Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prisene virker litt merkelige. For det første tviler jeg sterkt på at vi får Barry for noe under £15 Mill, virker som det er ønsket at han skal spille ut kontraktstiden enda han går på bosman, og da senker de ikke prisen..

 

Og tviler litt på at vi henter inn noe høyreback, da må først Degen ut. I tillegg spørst det mer om det ikke kommer inn en midtstopper til med tanke på at Hyypia har forlatt oss. Arbeloa har høyrebacken i sin hule hånd, og jeg tviler at det er en plass Benitez ser etter forsterkninger til atm.

 

På spissplass bør vi ja, bruke £20 mill +++ for å få inn kvalitet, men jeg klarer heller ikke her å se for meg at Benitez begynner å gå så amok med tanke på at vi spiller med 1 spiss og alt har Torres. Tror han ligger mer på £10-12 Mill grensa og ser etter OK backup spisser, for i bunn og grunn er vi "fattige".

 

Og jeg tror vi må styrke vingene, og ser ikke bort fra at Adam Johnson er mannen som kommer inn vist Babel går ut.. Ser for meg at vi må selge for å kjøpe iår, og tipper Dossena og Babel er de 2 største navnene som forlater i sommer.

Jeg setter et stort spørsmålstegn ved innlegget ditt.

Selvsagt har Arbeloa høyrebacken, mulig jeg må frisk på minnet hvordan vi slet der når Arbeloa var ute? Å få inn en høyre back er noe av det viktigeste.

Babel og Dossena går nok ja, derav summen jeg har satt opp i salg+ muligens en spiller til.

Hvorfor skal vi forsterke vingene når vi har Riera, Bønna, Kuyt, El-Zhar, Aurelio. Er da virkelig andre plasser som er viktigere.

Spiss er vi vell så noe lunde enige, jada vi har Torres. Vi skal forsterke stallen, poenget med det er å handle spillere som kan erstatteførstelags spillere når de er skadet/suspendert. Altså når vi skal inn med alternativ spiss kan en ikke sitte å si vi har Torres.

Prisantydningen på Barry var bare noe jeg leste. I og med Villa ikke vil stå i veien for en eventuell overgang så regnet jeg med prisen kan bli noe lavere en først antatt.

 

String, det er sånn ca da. Selvsagt kan ingen si med sikkerhet.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi forsterke vingene når vi har Riera, Bønna, Kuyt, El-Zhar, Aurelio.

 

Fordi de ikke holder et høyt nok nivå? Torres, Gerrard, Alonso og Mascherano spiller på et høyere nivå enn det vingene våre gjør.

 

Aurelio er elendig som ving, og El'Zhar kommer aldri til å bli god nok. Riera er veldig ustabil, men god på sitt beste.

 

Kuyt og Bønna er jeg veldig fornøyd med, men hadde likt å hatt en klasseving som f.eks Silva eller Ribery i laget. Synd de er så dyre, hvertfall sistnevnte.

Lenke til kommentar
Kuyt og Bønna er jeg veldig fornøyd med, men hadde likt å hatt en klasseving som f.eks Silva eller Ribery i laget. Synd de er så dyre, hvertfall sistnevnte.

 

Jeg tror/mener flere av dere ikke forstår hva vi trenger til laget. Vingene har vi ivertfall mulig erstattere for, selv om nivået ikke er like høyt.

 

Om Gerrard, Torres, Alonso, Masche, Arbeloa går ut har vi ingen erstattere som er gode nok.

Lenke til kommentar
Aurelio er elendig som ving,

Aurelio har den beste innleggsfoten på Liverpool.

 

Mulig det, men han er fortsatt ikke en god ving.

Kan ha noe med at han ikke er ving da. Er strengt tatt forsvar.

 

Hvorfor svarer du meg da? Jeg siterte jo han som lista Aurelio opp som ving, og svarte at han nettopp var elendig i den posisjonen. :p

Lenke til kommentar

Fordi han kan brukes som ving, og gjør en brukbar jobb(de få gangene han har blitt brukt som ving) så ser ikke hvordan du kan kalle han elendig.

 

Men enig med guttorm,ving er ikke det Liverpool trenger å prioritere akkurat nå.

OM Barry kjøpes så blir egentlig vingene dekket av han.(siden han kan brukes all over midtbanen)

Lenke til kommentar

Jeg setter en høyreback som den viktigste prioriteringen denne sesongen. Tipper det blir noe som Rafinha, Johnson osv. Så mener jeg at vi burde få inn en ving av litt klasse, og så vil jeg gjerne se Barry i Liverpool. Han kan bekle hele venstresiden og rollen bak Torres. Jeg tror vi kanskje kjøper en middels god spiss også. Alt kommer ann på hvor mye penger vi har. Dog en klassespiss ser jeg egentlig ikke at vi trenger så mye, for da blir vi mest sannsynlig å gå over på 4-4-2 igjen og vi vet at 4-2-3-1 er den som funker best for oss.

Lenke til kommentar

Jeg tar en Danielzu:

 

1. Alternativ midtbane- gjerne Barry.

2. Høyreback

3. Alternativ spiss

4. Fruktlotteriet

5. Melkespannkasting

6. Ku bingo

7. Ny Ving.

 

Ikke missforstå meg, jeg tar gjerne også en ving, men de 3 possisjonene som er viktigere kan fort bli ganske dyre, samt må en se på hvem vi selger og hva vi får for dem.

Lenke til kommentar
Kuyt og Bønna er jeg veldig fornøyd med, men hadde likt å hatt en klasseving som f.eks Silva eller Ribery i laget. Synd de er så dyre, hvertfall sistnevnte.

 

Jeg tror/mener flere av dere ikke forstår hva vi trenger til laget. Vingene har vi ivertfall mulig erstattere for, selv om nivået ikke er like høyt.

 

Om Gerrard, Torres, Alonso, Masche, Arbeloa går ut har vi ingen erstattere som er gode nok.

 

En høyreback burde absolutt bli prioritert først, Degen er ikke pålitelig nok som backup pga skadene, og fra det jeg har sett og hørt om han var han aldri god nok for oss uansett.

 

Sentralt på midten er vi sterke, siden Gerrard kan gå ned sentralt hvis Alonso eller Masche blir skada. Lucas er også en ok erstatter, og jeg tror han kommer til å bli bedre. Bønna kan erstatte Gerrard som offensiv midtbanespiller. Vil faktisk tørre å påstå at det er den posisjonen Bønna er best i. Hadde selvfølgelig ikke sagt nei takk til Barry, men vil ikke at han skal komme på bekostning av en eventuell god ving eller høyreback.

 

Ser forresten at endel (ikke i denne tråden) fans forventer at det kjøpes inn en erstatter til Hyypia. Selv håper jeg heller at en av ungutta (Kelly har imponert) får rollen som fjerdevalg på midstopper plassen.

Lenke til kommentar
For Sale: 30,000 Man United Final flags – good as new – only been waved for 10 minutes

 

Måtte bare :!:

United var ikke ute av kampen før etter Messis målr. Men Arsenal lå under 3-0 sammenlagt etter ti minutter mot United, og var allerede ferdige. Stor forskjell. :)

Lenke til kommentar
Snipp

 

Da er vi egentlig ganske enige alikevell. Støtter deg på Kelly.

Har vansklig for å stole på Lucas i viktige kamper, ja han kommer seg hele tiden. Men har forsatt et stykke igjenn. Hadde vi hatt Barry istedet ville jeg følt meg mye sikrere, i tillegg med Barry kan vi endelig få hvile noen spillere uten å svekke laget nevneverdig.

Lenke til kommentar
For Sale: 30,000 Man United Final flags – good as new – only been waved for 10 minutes

 

Måtte bare :!:

United var ikke ute av kampen før etter Messis målr. Men Arsenal lå under 3-0 sammenlagt etter ti minutter mot United, og var allerede ferdige. Stor forskjell. :)

Hva har Arsenal-matchen med United finaleflagg å gjøre...? :p

Endret av indahla
Lenke til kommentar
For Sale: 30,000 Man United Final flags – good as new – only been waved for 10 minutes

 

Måtte bare :!:

United var ikke ute av kampen før etter Messis målr. Men Arsenal lå under 3-0 sammenlagt etter ti minutter mot United, og var allerede ferdige. Stor forskjell. :)

Hva har Arsenal-matchen med United finaleflagg å gjøre...? :p

For det er i Arsenal-kampen den først ble brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...