Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se på LFC TV alle sammen. Rafa oppsummerer sesongen.

 

Jess har gjort det. Må si at Rafa sin Engelsk har blitt bra mye bedre enn for ett par år siden.

 

 

LFC TV viser vel preseason kampene i sommer? Slik de gjorde i fjor. Har ikke sett noe reklame eller noe lignende på at det stemmer. Anyways, gleder meg noe jævlig til kampene i sommer ;)

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
(men så lager jeg ikke lister jeg da)

 

Mente ikke å gjøre noe galt med å lage liste, ville bare hylle de 5 viktigeste spillerene og takke for innsatsen. Selvsagt er det laget som teller.

 

Kan noen kort oppsumere det Rafa kom med? Fikk ikke sett det.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Du skjønner... Danielzu er fryktelig redd for lister. Han vil mye heller si noe sånt som: "Jeg lager ikke lister, men Benayoun er min personlige favoritt, så synes jeg at Alonso, Gerrard, Kuyt og Torres har vært veldige gode i år, og de hadde vært på lista mi, men jeg lager ikke lister" :).

 

Dere henter forhåpentligvis et par middelmådige spillere i år, men jeg tror dere kommer til å få inn litt klasse. Forlan har jo vært linket til dere flere ganger, og selv om han ikke fikk det til hos United på den tiden så er det ikke dermed sagt at han ikke kunne fått det til i PL nå. Hvis han klarer å tilpasse seg ligaen nå, og klarer å score som i Spania så vil han nok være verdt prisen.

Lenke til kommentar
Dere henter forhåpentligvis et par middelmådige spillere i år, men jeg tror dere kommer til å få inn litt klasse. Forlan har jo vært linket til dere flere ganger, og selv om han ikke fikk det til hos United på den tiden så er det ikke dermed sagt at han ikke kunne fått det til i PL nå. Hvis han klarer å tilpasse seg ligaen nå, og klarer å score som i Spania så vil han nok være verdt prisen.

 

Forlan er klasse i Spania, ja. Men i PL faller han rett igjennom. Blir flau bare med tanken på at vi kanskje ser han i Liverpooldrakt neste år.. I tillegg blir han nok ganske dyr, og han er ikke ung heller.

 

Skal vi først kjøpe dyrt så henter vi David Villa.

Lenke til kommentar

Det går visst rykter i spansk presse (igjen) at Real Madrid allerede har blitt enige med Liverpool om en overgang for Alonso. Personlig ser jeg på dette som svada, men jeg begynner jo å bli nervøs, da Alonso er en spiller jeg på ingen måte har lyst til å miste.

Lenke til kommentar

Løse Liverpool rykter

(fra NA samt TT):

 

Sunday Mirror avslører at Athletic Bilbaos Javi Martinez sier han ønsker å komme seg til Liverpool og Anfield Road.

 

Liverpool og Chelsea har begge vist interesse for PSGs midtbanespiller Stephane Sessegnong som forlater det franske storlaget for rundt £12M i sommer. - News of the World

 

Liverpool-spillere har drevet lobby-virksomhet mot Rafael Benitez om at han bør gjøre alt for å sikre seg Michael Owen, forteller The People.

 

Liverpool jakter Middlesbroughs Adam Johnson, ifølge Sunday Express. Han spilte 1100 minutter i årest PL sesong og mesteparten av dette var som venstreving. 0 goals og 0 assists. Er født i1987. Chelsea og Tottenham er favoritter i kampen om Johnsons signatur.

 

Man City er som flere andre ute etter Liverpool targets Gareth Barry og Carlos Tevez. Vistnok skal de to til den bedre del av Manchester for til sammen 42 millioner pund.

 

Stewart Dowing har som kjent fått lov til å signere for en av topp-4 klubbene.Av disse virker det bare til at Liverpool er veldig interessert. Dette kan vistnok forandre seg da Tottenham er ute etter å tilby Joe Cole fast plass i elleveren samt friste han med god lønn. Forlater Cole Stamford Bridge blir Downing et sannsynlig transfer-target.

 

Med presidentskifte i Real Madrid florerer det selvsagt rykter om at flere stjernespillere er på vei inn. Ronaldo, Frank Ribery og Xabi Alonso er de heteste navnene på ryktefronten.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Forlan, blæh. Ingen tro på. Owen er ditto.

Selger vi Alonso tror jeg Benitez mister min tilitt, så enkelt er det. Da må vi ivertfall ha inn en virkelig stjernespiller som erstatter, altså i tilegg til Barry. Dermed er det like greit å ikke selge ham. Alonso er 1/3 av Liverpools kreativitet fremover på banen alene.

 

Kjakan, har ikke Downing fått klar bekjed om at det er Uaktuelt å selge ham til Tottenham?

 

Bare jeg som føler Arbeloa har vert fullt på høyde med Carra denne sesongen?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Tenker du på pengene Pirja?

Det spørs: Barry 10 mill pund, høyreback 5-7 mill pund, spiss 20+ millioner pund. 35-40 der, ser smalt ut for ving etter min mening. Salg er vell i bestefall 14-17 mill pund.

Prisantydning på Silva da?

 

Prisene virker litt merkelige. For det første tviler jeg sterkt på at vi får Barry for noe under £15 Mill, virker som det er ønsket at han skal spille ut kontraktstiden enda han går på bosman, og da senker de ikke prisen..

 

Og tviler litt på at vi henter inn noe høyreback, da må først Degen ut. I tillegg spørst det mer om det ikke kommer inn en midtstopper til med tanke på at Hyypia har forlatt oss. Arbeloa har høyrebacken i sin hule hånd, og jeg tviler at det er en plass Benitez ser etter forsterkninger til atm.

 

På spissplass bør vi ja, bruke £20 mill +++ for å få inn kvalitet, men jeg klarer heller ikke her å se for meg at Benitez begynner å gå så amok med tanke på at vi spiller med 1 spiss og alt har Torres. Tror han ligger mer på £10-12 Mill grensa og ser etter OK backup spisser, for i bunn og grunn er vi "fattige".

 

Og jeg tror vi må styrke vingene, og ser ikke bort fra at Adam Johnson er mannen som kommer inn vist Babel går ut.. Ser for meg at vi må selge for å kjøpe iår, og tipper Dossena og Babel er de 2 største navnene som forlater i sommer.

Lenke til kommentar

Angående midtstopperplass husker jeg Rafa uttalte på lfc.tv at ungguttene nå har en gylden mulighet til å ta steget inn i førstelaget siden Hyypiä dro. Han sa også at han ville vurdere et kjøp om "rett spiller til rett pris" dukket opp på markedet, men at det ikke var noen prioritet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...