Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det er da ingen tvil om at de (Barcelona) er verdens beste, selv om United spilte som bestemødre den dagen, men tittelen som "verdens beste" er vår, selv om jeg ikke skal våge å påstå at vi er verdens beste klubblag, og synes det er tåpelig at Latias fortsetter å kverulere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VM for klubblag er en turnering de fleste lag nedprioriterer. Jeg vil si at CL er flere ganger større, og mer prestisje enn VM å vinne. Sist jeg så en artikkel om VM for klubblag var for 1 år siden. Da spilte et engelsk lag mot et japansk lag jeg aldri hadde hørt om, i semifinalen...

Lenke til kommentar
hvorfor krangler dere om hvem som er verdens beste lag (og utelukkende snakker om ManUtd og Barca) i en tråd som skal handle om Liverpool?

Det var da Daniel som dro frem United.

 

Skjønner ikke at folk ikke tar logikken til Points forresten. Snakk om å skulle ha det inn med teskje :)

Lenke til kommentar
men tittelen som "verdens beste" er vår, selv om jeg ikke skal våge å påstå at vi er verdens beste klubblag

 

Det er fornuftig, syns forøvrig at signaturen til Hewitt er herlig i denne sammenhengen:

«The speaker announced before the game that they are Champions of Europe, Champions of the World and ... you know, we come here and wipe the floor with them.» - Steven Gerrard

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hvorfor er United verdens beste for øyeblikket?

 

VM for klubblag er utrolig nedprioritert. FA cuppen er nok høyere verdsatt blant de fleste fans. Eneste som jubler over VM for klubblag er asiatiske fans, og jeg tror også Man Utd gjorde et godt trekk ved å være med i VM for klubblag da de har satset grovt på det asiatiske markedet. Akkurat som det å signere Park var endel i strategien for å få flere fans i Asia.

 

 

Topp 5 klubber i verden for øyeblikket er Barcelona, Chelsea, Liverpool Man Utd og Milan.

http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficients

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/d.../trank2009.html

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
Likte signaturen din, Points :)

Morsom den, samtidig som den viser hvor bitter han egentlig er :)

Kanskje jeg bør skaffe en ny signatur selv "For noen handler fotball mer om å rakke ned på andres klubber enn å holde med sitt eget".

 

Den Uefa listen sier ikke stort nei...

Lenke til kommentar

Klubb vm betyr ingenting, men jeg vil påstå at alle cuper ikke betyr så mye. Det sa jeg i fjor også. Det kommer veldig mye an på hvem som har dagen der og da. Det var vår tur i fjor men ikke i år. Derfor jeg liker ligaen :)

 

Jeg prioriterer fa cup foran CL. Mest fordi den ikke har det hysteriet som CL har, men ingenting overgår ligaen.

 

Hvem som er den beste klubben får så være, men jeg driter en temmelig lang en i UEFA rankingen ihvertfall

Lenke til kommentar
Likte signaturen din, Points :)

Morsom den, samtidig som den viser hvor bitter han egentlig er :)

Jeg er megabitter. Det er så utrolig kjedelig når vi ikke vinner noen troféer mens dere vinner så sinnsykt mange hele tiden.. :dontgetit:

Ja, er dere ikke leie nå? Dere må snart begynne å vinne trofèer så vi ikke reiser ifra dere...

Lenke til kommentar
Likte signaturen din, Points :)

Morsom den, samtidig som den viser hvor bitter han egentlig er :)

Jeg er megabitter. Det er så utrolig kjedelig når vi ikke vinner noen troféer mens dere vinner så sinnsykt mange hele tiden.. :dontgetit:

Ja, er dere ikke leie nå?

Når du er inne på det; Jeg jubla ikke et eneste sekund når vi vant PL i år. Skrev noe i tråden og satt meg til å se på en film. True story. Jeg klikka i fjor og gikk bananas året før der igjen. Men denne gangen ble det rutine. Det ble som å ta på seg sokker eller spise frokost.

 

Klarer jeg å fremskape en slags desperasjon hos dere nå? Vær så snill gi meg tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...