Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La nå United-fansen fortsette å nyte at det er regjerende "verdensmestere".

De er blitt utspilt i Champions League finalen, som er utrolig mye mer prestisjefylt og en mye tøffere turnering å vinne. Selv om det virker som om United-fansen er uenige

 

Det er viktig å ikke generalisere her Dexter. Veldig viktig.

 

Uansett synes jeg ikke ÉN kamp kan bestemme hvem som er verdens beste lag. Hadde Terry scoret straffen i fjor mot oss så hadde vi plutselig ikke vært like "store" og aldri fått sjansen til å vinne f.eks Klubb VM en gang. Barca spilte bedre enn oss på dagen og vant kampen. Hadde Park klart å putte returen på frisparket etter 2 min, så hadde vi kanskje vunnet, det er sånn cuper fungerer. Dumt å si at Barca nå er verdens beste lag fordi de slo oss i den ene kampen. Trodde de fleste visste det med cuper (som Limbeck forklarer) men jeg tok visst feil.

Lenke til kommentar
neste år :)

Haha, det er magiske ord i denne tråden. :!: Men fint at dere er optimister. :)

Vet ikke hva som er mest latterlig jeg. At vi (Liverpool-supportere) har tro på laget vårt neste år, eller at det alltid er noen av dere (United-supportere) som skal kommentere det. Alltid!

 

Ved starten av hver eneste sesong tror og håper jeg at vi skal klare det denne gangen. Hvis vi ikke klarer det, tror og håper jeg at vi klarer det neste år. Hva er galt med det? Ingenting. Overhodet ingenting. Hvis vi ikke hadde hatt tro og håp på laget vårt – da hadde det vært noe galt!

 

Dere er jo ikke noe annerledes selv. Hvor mange av dere har ikke snakket om at dere skulle vinne Champions League to år på rad, at dere skal vinne Premier League tre år på rad osv. Flere av dere mener at dere har underprestert denne sesongen, men at dere kommer til å bli mye bedre neste sesong. Den eneste forskjellen på dere og oss, er at dere har vunnet ligaen nylig og vi har ikke det. Men gir det oss noen mindre grunn til ikke å ha tro på laget vårt? Selvsagt skal man ha tro på laget sitt, noe annet ville være tåpelig!

Lenke til kommentar

Bryr meg om dem? Vet ikke, kanskje jeg gjør det, men noen ganger er det på sin plass å sette tingene i perspektiv. Synes det er så mange håpløse diskusjoner for tiden, alle diskusjoner går jo i et slags ”loop” hele tiden. Hvor mange ganger har man for eksempel ikke diskutert:

 

- Hvem er best: Liverpool eller Manchester United?

- Hvem filmer mest: Gerrard eller Ronaldo?

- Hvem har brukt mest penger: Liverpool eller Manchester United?

- Hvem har best keeper, forsvar, midtbane osv.?

- Hvem har best supportere? Hvem har flest medgangsupportere? Hvem har de verste supporterne?

 

Og så er det slike diskusjoner som nå, hvor det er om å gjøre å disse rivalen og/eller deres supportere mest mulig.

 

Noen ganger har man mest lyst til å takke for seg og forlate disse fotballtrådene for godt i ren frustrasjon over hvor lavt nivå enkelte velger å legge seg på. Men heldigvis finnes det hederlige unntak i begge leire, noe som fortsatt gjør det verdt å følge med i disse trådene.

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre noe annet enn og si meg enig.

Mye reprise ut og går ja.

Hver gang det utgis en ny ''liste'' over hvem som er best så går vi(begge campene) i attack-mode. Sett det gang på gang.

 

Jeg er absolutt ingen fan av slike lister. Spør du meg er de unødige og direkte tåpelig til tider.

Lenke til kommentar

Så hvem er egentlig best, Mascherano eller Hargreaves? Neida, bare tuller vi vet alle at det er Owen ;)

 

Det er egentlig ikke så mye å diskutere annet enn det SuperParanoid. Det er selvsagt også transfer-rykter osv., men det er ikke fryktelig rart at ting går i "loop". Jeg støtter dere forresten i det "neste år" greia. Jeg skrev et langt innlegg om det for en tid tilbake, men gidder ikke å finne det frem igjen. Det er bare fint å ha tro på laget sitt.

Lenke til kommentar
Jeg støtter dere forresten i det "neste år" greia. Jeg skrev et langt innlegg om det for en tid tilbake, men gidder ikke å finne det frem igjen. Det er bare fint å ha tro på laget sitt.

Husker innlegget ditt. Som sagt tar jeg ikke alle under samme kam, det er hederlig unntak i begge leire.

 

Kan jo bare legge til at jeg for all del ikke har noe imot humoristiske innlegg som kan sette ting litt på spissen. Noen blir altfor lett fornærmet over noe som egentlig er ganske uskyldig spør du meg. Eksempel: det var en i fra United-leiren som siterte en uttalelse fra Gerrard hvor han hadde sagt at han var altfor sjenert til å være skuespiller, med en smiley etter. Jeg synes at vi bør kunne tåle såpass. Kanskje var det satt litt på spissen, men det var humoristisk ment. (Slik jeg oppfattet det i alle fall). Men noe helt annet er når noen kun er ute etter å latterliggjøre den andre "leiren". Da blir jeg frustrert.

 

Argh. Dårlig formulert... Det er sent, jeg skal stå opp om fire timer. God natt.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...