,husker noe lignende ble sagt i 07 jeg. Bare omvendt da^^ Once again: Dobbelt moral fra united-supportere er alltid moro. Once again er det viktig å ikke generalisere ettersom jeg ikke var en av dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Men kjære deg. Har da lært fra United-tråden at generalisering er ''in''. Sa ikke at du var blandt de heller da. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 men du antydet det , men nå skal jeg prøve å ikke spore helt av her Jeg spør derfor, hvorfor tror dere at Silva er så billig? Det virker som mange her inne tror han er umåtelig billig. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvem er det som tror han er billig? Vi vil neppe ha råd til veldig mange andre spillere om vi kommer til å kjøpe han. Må nok ut med £15 mill tipper jeg i min uvitenhet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg tror ikke han blir billig, så derfor spurte jeg om prisantydning i går. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvem er det som tror han er billig? Bl.a. du: Vi vil neppe ha råd til veldig mange andre spillere om vi kommer til å kjøpe han. Må nok ut med £15 mill tipper jeg i min uvitenhet. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Må ikke glemme at Valencia er i akutt pengeknipe. Må inrømme jeg var litt overasket over alderen hans, trodde han var eldre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det påstås nå at Real Madrid skal være villig til å tilby et beløp i størrelsesorden £20+Negredo. 23-åringen verdsettes til £10M i dagens marked. Hva sier dere som ser på spansk fotball om dette? Er Negredo noe å samle på? Jeg ser ikke bort ifra at dette frister benitez til et salg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå