Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forbanna Benitez som ikke vil gi Babel noe mer spilletid. selfølgelig vil Babel finne en klubb som vil gi han noe annet en benken! Benitez kjøper en ungtalent med masse potensiale og setter ham på benken i 2 år og sier at han er ung og ikke erfaren nokk. av og til for han 10 min. på slutten av en kamp der han må gi et under ellers blir det benk neste kamp. 2 år hos ajax trur jeg hadde gitt ham mer spilletid å mer utvikling. selfølgelig hadde han aldri fått sjangsen til å spille med Torres, Gerrard osv :dontgetit:

Lenke til kommentar

Babel starta etter min hukkomelse mange kamper i fjorårssesongen, og glimta ofte med sine kvaliteter. I år har han stoppa litt og ikke prestert særlig, kun i få kamper..(Real,ManUtd..).

 

Irriterer meg grønn over at Babel trekker seg så jævlig ofte i omtrent alle dueller. Og det irriterer meg at han ikke viser oss hva som bor i karen. Han har en ekstrem fart, god fysikk og skyter knallhardt. Han har kvalitetene til å passere de fleste backer. Men de siste kampene i år har det virka som (når han har fått sjansen) at han skal gjøre alt selv, drible 4-5mann og skyte fra langt hold. Prøver han å vise seg fram til andre klubber kanskje? Eller kanskje han prøver å få vist seg frem fra sitt aller beste når han så sjeldent i år har fått sjansen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Babel har ikke slått til. Få det inn i hodet. Han har for dårlig teknikk og for lav fotballforståelse. Jeg begynner ikke å grine om vi selger, men vi kan godt beholde ham et år til.

Lenke til kommentar

Det er vel fordi Nani har forstått at han ikke kan prøve å gå forbi fem spillere som Babel konstant prøver på. Nani skyter heller. Jeg tror Nani kan bli stor, men når det er sagt så har jeg tro på at han blir større i en annen liga enn den engelske, og at Lee Martin kan bli bedre for oss.

Lenke til kommentar

Babel var da god i fjor da. Hadde vel en dårlig start på årets sesong og har derfor sitti på benken hele sesongen omtrent, ganske naturlig at prestasjonene har vært slik som de har vært de få gangene han har vært på banen, med den kamptreningen han har fått. Tror han forsvinner og jeg skjønner det godt. Så er jo spørsmålet om han har underprestert såpass på trening også eller om det er bare Benitez som har dratt fram det vanlige furtetrynet sitt.

Lenke til kommentar

tv2sporten.no om stjernene etter U17-EM:

Christopher Buchtmann (Tyskland)

Var regissøren bak Tysklands triumf. Toppet assistlisten i EM. Venstreving, som også kan brukes på venstrebacken. Kom til Liverpool i fjor, men har foreløpig vært langt unna A-laget. Men fikk vist i EM at han kan bli en spennende mann å følge på Anfield.

 

Aldri sett mannen, noen som har? Skal mye til å slå gjennom i PL dog, Rafa gir ikke altfor mye sjanser til ungegutter, i alle fall ikke før de er 20-21 år. Lucas er unntaket som bekrefter regelen.

Lenke til kommentar
tv2sporten.no om stjernene etter U17-EM:
Christopher Buchtmann (Tyskland)

Var regissøren bak Tysklands triumf. Toppet assistlisten i EM. Venstreving, som også kan brukes på venstrebacken. Kom til Liverpool i fjor, men har foreløpig vært langt unna A-laget. Men fikk vist i EM at han kan bli en spennende mann å følge på Anfield.

 

Aldri sett mannen, noen som har? Skal mye til å slå gjennom i PL dog, Rafa gir ikke altfor mye sjanser til ungegutter, i alle fall ikke før de er 20-21 år. Lucas er unntaket som bekrefter regelen.

 

Buchtmann er veldig god, og dominerte i kampen mot England, der han fikk 3 assists hvis jeg husker rett. Virka veldig livlig, og har god teknikk. Synd han blir brukt som back på Liverpool, men kanskje han får trent opp den defensive delen av spillet bedre på den måten. Grunnen til at han ikke får spille ving hos oss er fordi vi allerede har Thomas Ince (sønn til Paul) og svenske Alex Kakanaclic (eller noe sånt, vanskelig navn) på venstrevingen, som også er veldig gode.

 

Mens vi er inne på unge spillere, må jeg legge til at jeg tror at Lauri Dalla Valle kommer til å bli stor. Blir sammenlignet med Torres av mange.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar

Back from Malta, kan annbefales på det varmeste. De er forresten rimelig fotball gærne der nede, så jeg fikk ivertfall sett kampen. Var veldig imponert over Liverpool, gjorde en god kamp mot et svakt Tottenham lag. Selv om kampen var noe mer åpen i 2 omgang, så var det aldri tvil om hvem som skulle vinne. Liker å se vi avslutter på den måten.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...