Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere trenger jo ikke et CL-trofé, dere. Det er da ikke så langt fra Manchester til Anfield.

 

 

... HOHOHOHOHOH. :p

 

Neida. Så ikke hele kampen, men det jeg så (stort sett andre omgang) var veldig bra av Barcelona og i går var de en fortjent vinner av Champions League. Slik de spiller fotball, og slik de fikk til i går mot engelsk motstand for en gangs skyld, så unner jeg dem faktisk pokalen når det ikke var Liverpool som skulle vinne den. Men neste år vil nok de røde fuglene fra Merseyside hente det hjem for sjette gang. :)

Lenke til kommentar
Dere trenger jo ikke et CL-trofé, dere. Det er da ikke så langt fra Manchester til Anfield.

 

 

... HOHOHOHOHOH. :p

 

Neida. Så ikke hele kampen, men det jeg så (stort sett andre omgang) var veldig bra av Barcelona og i går var de en fortjent vinner av Champions League. Slik de spiller fotball, og slik de fikk til i går mot engelsk motstand for en gangs skyld, så unner jeg dem faktisk pokalen når det ikke var Liverpool som skulle vinne den. Men neste år vil nok de røde fuglene fra Merseyside hente det hjem for sjette gang. :)

For det har vi ikke hørt hver sesong etter flaksen i Tyrkia :roll:

Lenke til kommentar

Stemmer det, we won it six times, we won it six tiiimes.... , kan høre det allerede :)

 

Glemte å legge til at når jeg var på Malta skulle jeg jo i brullup til en felles Liverpool supporter. Og hvilken sang var den første rolige som ble spilt når det var tid for dans? Joda, You`ll never Walk alone, og bruden syns det var helt greit, heldig kar.

Kompissene mine hadde flirt godt av meg, for jeg hadde gått umiddelbart i en slags stram giv akt når sangen begynte :D

 

For det har vi ikke hørt hver sesong etter flaksen i Tyrkia :roll:

Glemt at vi har spilt både finale og semi finale i tiden etterpå? Kvart også for den saksskyld. Er svært små marginer som har gjort at det ikke ble mer en en ny finale i etterkant.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
For det har vi ikke hørt hver sesong etter flaksen i Tyrkia :roll:

Glemt at vi har spilt både finale og semi finale i tiden etterpå? Kvart også for den saksskyld. Er svært små marginer som har gjort at det ikke ble mer en en ny finale i etterkant.

Er vel det samme med United, vi var nære å møte dere i Tyrkia, men så var det Crespo da :hrm: Vi har minst gjort det like bra i Europa, bare det at dere ikke legger merke til det...Eneste nedturen var da vi røyk i gruppespillet det året (flaut)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
For det har vi ikke hørt hver sesong etter flaksen i Tyrkia :roll:

Glemt at vi har spilt både finale og semi finale i tiden etterpå? Kvart også for den saksskyld. Er svært små marginer som har gjort at det ikke ble mer en en ny finale i etterkant.

Er vel det samme med United, vi var nære å møte dere i Tyrkia, men så var det Crespo da :hrm: Vi har minst gjort det like bra i Europa, bare det at dere ikke legger merke til det...Eneste nedturen var da vi røyk i gruppespillet det året (flaut)

Hva er det med kidza og deres trang til og samenligne(skrivefeil med vilje. :tease: ) egentlig.

Stusselig fenomen.

Lenke til kommentar
Vi har minst gjort det like bra i Europa, bare det at dere ikke legger merke til det...Eneste nedturen var da vi røyk i gruppespillet det året (flaut)

 

Har dere også 5 trofeer? :dontgetit:

Har dere 5 trofeer de siste sesongene :roll: Dere tok 3-4 Europacup trofeer i 80 tallet... og det eneste vi liker fra det tiåret er musikken.

Lenke til kommentar

Jeg er redd Babel faller mellom to (tre) stoler i pool: Han vil helst spille spiss, men der er Torres. Han er også god i "gerrard-rollen", men der er jo selveste SG. På venstrekanten tror jeg aldri at han kommer til å innfri helt, dessverre. Han har det ikke i kroppen, og det ser heller ikke ut til at han har den "blø for drakta"-mentaliteten som har løftet Kuyt opp på det nivået han er nå.. Men jeg liker fyren fordi han har knallgod fysikk og teknikk, så jeg håper jo at han skal slå til. Spørs om det er too little, too late..

Lenke til kommentar

Det eneste som står i veien for Babel og en "fast" plass på førstelaget, er hans eget ego. Kapasiteten er der, men han bruker den helt feil. Han vil drible 3-4 spillere i stedet for å ligge et godt innlegg (et innlegg som det mot Real Madrid) eller en god pasning. Og at han har lyst til å bli i klubben og ikke gi opp er jo bare bra. :)

Lenke til kommentar

Jeg håper at Babel går. Vi kommer helt sikkert til å få en del for han, og det ser ikke ut som han "slår til" egentlig.

Og som Flithpig sier, er han utrolig ego til tider. Irriterer meg grønn. :wallbash:

 

Litt trist at "alle" i staben blir sparka nå, men jeg er sikker på at det kommer til å lønne seg på sikt.

 

Rafa revolution. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...