Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere Liverpool - supportere er noe for dere selv. Vålerenga har en klar fordel av å spille på Ullevål kontra Bislett. Dere får godta at en TRENINGSKAMP spilles på Bislett.

 

Jeg tipper pipen hadde vært en annen hvis ManU kom for å spille treningskamp mot Enga og måtte spille på Bislett fordi Lyn skulle spille europacup på Ullevaal.. (ja, det skrives med to a'er, ikke å)

 

(nå skjer det selvfølgelig aldri at Lyn kommer til Europacup, men likevel... :blush:)

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Bra lag det. Må si meg ganske enig. Torres har kanskje spilt for lite til å være med.

Det er greit at Torres ikke er med. Han har som du sier ikke spilt nok kamper og scooret mange nok mål. Hadde han vært skadefri så ser jeg ikke bort i fra at han kunne blitt toppscoorer i PL, men det blir spekuslasjoner.

 

Anelka har vært god i år, selv om han scooret de fleste målene tidlig i sessongen, og har "slappet litt mer av" etter nyttår. Han fortjener en plass på hvilket som helst PL-lag i år.

Lenke til kommentar
Norskefans.com kårer årets PL-lag:

 

Reina - Arbeloa, Jagielka, Vidic, Evra - Ronaldo, Lampard, Alonso, Gerrard, Young - Anelka

 

Øverste artikkelen her

 

Kan egentlig ikke skjønne Reina, men greit nok. Arbeloa? Hallo? Glen Johnson anyone? Alonso er grei, Gerrard er selvskreven. Regner med Gerrard blir regnet som spiss her? Det er greit nok når han stort sett har spilt tilbaketrukken spiss hele sesongen.

Lenke til kommentar

Satt og så på antall mål i forhold til antall kamper.

 

mål/kamper:

Anelka 19/37 = 0,51

Ronaldo 18/33 = 0,55

Gerrard 16/31 = 0,52

Robinho 14/31 = 0,45

Torres 14/24 = 0,58

 

Kan egentlig ikke skjønne Reina, men greit nok. Arbeloa? Hallo? Glen Johnson anyone? Alonso er grei, Gerrard er selvskreven. Regner med Gerrard blir regnet som spiss her? Det er greit nok når han stort sett har spilt tilbaketrukken spiss hele sesongen.

Reina er grei, men det er jevnt med VDS. Jeg har ikke lest begrunnelsen deres for hvorfor de velger Reina.

Arbeloa er jeg ening med deg i at er tvilsom. Han har ikke vært god.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...