Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les innlegget over ditt så ser du hvorfor det var en større bragd. Rafa hadde ikke trengt å bytte ut alle spillerene sine heller. Crouch hadde vært en utmerket spiller og ha i bakhånd.

 

Rafa kjøpte Crouch. Og Crouch ville bort fordi han ikke fikk spille fast pga Torres. Rafa ville ikke selge ham.. Jeg vil påstå at absolutt alle spillerne som var i pool da han tok over er blitt erstattet av mye bedre spillere - ferdighetsmessig, mentalt og fysisk.

 

Og forresten: Tetsjiktet i PL er mye hardere å bryte seg inn i nå (etter rublenes inntog i Chelsea), og de siste årene har det kun vært Utd, LFC, CFC og Arsenal som har vært der (forrige var vel everton i 05). På åttitallet var det langt mer variasjon i teten, kanskje bortsett fra at Liverpool vant hvert bidige år.

Lenke til kommentar
Da er det kun en kamp igjen for Engelsk Fotball. Ser heller at Chelsea vinner,enn Everton.

(selv om Everton fortjener og vinne etter å slått ut Liverpool og United.)

 

Må nok si det er omvendt her. Liten smell at Everton tar flere trofeer enn oss i år dog :blink:

Så derfor så vil du at Everton vinner istede for Chelsea?

Lenke til kommentar

Scholes sin takling er et klassisk gult kort ute av frustrasjon av mannen. Se reprisen godt og du ser det bare timingen av bevegelsen til Buschetts som får det til å se dårlig ut. Ingen knotter eller noe involvert. Gult kort.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Scholes sin takling er en klassisk gult kort ute av frustrasjon av mannen. Se reprisen godt og du ser det bare timingen av bevegelsen til Buschetts som får det til å se dårlig ut. Ingen knotter eller noe involvert. Gult kort.

Så det er greit å hoppe inn i en fyr med begge beina i stor fart siden knottene ikke er involvert? Er jo nesten bare flaks at Buschetts ikke knekker noe. Ser nok styggere ut enn det er ja, men er fortsatt jævlig farlig spill. At det var i frustrasjon er jo ikke noe unnskyldning?

 

Edit: Nå har jeg bare sett de reprisene som var i kampen da. Gi meg en skikkelig video av det nå, så får jeg sett igjen. :)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Poenget er at taklingen faktisk ikke utgjør noen risiko for Busquets sin del. Det gjør vondt ja, men Scholes kommer inn på en måte som gjør at han umulig kommer til å ødelegge Busquets. Jeg vet ikke om du har kjent forskjellen på å bli taklet med strakt bein og knotter mot vrista. Det er en ganske vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar

Altså, du ser ofte slike taklinger som er klassike gule kort i frustrasjon. Jeg vet hva du sier her, men taklingen er ikke like stygg som den så ut først. Som du faktisk sier her og. Jeg sier ikke at det ikke er rødt BARE pga. det ikke er knotter involvert men at jeg hadde vært med på det hadde vært rødt uansett hvis knotter hadde vært med. Wow, jeg har mistet kontrollen over skrivingen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...