Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fakts:

 

http://www.transferleague.co.uk/data/data.html

 

*Nei, jeg blir aldri ferdig med den saken der.

 

Hva gjør den statistikken mer pålitelig enn de andre statistikkene som sier United har brukt mer penger? (Times, Nettoforbruket, Sky Sports etc)

 

Vi har vel brukt omtrent like mye siden Benitez tok over, men for å ta dere igjen er vi nødt til å bruke langt mere penger enn dere, noe vi ikke har gjort.

Lenke til kommentar

 

Hva gjør den statistikken mer pålitelig enn de andre statistikkene som sier United har brukt mer penger? (Times, Nettoforbruket, Sky Sports etc)

 

Vi har vel brukt omtrent like mye siden Benitez tok over, men for å ta dere igjen er vi nødt til å bruke langt mere penger enn dere, noe vi ikke har gjort.

 

United kjøper enormt dyr kvalitet.

Liverpool kjøper middeldyr middelmådigheter, som blir bra under Benitez.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hele 12 minutter tok det før en Unitedsupporter reagerte.

Hihi.

Så du innrømmer at du poster for å provosere?

Du ble provosert?

Akkurat :thumbup:

Lenke til kommentar
United kjøper enormt dyr kvalitet.

Liverpool kjøper middeldyr middelmådigheter, som blir bra under Benitez.

Rettelse, Benitez kjøper X-antall middeldyre middelmådigheter hvorav brøkdeler blir ok spillere. Å resten går på billigsalg.

 

Uenig.

 

Benitez sine kjøp har ofte gitt laget noe, og det er sjeldent BEnitez selger en spiller som ikke har bidratt noe til enorm underpris.

Lenke til kommentar
Men å bruke hele budsjettet på nok en verdensklassespiss er jo sløsing. Tror neppe Tevez vil like seg som en reserve for Torres heller.

 

Nå har jeg ikke ment at hele budsjettet skal brukes på en dyr spiss, men fordeles over 3 spillere da de 2 andre posisjonene er like viktige. Nå er jo Arbeloa skadet igjenn, heldigvis er sesongen ferdig.

Lenke til kommentar
Men å bruke hele budsjettet på nok en verdensklassespiss er jo sløsing. Tror neppe Tevez vil like seg som en reserve for Torres heller.

 

Nå har jeg ikke ment at hele budsjettet skal brukes på en dyr spiss, men fordeles over 3 spillere da de 2 andre posisjonene er like viktige. Nå er jo Arbeloa skadet igjenn, heldigvis er sesongen ferdig.

 

Jeg mener prioriteringene blir slik>

 

1 - Høyreback

2 - Offensiv spiller (avlaste Torres og/eller Gerrard)

3 - Gareth Barry

4 - Venstreving

 

Med avgangen til Sami Hyppia er det klart at Liverpool må ha inn en høyreback.

 

Med bare 3 midtstoppere av klasse kan ikke Carragher vikariere på høyreback lenger. Dessuten er han alt for dårlig i den posisjonen for et lag som Liverpool. Offensivt holder ikke vår kjære Carra mer en til svak PL klasse. Defensivt er han selvsagt bra nok, men det holder ikke slik Liverpool bruker backene sine.

 

Den spilleren som oftest har vært omtalt er jo Glen Johnson og jeg håper fortsatt vi får han inn sammen med Barry og Tevez. Skal jeg velge en venstreving idag blir det Downing. Alt dette blir en overkommelig pris transfer-messig hvis vi rensker unna litt i stallen.

 

Skulle vi klare å hente inn disse 4 spillerne og selge unna Hyppia, Pennant (gratis x2) samt selge Babel, Dossena, Voronin og leie ut Lucas så tror jeg vi sitter igjen med en tropp som er mange hakk bedre en den vi har hatt i årets sesong. Dessuten bytter vi ut 4 utlendinger og en engelskmann Rafa ikke brukte mot hele 3 engelskmenn + Tevez som kan bli ekstremt god hvis han finner formen og flowen i Liverpool. Tror han vil fungere bra da det er mange spansktalende i klubben og bestisen Javier allerde spiller for oss.

 

Frykter dog at mulig Alonso må selges for å finansiere dette her. Men jeg tar heller de nye spilleren og mister Alonso. Tror stallen blir mye bedre med disse valgene selv om den beste spilleren av alle nevnte faktisk drar fra Liverpool med dette opplegget.

 

Hva mener dere er drømme signeringene av realistiske overganger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg kan ikke se for meg at Rafa kjøper 3 engelskmenn(desverre) men Barry er ønsket.

Downing kan vi få for en billig penge om han vil til Liverpool. Tror ikke United eller Chelsea henter han, Arsenal har blitt linket til både Barry og Downing, så blir litt spennende.

Tevez hadde vært fun.

 

Men om Liverpool må selge et stort navn for å fiansiere spillerkjøp,så må det nesten bli Alonso. Kan ikke se for meg noen annen. Kuyt og Yossi har nettopp signert nye kontrakter.

 

Blir sannsynligvis kjøpt inn en spanjol(eller spansk talende) spiller.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme jeg får litt daukjøtt feeling over Downing, men jeg kjenner ikke spillern noe særlig.

Barry er helt klart ønsket fra min side, Tevez også. Hvilken høyreback vi bør skaffe vet jeg ikke. Kunne vert morrsomt å sett hvor god Kelly var på back, men det er gamling å bare ha ham i bakhånd.

Dossena, Babel kan selges, dette burde gi ca 14 mill£.

Dersom den mye omtalte Silva kommer er jeg faktisk usikker på om vi har behov for Riera lengere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

The Jew startet ikke bra,flere ønsket han vekk. Så ser ikke hvorfor guttorm skal ha han med på sin top 5 liste. (hvem skulle han tatt plassen for?)

 

Men ingen overaskende at han er min personlige favoritt da.^^

(men så lager jeg ikke lister jeg da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...