Jefe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Heeerlig! Vi som har e-season ticket får samtlige preseason kamper der i sommer. Akkurat som i fjor Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvorfor skal vi forsterke vingene når vi har Riera, Bønna, Kuyt, El-Zhar, Aurelio. Fordi de ikke holder et høyt nok nivå? Torres, Gerrard, Alonso og Mascherano spiller på et høyere nivå enn det vingene våre gjør. Aurelio er elendig som ving, og El'Zhar kommer aldri til å bli god nok. Riera er veldig ustabil, men god på sitt beste. Kuyt og Bønna er jeg veldig fornøyd med, men hadde likt å hatt en klasseving som f.eks Silva eller Ribery i laget. Synd de er så dyre, hvertfall sistnevnte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Enig med BareMarius. Vi trenger en ving som kan ta seg rundt på kantene og som har veldig god fart. Det er noe vi trenger mot lag som legger seg bakpå og spiller dypt i banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Aurelio er elendig som ving, Aurelio har den beste innleggsfoten på Liverpool. Endret 1. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Aurelio er elendig som ving, Aurelio har den beste innleggsfoten på Liverpool. Det er tøv. Kuyt og Gerrard er foran. Alonso hadde nok hatt det også, hvis han hadde våget seg ned på kanten. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Aurelio er elendig som ving, Aurelio har den beste innleggsfoten på Liverpool. Mulig det, men han er fortsatt ikke en god ving. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Aurelio er elendig som ving, Aurelio har den beste innleggsfoten på Liverpool. Mulig det, men han er fortsatt ikke en god ving. Kan ha noe med at han ikke er ving da. Er strengt tatt forsvar. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kuyt og Bønna er jeg veldig fornøyd med, men hadde likt å hatt en klasseving som f.eks Silva eller Ribery i laget. Synd de er så dyre, hvertfall sistnevnte. Jeg tror/mener flere av dere ikke forstår hva vi trenger til laget. Vingene har vi ivertfall mulig erstattere for, selv om nivået ikke er like høyt. Om Gerrard, Torres, Alonso, Masche, Arbeloa går ut har vi ingen erstattere som er gode nok. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Aurelio er elendig som ving, Aurelio har den beste innleggsfoten på Liverpool. Mulig det, men han er fortsatt ikke en god ving. Kan ha noe med at han ikke er ving da. Er strengt tatt forsvar. Hvorfor svarer du meg da? Jeg siterte jo han som lista Aurelio opp som ving, og svarte at han nettopp var elendig i den posisjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fordi han kan brukes som ving, og gjør en brukbar jobb(de få gangene han har blitt brukt som ving) så ser ikke hvordan du kan kalle han elendig. Men enig med guttorm,ving er ikke det Liverpool trenger å prioritere akkurat nå. OM Barry kjøpes så blir egentlig vingene dekket av han.(siden han kan brukes all over midtbanen) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg setter en høyreback som den viktigste prioriteringen denne sesongen. Tipper det blir noe som Rafinha, Johnson osv. Så mener jeg at vi burde få inn en ving av litt klasse, og så vil jeg gjerne se Barry i Liverpool. Han kan bekle hele venstresiden og rollen bak Torres. Jeg tror vi kanskje kjøper en middels god spiss også. Alt kommer ann på hvor mye penger vi har. Dog en klassespiss ser jeg egentlig ikke at vi trenger så mye, for da blir vi mest sannsynlig å gå over på 4-4-2 igjen og vi vet at 4-2-3-1 er den som funker best for oss. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg tar en Danielzu: 1. Alternativ midtbane- gjerne Barry. 2. Høyreback 3. Alternativ spiss 4. Fruktlotteriet 5. Melkespannkasting 6. Ku bingo 7. Ny Ving. Ikke missforstå meg, jeg tar gjerne også en ving, men de 3 possisjonene som er viktigere kan fort bli ganske dyre, samt må en se på hvem vi selger og hva vi får for dem. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kuyt og Bønna er jeg veldig fornøyd med, men hadde likt å hatt en klasseving som f.eks Silva eller Ribery i laget. Synd de er så dyre, hvertfall sistnevnte. Jeg tror/mener flere av dere ikke forstår hva vi trenger til laget. Vingene har vi ivertfall mulig erstattere for, selv om nivået ikke er like høyt. Om Gerrard, Torres, Alonso, Masche, Arbeloa går ut har vi ingen erstattere som er gode nok. En høyreback burde absolutt bli prioritert først, Degen er ikke pålitelig nok som backup pga skadene, og fra det jeg har sett og hørt om han var han aldri god nok for oss uansett. Sentralt på midten er vi sterke, siden Gerrard kan gå ned sentralt hvis Alonso eller Masche blir skada. Lucas er også en ok erstatter, og jeg tror han kommer til å bli bedre. Bønna kan erstatte Gerrard som offensiv midtbanespiller. Vil faktisk tørre å påstå at det er den posisjonen Bønna er best i. Hadde selvfølgelig ikke sagt nei takk til Barry, men vil ikke at han skal komme på bekostning av en eventuell god ving eller høyreback. Ser forresten at endel (ikke i denne tråden) fans forventer at det kjøpes inn en erstatter til Hyypia. Selv håper jeg heller at en av ungutta (Kelly har imponert) får rollen som fjerdevalg på midstopper plassen. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 For Sale: 30,000 Man United Final flags – good as new – only been waved for 10 minutes Måtte bare :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 For Sale: 30,000 Man United Final flags – good as new – only been waved for 10 minutes Måtte bare :!: United var ikke ute av kampen før etter Messis målr. Men Arsenal lå under 3-0 sammenlagt etter ti minutter mot United, og var allerede ferdige. Stor forskjell. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Snipp Da er vi egentlig ganske enige alikevell. Støtter deg på Kelly. Har vansklig for å stole på Lucas i viktige kamper, ja han kommer seg hele tiden. Men har forsatt et stykke igjenn. Hadde vi hatt Barry istedet ville jeg følt meg mye sikrere, i tillegg med Barry kan vi endelig få hvile noen spillere uten å svekke laget nevneverdig. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) For Sale: 30,000 Man United Final flags – good as new – only been waved for 10 minutes Måtte bare :!: United var ikke ute av kampen før etter Messis målr. Men Arsenal lå under 3-0 sammenlagt etter ti minutter mot United, og var allerede ferdige. Stor forskjell. Hva har Arsenal-matchen med United finaleflagg å gjøre...? Endret 1. juni 2009 av indahla Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 For Sale: 30,000 Man United Final flags – good as new – only been waved for 10 minutes Måtte bare :!: United var ikke ute av kampen før etter Messis målr. Men Arsenal lå under 3-0 sammenlagt etter ti minutter mot United, og var allerede ferdige. Stor forskjell. Hva har Arsenal-matchen med United finaleflagg å gjøre...? For det er i Arsenal-kampen den først ble brukt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 For Sale: 30,000 Man United Final flags – good as new – only been waved for 10 minutes Måtte bare :!: Det er jo utrolig dumt fordi det ikke er logisk. Tror du ikke Utd supporterne håpet hele tiden på utligning og støttet laget? Den der ble lagd for Arsenal kampen som Latias sier, der spenneninge og oppgjøret var ferdig etter 10 minutter. Vi, derimot, var aldri ute av kampen til siste minuttet, det kan man se ved å f.eks se på sjansen Ronaldo hadde rett etter Messi headet inn 2-0. Lord almighty. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er enda dummere at det ble postet på denne siden, siden det har ingen relevanse whatsoever med Liverpool. Hadde den vært postet på Arsenal-siden hadde jeg skjønt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå