indahla Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 En spiss må kåres med et kritisk og objektivt øye, noe som er nærmest umulig for supportere. Det er ganske lett å se hvilke spisser som er oppe i toppen, men akkurat hvem som er den beste er faktisk helt umulig. +1 Hvem som er best har så mange faktorer at det blir helt umulig å avgjøre. Antall scoringer pr match er en ting, men hva med plasseringsevne, fotballforståelse, målgivende, skaffet straffe..? Eller negative ting; gule kort imot, feilpassninger som har skaffet motstander overganger og kanskje mål.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg mener Zlatan er en bedre spiller fordi han er nærmest magisk. Jeg mener Torres er en bedre spiller fordi han er nærmest magisk. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg synes også Torres er bedre enn Zlatan. Zlatan er vel litt bedre på teknikk, langskudd og frispark, men Torres er en mer komplett spiller. Han er egentlig den perfekte spiss. Gode avslutninger, målteft, god på hodet, god til å drible og jævelig rask. Torres skulle jeg gjerne sett i United. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 - Torres giftet seg Koselig for han. Har vel vært mer eller mindre sammen med denne dama siden han var 8, leste jeg Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jepp koslig for gutten det Idag er det forøvrig 24 år siden det mørkeste kapitelet i historien vår, Heysel. Lyser fred over minnet til alle de 39. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 RIP Rocco Acerra Bruno Balli Alfons Bos Giancarlo Bruschera Andrea Casula Giovanni Casula Nino Cerullo Willy Chielens Giuseppina Conti Dirk Daenecky Dionisio Fabbro Jacques François Eugenio Gagliano Francesco Galli Giancarlo Gonnelli Alberto Guarini Giovacchino Landini Roberto Lorentini Barbara Lusci Franco Martelli Loris Messore Gianni Mastrolaco Sergio Bastino Mazzino Luciano Rocco Papaluca Luigi Pidone Bento Pistolato Patrick Radcliffe Domenico Ragazzi Antonio Ragnanese Claude Robert Mario Ronchi Domenico Russo Tarcisio Salvi Gianfranco Sarto Giuseppe Spalaore Mario Spanu Tarcisio Venturin Jean Michel Walla Claudio Zavaroni Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 - Torres giftet seg Koselig for han. Har vel vært mer eller mindre sammen med denne dama siden han var 8, leste jeg Blir gøy å se han bære PL trofeet i den ene armen og kid'en i den andre neste mai =) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 - Torres giftet seg Koselig for han. Har vel vært mer eller mindre sammen med denne dama siden han var 8, leste jeg Blir gøy å se han bære PL trofeet i den ene armen og kid'en i den andre neste mai =) Jepp. Neste sesong!!11 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som vet hvor mange scum-supportere som byttet lag til Barca etter finalen? Ser for meg at det var en god del. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som vet hvor mange scum-supportere som byttet lag til Barca etter finalen? Ser for meg at det var en god del. Man er ikke supporter om man bytter lag Og smalt fra riktig fanskare, hører rykter om at Liverpool fans var ikled Barcelona trøyer, men som sagt bare rykter Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg var iført Barcelonatrøye, men dog holder jeg også med Barca Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som vet hvor mange scum-supportere som byttet lag til Barca etter finalen? Ser for meg at det var en god del. På landsbasis var det 873, mens i hele Europa var tallet 126942. Varierer veldig fra kilde til kilde, men tror det skal være nokså riktig. Tallene inkluderer ikke barn under 5 år som fikk Barcelona-trøye av fedrene deres i går og i dag, da det ikke var deres valg å bytte klubb. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som vet hvor mange scum-supportere som byttet lag til Barca etter finalen? Ser for meg at det var en god del. På landsbasis var det 873, mens i hele Europa var tallet 126942. Varierer veldig fra kilde til kilde, men tror det skal være nokså riktig. Tallene inkluderer ikke barn under 5 år som fikk Barcelona-trøye av fedrene deres i går og i dag, da det ikke var deres valg å bytte klubb. kilde ? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Noen som vet hvor mange scum-supportere som byttet lag til Barca etter finalen? Ser for meg at det var en god del. På landsbasis var det 873, mens i hele Europa var tallet 126942. Varierer veldig fra kilde til kilde, men tror det skal være nokså riktig. Tallene inkluderer ikke barn under 5 år som fikk Barcelona-trøye av fedrene deres i går og i dag, da det ikke var deres valg å bytte klubb. kilde ? Dumt spørsmål = dumt svar tipper jeg. Endret 29. mai 2009 av Bolaños Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Mer info om billetter Lyn - Liverpool: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19987&zone=1 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Mer info om billetter Lyn - Liverpool:http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19987&zone=1 Atter engang NFF som ødelegger en folkefest... Når skal de inkompetente idiotene lære? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Mer info om billetter Lyn - Liverpool:http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19987&zone=1 Atter engang NFF som ødelegger en folkefest... Når skal de inkompetente idiotene lære? UEFA-cupen er langt viktigere enn en treningskamp. Så skjønner hvorfor den avgjørelsen er tatt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Mer info om billetter Lyn - Liverpool:http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19987&zone=1 Atter engang NFF som ødelegger en folkefest... Når skal de inkompetente idiotene lære? UEFA-cupen er langt viktigere enn en treningskamp. Så skjønner hvorfor den avgjørelsen er tatt. Som om Vålerenga uansett hadde fyllt Ullevål (spesielt samtidig med Liverpoolkamp i samme by)? Slik jeg forsto det var det ingen andre enn NFF som mente at kampen ikke burde flyttes, så det betyr jo at også Vålerenga var klar for å spille på Bislett. Greit nok at kampen er mye viktigere, men synes allikevel Bislett passer mye bedre til det. Kommer til å bli kjempekamp om de få plassene på Bislett, mens Ullevål kommer sikkert ikke til å være veldig fullt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vålerenga har vel ikke en fordel av eget gress hvis den skal bli spilt på en nøytral bane da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er vel i utgangspunktet egentlig Bislett som er hjemmebanen til Vålerenga og motsatt i forhold til Lyn da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå