Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, han er sønnen og Paul Ince er der og ser på kampen. Det er forøvrig Carragher også. Brave man, mtp. hvor sykt Arsenal banker Liverpool over disse to kampene. :p

 

EDIT: Intervju med Paul Ince nå faktisk på Setanta.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hadde vært litt morsomt med han egentlig, begynner å dra på åra, men holder nok noen sesonger til. Spilt 39 kamper i år og er 34 år, det er ikke verst. Men passer han i England da? Det er jo spørsmålet. Dessuten føler jeg det blir litt sånn hent for å hente egentlig, tror ikke han vil styrke stallen nevneverdig.

Lenke til kommentar

Flere som tror Alonso blir solgt eller? Rafa sier ikke at han ikke er til salgs(som jeg har fått med meg hvertfall..), bare at han ikke trenger å selge Alonso for å kjøpe i sommer. Virker som han er veldig open for å kvitte seg med han om et akseptabelt bud på rundt £20-25m tikker inn. Hadde vi snakka om Gerrard/Torres/Reina/Kuyt, og kanskje flere, hadde vi hørt at desse spillerene ikke er til salgs whatsoever. Ikke mye beroligende å høre dette, spør du meg.

 

I quote

Jeg vil gjøre det helt klart at det ikke er nødvendig å selge Xabi Alonso for å få råd til andre spillere senere i sommer.
Lenke til kommentar
Noen fra Boro\Newcastle Liverpool kan røske med seg for en billig penge?

Downing går trolig til Tottenham,etter hva jeg hører. Tugay hadde vært nice.

Wheather skal tydeligvis ha blitt sikta inn ser jeg som erstatter for Hyypia.

 

Edit: Trodde innlegga ville merge. :shrug:

 

 

Edit:

 

Herlig reklame fra Nike egentlig!

 

http://www.myanfield.net/2008/05/carlsberg...es-adverts.html

 

 

 

Her med engelsk tekst, kanskje bedre å se den.

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/euro2008/...s.html?ITO=1490

 

Om noen har problemer med å "tyde" reklamen(som jeg også hadde før jeg leste dette) så er her en kar som har sagt det ganske bra.

 

Som sagt synes jeg alt er bra. Fantastisk bra, faktisk!

 

Men jeg tror du må ha vært en del i Liverpool og kanskje også Spania for å forstå den.

 

For det første så er jo Torres-melodien en veldig fengende melodi. Her blir den sunget på spansk, til fengende spanske rytmer.

 

Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men hele filmen er spilt inn i Liverpool - et Liverpool som har blitt "forspansket" som en følge av "Torres-feberen". På motorveien inn til Liverpool er det plassert en spansk tyr, som du ser masse av etter motorveiene i Spania. I sentrum av Liverpool selger gateselgerne plutselig paella-panner. Folk i Liverpool maler husene sine i spanske farger, lærer seg spansk og danser flamengo. Ferry cross the Mersey har fått spansk flagg, kantstripene på gatene blir malt i spanske farger, The Cavern Club blir forspansket til The Caverna Club, folk kjøper tapas på chippyene i stedet for fish and chips, og sist men ikke minst snakker folk spansk med Liverpool-aksent, ispedd typiske Liverpool-uttrykk og endinger, som "lad" og "mate".

 

Helt genialt og utrolig fengende, spør du meg. Jeg tror denne Nike-reklamen vil "gå rett hjem" hos de fleste med et visst "erfaringsgrunnlag" under EM. Jeg har i alle fall fått tilbakemeldinger fra flere scousere som liker den svært godt i dag.

 

Men skal man forstå reklamen kreves nok som sagt at du har reist noen ganger til Liverpool, og kjenner til ulikhetene mellom scousere og spanjoler, og hva som særpreger de to folkegruppene.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...