Suburbian Hero Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Orginal link til de nye draktene 3 dager igjen, og jeg gleder meg. Synd at den hvit-grønne drakten blir borte, den er jo så pen i mine øyne. Den gule kan bare brenne, det er noe av det styggeste jeg har sett. Kanskje vi brudde bruke den orginale drakten som bortedrakt. Da snakker jeg om den fra før 1960-årene. Dere ser den i øvre høyre hjørne. Drakten ble brukt fra 1892-1894. Kanskje på tide å bruke den igjen? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Ja den syns jeg vi burde bruke, veldig estetisk tilfredsstillende! Endret 27. mai 2007 av wipy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Eto'o admits Liverpool liking ETO'O: I'D LOVE TO PLAY AT ANFIELD Eto'o is up for the Kop Tør vi håpe? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tør vi håpe? 8712964[/snapback] Ja, det gjør vi! Kildene sier mye av det samme, men det er stor sjanse at han kommer til oss først i 2010. Også tør vi å håpe på at vi får den lekre førstegangsdrakten til Liverpool (den fra 1892) som enten bortedrakt eller Europadrakt. Det hadde vært herlig! Men tror dere at vi får en ny ving denne sommeren? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tør vi håpe? 8712964[/snapback] Men tror dere at vi får en ny ving denne sommeren? 8713027[/snapback] Med både Zenden og Gonzo ut? Ja, garantert. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Personlig sitter jeg inne med et håp om at Kewell skal bli like god som han var i Leeds og herje voldsomt på venstrekanten neste sesong. Det spørs, men er lov å håpe:) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Helt sikkert at de er ekte? Har sett en del forskjellige versjoner av dem på nettet i det siste. F.eks denne (som forøvrig ganske sikkert er falsk) http://eplleague.blogspot.com/2007/05/new-...t-revealed.html 8712556[/snapback] Selvsagt er ingenting sikkert før Adidas lanserer den nye bortedrakten om noen dager, men så vidt jeg kan se på forskjellige forum og kilder så ser det ut til at disse er ekte. Men man skal vel aldri være for sikker heller. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 http://www.adidas.com/campaigns/liverpool/...ite_Gerrard.swf http://www.adidas.com/campaigns/liverpool/...Black_carri.swf Passer inn i flash-greia i innlegget øverst her Eto'o admits Liverpool liking ETO'O: I'D LOVE TO PLAY AT ANFIELD Eto'o is up for the Kop Tør vi håpe? 8712964[/snapback] Fra skysports sin artikkel: "I'm only thinking about next season and I will be here next season." Eto'o sa forresten noe slikt på en pressekonferanse for ikke lenge siden: "Forresten... Jeg ser dere plasserer meg i all verdens klubber rundt omkring, men jeg blir i Barca. Og jeg fortsetter ikke fordi jeg har kontrakt, men fordi jeg liker meg her" Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jepp, det er Addidas-linker. Søren, jeg håper at det ikke er di draktene. Den hvite var ille, men den svarte var verre... Trolig blir det de Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Den hvite har litt mye detaljer for min smak. Den sorte var bare, tja.. Annerledes? Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Men som KjetilV sier i posten under, logoen passet ikke midt på. Endret 27. mai 2007 av wipy Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Førsteinntrykket av en sorte var at den var fin, men etter å ha studert den noen sekunder passer det ikke med logoen midt på. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er bare hjemmedrakta det er krage på hvis det var det du tenkte på. 8711400[/snapback] Den hvite er jo bortedrakta, så da skulle vel det tilsi at det ikke er krage på den da. Isåfall er den meget flott. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Syns den hvite var fin jeg, men hadde vært snasent med den retrodrakten Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ser tydelig at sillyseason har startet for fullt nå, ryktene tar jo helt av for hver dag som går. Sies at Rafa er interessert i Matthew Taylor. Veit ikke helt jeg, kan være bra om han kommer, men usikker altså. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ja, det går helt i surr nå med alle disse ryktene! :!: Aston Villa kan være villige til å betale i nærheten av Liverpools "antatte" startpris på £12M for Bellamy. Akkurat det har jeg litt trua på. Om vi får det dobbelte av hva vi kjøpte han for, har vi gjort en knakende god deal! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ser tydelig at sillyseason har startet for fullt nå, ryktene tar jo helt av for hver dag som går. Sies at Rafa er interessert i Matthew Taylor. Veit ikke helt jeg, kan være bra om han kommer, men usikker altså. 8714598[/snapback] Både draktrykter og spillerrykter! Men vinduet åpner ikke før i juli så vi får se hva som er i disse ryktene... Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tribute til LFC, noe jeg laga når jeg kjeda meg. Alt er så og si stjelt Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Litt rotete da, og så synest jeg der var litt for mye Gerrard og lite from the past. Men ellers så var der mange fine situasjoner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Da har jeg gjort min del av avtalen, og det var en dyster gåtur.... aldri gått så fort i mitt liv:O (gikk fra A til B (5km) iført man u drakt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tribute til LFC, noe jeg laga når jeg kjeda meg. Alt er så og si stjelt 8716267[/snapback] Vakkert! Synd med finalen! Synes Liverpool hadde fortjent seieren, siden ballen var mest på milans halvdel og liverpool hadde flest sjangser (kanskje det bare føles sånn siden jeg heier på dem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå