Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg håper at Babel går. Vi kommer helt sikkert til å få en del for han, og det ser ikke ut som han "slår til" egentlig.

Og som Flithpig sier, er han utrolig ego til tider. Irriterer meg grønn. :wallbash:

 

Litt trist at "alle" i staben blir sparka nå, men jeg er sikker på at det kommer til å lønne seg på sikt.

 

Rafa revolution. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torres signerte ny kontrakt for Liverpool.

Das ist nice.

 

Riktignok ikke forlengelse, men en lønnsøkning. Kanskje pengene var viktig for ham allikevel? :)

 

Penger er nok meget viktig for alle, selv om de ikke innrømmer det.

 

Edit: Riktig det Bolanos sier óg

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar
Han gikk ned i lønn for å komme til oss, bare riktig at han skal gå opp litt igjen, etter å ha bevist at han er verdens beste spiss :)

 

Unnskyld? Hvorfor er han det? Han hadde kanskje den beste sesongen som spiss i fjor, men sett pdd. er han ikke verdens beste spiss.

Lenke til kommentar
Han gikk ned i lønn for å komme til oss, bare riktig at han skal gå opp litt igjen, etter å ha bevist at han er verdens beste spiss :)

 

Unnskyld? Hvorfor er han det? Han hadde kanskje den beste sesongen som spiss i fjor, men sett pdd. er han ikke verdens beste spiss.

Sant nok, Eto'o eller Ibrahimovic kan ligge på samme nivå, men topp 3, ja absolutt :)

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom de 10 beste i verden spørst på hvem som har dagen.

 

Igår var Messi et hav bedre enn en grinete Ronaldo, fordi Messi spilte på et lag som gjorde det bedre og han hadde dagen mer enn Ronaldo. Hadde Ronaldo hadde dagen og smekket inn et av de forsøkene før 10 minutt så hadde nok han hatt en bedre kamp.

 

Det er så små forskjeller mellom toppspillere, og de har så mange forskjellige kvaliteter, så å utrope hvem som er best fra 1. til 10. plass er som å spille bingo.

Lenke til kommentar
Det er jo derfor man ofte sammenligner ved å se over en hel sesong. Messi har i år bevist at han er verdens beste spiller pdd. akkurat som Zlatan har bevist at han er bedre enn Torres i år.

 

Zlatan har vell ikke akkurat bevist det?

Zlatan spiller i Serie A, noe som jeg mener holder et langt lavere nivå enn PL, og han har scoret 23 mål 34 kamper. Torres har i PL scoret 14 mål på 23 kamper i PL.

 

Torres med en målstatistikk på 0,60 og Zlatan med en på 0,67. Tar vi med at Zlatan har gått en sesong bortimot uten skader, der han har spilt fast og nesten hvert minutt, så har Torres slitt mye med skader og forsatt scoret mye mål... i en liga som er betraktelig bedre enn Serie A.

 

Zlatan spilte forøvrig for det eminent beste laget i Serie A også.

 

 

EDIT; Jeg sier ikke at Torres er bedre enn Zlatan, men at Zlatan har bevist han er bedre enn Torres blir feil formulert i mitt syn. Det at Zlatan har innfridd iår er vell bedre og si.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

men du glemmer det faktum at spillestil er en utrolig viktig del av dette her. Torres blir foret med pasninger i Liverpool, men hvis du ser på Inter så må ofte Zlatan gjøre nærmest all jobben selv. Han gjør det i Serie A, men hvis du ikke følger Serie A så mye så er det bare å huske tilbake til kampene mot United. Zlatan var den eneste offensive kraften i laget da, og måtte gjøre det så godt han kunne med de ballene han fikk pælmet opp mot seg. Han skapte mye for lagkameratene sine da, og for seg selv, men uheldigvis for han så ble de ikke omsatt til mål. Rent teknisk er Zlatan mye bedre, og i år har han også bevist at han kan score mål. Jeg mener Zlatan er en bedre spiller fordi han er nærmest magisk.

Lenke til kommentar
men du glemmer det faktum at spillestil er en utrolig viktig del av dette her. Torres blir foret med pasninger i Liverpool, men hvis du ser på Inter så må ofte Zlatan gjøre nærmest all jobben selv. Han gjør det i Serie A, men hvis du ikke følger Serie A så mye så er det bare å huske tilbake til kampene mot United. Zlatan var den eneste offensive kraften i laget da, og måtte gjøre det så godt han kunne med de ballene han fikk pælmet opp mot seg. Han skapte mye for lagkameratene sine da, og for seg selv, men uheldigvis for han så ble de ikke omsatt til mål. Rent teknisk er Zlatan mye bedre, og i år har han også bevist at han kan score mål. Jeg mener Zlatan er en bedre spiller fordi han er nærmest magisk.

 

Jeg har sett 5-6-7 kamper av Inter iår (ikke noe å skryte over, men du får jo et syn på fotballen og Zlatan som spiller), og jeg er ikke uenig i at Zlatan har en magisk teknikk og en ballkontroll som bare Messi og Ronaldinho kan konkurrere med. Men forsatt er jeg uenig i at Zlatan har det vanskelig med at han må gjøre mye av jobben selv. Selvsagt blir Torres foret av Gerrard og Alonso, men han møter fysikksterke stoppere som er mye, MYE mer aggressive i presset enn det Zlatan møter i Serie A. Dette var jo noe av grunnen til at Zlatan var enormt svak mot Liverpool ifjor og United iår, han var ikke vant til å bli presset så raskt og hardt.

 

Jeg gidder ikke å sitte her og si at Zlatan ikke er god, eller at Torres er bedre, for jeg har som sagt ikke grunnlag til noen av delen, men at Torres er en fantastisk spiss som er i verdensklasse eg jeg overbevist om. Om Zlatan er bedre får være en diskusjon du får ta med noen andre.

 

Forøvrig ville jeg ikke byttet Zlatan mot Torres av flere grunner enn at jeg mener Torres er bedre. Zlatan passer ikke inn i Liverpool sitt spillesystem på samme måte som Torres, og på samme måte med Torres i Inter sitt mest trolig.

 

;)

Lenke til kommentar
Han gikk ned i lønn for å komme til oss, bare riktig at han skal gå opp litt igjen, etter å ha bevist at han er verdens beste spiss :)

 

Unnskyld? Hvorfor er han det? Han hadde kanskje den beste sesongen som spiss i fjor, men sett pdd. er han ikke verdens beste spiss.

Sant nok, Eto'o eller Ibrahimovic kan ligge på samme nivå, men topp 3, ja absolutt :)

Drogba, Ronaldinho?

 

Uansett, Torres kommer nok til å bli bedre og bedre med årene. Herlig at han blir i LFC! :D

Lenke til kommentar

Jeg mener at å se på tall og statistikker er helt feil om man ikke ser på alle tall. Pasninger til mann, hvor gode er midtbanene til å spille ballen riktig fram, hvordan er laget o.l.

 

En spiss må kåres med et kritisk og objektivt øye, noe som er nærmest umulig for supportere. Det er ganske lett å se hvilke spisser som er oppe i toppen, men akkurat hvem som er den beste er faktisk helt umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...