ugh! Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da har jeg gjort min del av avtalen, og det var en dyster gåtur.... aldri gått så fort i mitt liv:O (gikk fra A til B (5km) iført man u drakt) 8719156[/snapback] 5km er jo ikke akkurat superlangt. Du burde forøvrig jogget så drakta ble svett og god, tipper han som eier den ville satt pris på det:p Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Da har jeg gjort min del av avtalen, og det var en dyster gåtur.... aldri gått så fort i mitt liv:O (gikk fra A til B (5km) iført man u drakt) 8719156[/snapback] Flott gjort! Wipys forslag var bra ja. Godt at du er ferdig da... Jeg har 33 dager igjen med denne skammen her... Endret 28. mai 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Swome Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Gerrard får sentral rolle på landslagetSteven Gerrard skal ha fått forsikringer fra landslagssjef Steve McLaren om at han får spille sentralt på midtbanen for England i deres kommende kamper mot Brasil og Estland. McLaren skal nå ha antydet at han ønsker å bygge sitt lag rundt Liverpool-kapteinen, og dermed kan det bli lite spilletid på Chelseas Frank Lampard i de kommende kampene. - Til å begynne med benyttet jeg Steven Gerrard på høyresiden, men jeg har revurdert dette og betrakter ham nå som vår viktigste sentrale midtbanespiller, uttaler McLaren til The Times. Det var på tide. Kanskje det kan bli noe av det engelske landslaget nå. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Enig, dette var faen meg på tide! Han burda også fått kapteinsvervet, men det toget har nok gått for denne gang Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 To nye spillere til reservene Ser lovende ut for fremtiden dette, angående spissene. Skal ikke si meg misfornøyd med disse to. Krisztian Nemeth og Andras Simon er absolutt spennende spillere... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185050 Jaja.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Dette sto på .no også tidligere idag. Jeg føler meg rimelig trygg på at vi både finner John Arne og Harry i troppen neste sesong, men Sami derimot er jeg litt mer usikker på Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Silly Season 8727984[/snapback] Passet utmerket akkurat der Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dette sto på .no også tidligere idag. Jeg føler meg rimelig trygg på at vi både finner John Arne og Harry i troppen neste sesong, men Sami derimot er jeg litt mer usikker på 8727888[/snapback] Sami blir nok erstattet av en yngre spiller. Synd hvis han forsvinner fra klubben der han har spillt i åtte år. Og de andre ryktene er så dumme, at jeg skal unnlate å kommentere dem... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Virker som Malouda blir klar for klubben i løpet av uka. Tror han kan være en god tilvekst til klubben, men hadde heller ønsket meg navn som Quaresma eller Nani. Malouda ble kåret til årets spiller i Frankrike denne sesongen, spiller fast på Lyon og landslaget, så det er vel ikke tvil om hva slags kvaliteter denne mannen har. Jeg ønsker han velkommen til klubben om han skulle komme, selv om han ikke står øverst på lista mi. Skal visstnok være klart for en stor overgang til i løpet av uka! Digg og se at Rafa ikke ligger på latsida. Lenke til kommentar
Carra Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Florent Malouda ville vært en fantastisk spiller å fått inn. Hvis Bolo og Gonzalez forsvinner. Malouda er en klart bedre spiller enn begge disse. Herlig spiller som passer kjempebra inn i systemet Rafa har spilt til nå. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Om dette skjer, så er det glimrende! At han koster £10M er helt greit hvis han finner seg til rette i PL. Eneste minus er at Kewell må spille andrefiolin, men det hadde han vel måtte gjort uansett Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Er ikke nummer 2 på blokka muligens Simao? Det hadde heller ikke gjort noe. Endret 29. mai 2007 av wipy Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ja, tror Simao andrevalg bak Malouda. Kan ikke han spille på begge kantene også? Praktisk. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Malouda er en knall spiller. Han var go i VM, og har gjort det bra i Lyon. Hadde håpet litt mere på Ribery, men, Malouda er knall! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Meget spennende, iallefall. Må si Rafa overrasker meg ved å kjøpe fransk! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kewell og Bellamy linkes bort Bellamy kan gå for £12M, men Kewell vil jeg ikke skal dra... Silly, silly season! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Dette er flott, hvis han kommer så er det en god spiller for oss. Gleder meg til denne ukens "store" kjøp blir kunngjort. Både draktlansering og ny spiller denne uken. Ikke verst må jeg si! Og godt at Sami er med oss videre, han har mye rutine som er bra å ha i laget. Finnan er også godt rutinert, så de to blir noe som er godt siden noe rutinerte Zenden er ute av Liverpool... Endret 29. mai 2007 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Og godt at Sami er med oss videre, han har mye rutine som er bra å ha i laget. Finnan er også godt rutinert, så de to blir noe som er godt siden noe rutinerte Zenden er ute av Liverpool... 8730744[/snapback] Humm. Hva faen? Glemmer du ikke Gerrard, Riise og Carragher bare for å nevne noen? Malouda blir bra, men håper ikke Simao kommer også. Synes han er litt over the top nå, ikke så god lenger spør du meg. Jeg ber for Quaresma jeg altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå