Smågal Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Dere to får bare ikke nok av hverandre dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 For å bli verdens beste lag så må man slå et japansk og et lag fra ecuador. Good to know. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 For å bli verdens beste lag så må man slå et japansk og et lag fra ecuador.Good to know. Nei. Du må komme på en plassering i ligaen som enten gir deg direkte CL-spill eller kvallikk. Deretter må du vinne Champions League for å så vinne enda en turnering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kan ikke huske noen som påsto at Milan var verdens beste lag ifjor. (Men mange United-supportere som sa det var United. Løy de?) PS: Jeg personlig har ingen sans for slike ''lister'' og ''betegnelser''. Men United var nok på toppen ifjor. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 VM for klubblag er jo ikke alt, Latias Barca tok ligaen, cupen og viste suveren klasse i CL-finalen. Spilte dere ut. Verdens beste lag? Helt klart. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Må skille mellom tittelen "verdens beste" og en personlig mening om hvem som er verdens beste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kan ikke huske noen som påsto at Milan var verdens beste lag ifjor. (Men mange United-supportere som sa det var United. Løy de?) Men hvilken turnering var det Milan spilte i året etter? UEFA-cupen, og man er ikke verdens beste lag om man spiller i den nest beste turneringen i Europa. VM for klubblag er jo ikke alt, Latias Det er VM. Der kårer man verdens beste lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Så titelen fratas om man ikke spiller CL året etter? (for europesike lag) (selv om Milan spilte i Cl i 07-08) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Fra det øyeblikket Barca vant CL er de (for alle unntatt ManU) verdens beste lag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 De endte på 5. plass i ligaen sin neste år. Det er ikke nok til å kalle seg verdens beste. United vant serien sesongen etter også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Fra det øyeblikket Barca vant CL er de (for alle unntatt ManU) verdens beste lag. Som din personlige mening, ja. United er fortsatt regjerende verdensmestere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ah, så de mister titelen sin etter sesongen ja. Du er så smart. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 For noen latterlige argumenteringer. Barca er ikke verdens beste lag før B-laget deres har slått noen rare lag de fleste aldri har hørt om :!: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 For noen latterlige argumenteringer. Barca er ikke verdens beste lag før B-laget deres har slått noen rare lag de fleste aldri har hørt om :!: Tør jeg spørre hvem den var retta mot? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvis Utd vant klubb-VM og Barca slår Utd så overbevisende som de gjorde.. Vil ikke det bety at Barca pr. i dag er verdens beste klubblag? Gutta fra Barca kan da ikke noe for at klubbVM ikke spilles før til jul.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 For noen latterlige argumenteringer. Barca er ikke verdens beste lag før B-laget deres har slått noen rare lag de fleste aldri har hørt om :!: Hva!? Følger du ikke med på Serie A?( http://en.wikipedia.org/wiki/Serie_A_de_Ecuador) Skuffende. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 La nå United-fansen fortsette å nyte at det er regjerende "verdensmestere". De er blitt utspilt i Champions League finalen, som er utrolig mye mer prestisjefylt og en mye tøffere turnering å vinne. Selv om det virker som om United-fansen er uenige Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvis Utd vant klubb-VM og Barca slår Utd så overbevisende som de gjorde.. Vil ikke det bety at Barca pr. i dag er verdens beste klubblag? Gutta fra Barca kan da ikke noe for at klubbVM ikke spilles før til jul.. Følger vi den tankegangen er Fulham også verdens beste klubblag.. Men legg merke til hva jeg skriver: Man må skille mellom tittelen "verdens beste" og folks personlige meninger om hvem som er verdens beste. Jeg mener Barca er verdens beste. Jeg tvilte stort på om de kunne måle seg opp mot engelske lag, og fikk "bekreftet" at det kunne de ikke etter kampen mot Chelsea. Men så endret jeg mening etter finalen. United innehar tittelen som "verdens beste klubblag" enten dere liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er da ingen tvil om at de (Barcelona) er verdens beste, selv om United spilte som bestemødre den dagen, men tittelen som "verdens beste" er vår, selv om jeg ikke skal våge å påstå at vi er verdens beste klubblag, og synes det er tåpelig at Latias fortsetter å kverulere. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 VM for klubblag er en turnering de fleste lag nedprioriterer. Jeg vil si at CL er flere ganger større, og mer prestisje enn VM å vinne. Sist jeg så en artikkel om VM for klubblag var for 1 år siden. Da spilte et engelsk lag mot et japansk lag jeg aldri hadde hørt om, i semifinalen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå