Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ganske lett å se hvilke spisser som er oppe i toppen, men akkurat hvem som er den beste er faktisk helt umulig.

 

Fordi folk blir blendet av hvem som er i form DER OG DA.

 

Har Drogba scoret 5 mål på 2 kamper og vært absolutt fantastisk glemmer folk at Torres har scoret 18 mål på 18 kamper f.eks.

Lenke til kommentar
En spiss må kåres med et kritisk og objektivt øye, noe som er nærmest umulig for supportere. Det er ganske lett å se hvilke spisser som er oppe i toppen, men akkurat hvem som er den beste er faktisk helt umulig.

 

+1

 

Hvem som er best har så mange faktorer at det blir helt umulig å avgjøre. Antall scoringer pr match er en ting, men hva med plasseringsevne, fotballforståelse, målgivende, skaffet straffe..? Eller negative ting; gule kort imot, feilpassninger som har skaffet motstander overganger og kanskje mål..

Lenke til kommentar

Jeg synes også Torres er bedre enn Zlatan. Zlatan er vel litt bedre på teknikk, langskudd og frispark, men Torres er en mer komplett spiller. Han er egentlig den perfekte spiss. Gode avslutninger, målteft, god på hodet, god til å drible og jævelig rask. Torres skulle jeg gjerne sett i United.

Lenke til kommentar

RIP

 

 

 

Rocco Acerra

Bruno Balli

Alfons Bos

Giancarlo Bruschera

Andrea Casula

Giovanni Casula

Nino Cerullo

Willy Chielens

Giuseppina Conti

Dirk Daenecky

Dionisio Fabbro

Jacques François

Eugenio Gagliano

Francesco Galli

Giancarlo Gonnelli

Alberto Guarini

Giovacchino Landini

Roberto Lorentini

Barbara Lusci

Franco Martelli

Loris Messore

Gianni Mastrolaco

Sergio Bastino Mazzino

Luciano Rocco Papaluca

Luigi Pidone

Bento Pistolato

Patrick Radcliffe

Domenico Ragazzi

Antonio Ragnanese

Claude Robert

Mario Ronchi

Domenico Russo

Tarcisio Salvi

Gianfranco Sarto

Giuseppe Spalaore

Mario Spanu

Tarcisio Venturin

Jean Michel Walla

Claudio Zavaroni

 

 

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange scum-supportere som byttet lag til Barca etter finalen? Ser for meg at det var en god del.

Man er ikke supporter om man bytter lag :nei:

 

Og smalt fra riktig fanskare, hører rykter om at Liverpool fans var ikled Barcelona trøyer, men som sagt bare rykter :roll:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange scum-supportere som byttet lag til Barca etter finalen? Ser for meg at det var en god del.

På landsbasis var det 873, mens i hele Europa var tallet 126942. Varierer veldig fra kilde til kilde, men tror det skal være nokså riktig. Tallene inkluderer ikke barn under 5 år som fikk Barcelona-trøye av fedrene deres i går og i dag, da det ikke var deres valg å bytte klubb.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange scum-supportere som byttet lag til Barca etter finalen? Ser for meg at det var en god del.

På landsbasis var det 873, mens i hele Europa var tallet 126942. Varierer veldig fra kilde til kilde, men tror det skal være nokså riktig. Tallene inkluderer ikke barn under 5 år som fikk Barcelona-trøye av fedrene deres i går og i dag, da det ikke var deres valg å bytte klubb.

kilde :D?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange scum-supportere som byttet lag til Barca etter finalen? Ser for meg at det var en god del.

På landsbasis var det 873, mens i hele Europa var tallet 126942. Varierer veldig fra kilde til kilde, men tror det skal være nokså riktig. Tallene inkluderer ikke barn under 5 år som fikk Barcelona-trøye av fedrene deres i går og i dag, da det ikke var deres valg å bytte klubb.

kilde :D?

 

Dumt spørsmål = dumt svar tipper jeg.

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar
Mer info om billetter Lyn - Liverpool:

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19987&zone=1

 

Atter engang NFF som ødelegger en folkefest... Når skal de inkompetente idiotene lære?

UEFA-cupen er langt viktigere enn en treningskamp. Så skjønner hvorfor den avgjørelsen er tatt.

Som om Vålerenga uansett hadde fyllt Ullevål (spesielt samtidig med Liverpoolkamp i samme by)? Slik jeg forsto det var det ingen andre enn NFF som mente at kampen ikke burde flyttes, så det betyr jo at også Vålerenga var klar for å spille på Bislett. Greit nok at kampen er mye viktigere, men synes allikevel Bislett passer mye bedre til det. Kommer til å bli kjempekamp om de få plassene på Bislett, mens Ullevål kommer sikkert ikke til å være veldig fullt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...