Smågal Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Babel starta etter min hukkomelse mange kamper i fjorårssesongen, og glimta ofte med sine kvaliteter. I år har han stoppa litt og ikke prestert særlig, kun i få kamper..(Real,ManUtd..). Irriterer meg grønn over at Babel trekker seg så jævlig ofte i omtrent alle dueller. Og det irriterer meg at han ikke viser oss hva som bor i karen. Han har en ekstrem fart, god fysikk og skyter knallhardt. Han har kvalitetene til å passere de fleste backer. Men de siste kampene i år har det virka som (når han har fått sjansen) at han skal gjøre alt selv, drible 4-5mann og skyte fra langt hold. Prøver han å vise seg fram til andre klubber kanskje? Eller kanskje han prøver å få vist seg frem fra sitt aller beste når han så sjeldent i år har fått sjansen.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Han hadde hatt større nytte av en mindre klubb, og jeg tror i likhet med Cheese_king at han hadde fått større utvikling der, men når det er sagt minner han litt om Nani. Jeg har ikke sett noen stor utvikling av fotballforståelsen til noen av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Babel har ikke slått til. Få det inn i hodet. Han har for dårlig teknikk og for lav fotballforståelse. Jeg begynner ikke å grine om vi selger, men vi kan godt beholde ham et år til. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må si at jeg ser Babel på den samme måten som Wisbatov. I mine øyne er han Liverpools svar på Nani. En spiller som kanskje kunne blitt noe om han ikke hadde hatt fotballforståelse på linje med en sokk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg vil si at Nani er bedre enn Babel. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Men nå har jo du en ting for litt usympatiske United-spillere Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er vel fordi Nani har forstått at han ikke kan prøve å gå forbi fem spillere som Babel konstant prøver på. Nani skyter heller. Jeg tror Nani kan bli stor, men når det er sagt så har jeg tro på at han blir større i en annen liga enn den engelske, og at Lee Martin kan bli bedre for oss. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Babel var da god i fjor da. Hadde vel en dårlig start på årets sesong og har derfor sitti på benken hele sesongen omtrent, ganske naturlig at prestasjonene har vært slik som de har vært de få gangene han har vært på banen, med den kamptreningen han har fått. Tror han forsvinner og jeg skjønner det godt. Så er jo spørsmålet om han har underprestert såpass på trening også eller om det er bare Benitez som har dratt fram det vanlige furtetrynet sitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Men nå har jo du en ting for litt usympatiske United-spillere Nani er den styggeste spilleren jeg vet om - nesten. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 tv2sporten.no om stjernene etter U17-EM: Christopher Buchtmann (Tyskland)Var regissøren bak Tysklands triumf. Toppet assistlisten i EM. Venstreving, som også kan brukes på venstrebacken. Kom til Liverpool i fjor, men har foreløpig vært langt unna A-laget. Men fikk vist i EM at han kan bli en spennende mann å følge på Anfield. Aldri sett mannen, noen som har? Skal mye til å slå gjennom i PL dog, Rafa gir ikke altfor mye sjanser til ungegutter, i alle fall ikke før de er 20-21 år. Lucas er unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Aldri sett han, men har hørt om han. Håper vi får se Pacheco, Nemeth og kanskje Dalla Valle i sommer jeg altså. På tide å få litt unggutter opp i stallen snart. Insua har vel så og si klart det nå. El Zhar er mye på benken men lite spilletid. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hadde hørt og lest om han jeg og El Zahr har ikke imponert meg, og han er vel allerede 22, så hadde ikke klagd om han forsvant. Insua dog, han fortjener å få sjansen til å spille seg inn på laget. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) tv2sporten.no om stjernene etter U17-EM:Christopher Buchtmann (Tyskland)Var regissøren bak Tysklands triumf. Toppet assistlisten i EM. Venstreving, som også kan brukes på venstrebacken. Kom til Liverpool i fjor, men har foreløpig vært langt unna A-laget. Men fikk vist i EM at han kan bli en spennende mann å følge på Anfield. Aldri sett mannen, noen som har? Skal mye til å slå gjennom i PL dog, Rafa gir ikke altfor mye sjanser til ungegutter, i alle fall ikke før de er 20-21 år. Lucas er unntaket som bekrefter regelen. Buchtmann er veldig god, og dominerte i kampen mot England, der han fikk 3 assists hvis jeg husker rett. Virka veldig livlig, og har god teknikk. Synd han blir brukt som back på Liverpool, men kanskje han får trent opp den defensive delen av spillet bedre på den måten. Grunnen til at han ikke får spille ving hos oss er fordi vi allerede har Thomas Ince (sønn til Paul) og svenske Alex Kakanaclic (eller noe sånt, vanskelig navn) på venstrevingen, som også er veldig gode. Mens vi er inne på unge spillere, må jeg legge til at jeg tror at Lauri Dalla Valle kommer til å bli stor. Blir sammenlignet med Torres av mange. Endret 27. mai 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har også troen på Dalla Valle. Og Bruna så klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dalle Valle kan bli bra. Håper Rafa bruker han i Ligacupen. Babel håper jeg blir solgt, evt lånt bort. Fernando Torres har blitt kronet til "Årets sportspersonlighet. Congrats Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fernando Torres har blitt kronet til "Årets sportspersonlighet. Congrats I England, Spania eller verden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) I Liverpool Av Liverpool Echoo. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19958&zone=1 Endret 27. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Back from Malta, kan annbefales på det varmeste. De er forresten rimelig fotball gærne der nede, så jeg fikk ivertfall sett kampen. Var veldig imponert over Liverpool, gjorde en god kamp mot et svakt Tottenham lag. Selv om kampen var noe mer åpen i 2 omgang, så var det aldri tvil om hvem som skulle vinne. Liker å se vi avslutter på den måten. Endret 27. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da stikker jeg på trening til 8 for så å stikke til en kompis og fylle hust hans og ha fotballfest. Står noen kroner på spill for meg i kveld, måtte barca vinne. Lykke til folks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Håper Barca ikke på død og liv skal gå ballen i mål som de bruker mot engelske lag. Ble usaklig irritert da de gjorde det ifjor(året før var det greit,siden det førte til Liverpool-seier) Endret 27. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå