tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ja, han er sønnen og Paul Ince er der og ser på kampen. Det er forøvrig Carragher også. Brave man, mtp. hvor sykt Arsenal banker Liverpool over disse to kampene. EDIT: Intervju med Paul Ince nå faktisk på Setanta. Endret 26. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 LOL. Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Dalla Valle! Wooho! Oppstartinga har begynt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Not for long. Tror ikke Ayala blir førstelags spiller i nærmeste fremtiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen fra Boro\Newcastle Liverpool kan røske med seg for en billig penge? Downing går trolig til Tottenham,etter hva jeg hører. Tugay hadde vært nice. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 kjekt at Kuyt får plass Tragisk lag! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Det var ganske latterlig ja. Tre sentrale midtbanespillere i en 4-4-2, Vidic som høyreback og Lescott som har spilt som midtstopper i hele sesongen. Endret 26. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Tipper all rankingen/poengsankingen eller whatever går alt under ett, altså alle forsvarere under fosvar og ikke backer osv, you catch my drift. Men så har ikke Kuyt spilt særlig spiss heller da. Endret 26. mai 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Juninho blir fristilt fra kontrakten sin et år tidligere, og kan i sommer gå gratis til hvem som helst? Mulig kjøp? Diskuter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hadde vært litt morsomt med han egentlig, begynner å dra på åra, men holder nok noen sesonger til. Spilt 39 kamper i år og er 34 år, det er ikke verst. Men passer han i England da? Det er jo spørsmålet. Dessuten føler jeg det blir litt sånn hent for å hente egentlig, tror ikke han vil styrke stallen nevneverdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Gratis er gratis. Men tror ikke han ender opp på Anfield, ei heller at han trengs. Har et frispark-fot ut av denne verden, men Liverpool har egentlig meget god dekning på akkurat den delen av spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Trenger ham ikke i det hele tatt. Moving along. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen fra Boro\Newcastle Liverpool kan røske med seg for en billig penge?Downing går trolig til Tottenham,etter hva jeg hører. Tugay hadde vært nice. Tuncay kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Seff. Hadde ikke blitt lei meg om Rafa kjøpte Toni. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen fra Boro\Newcastle Liverpool kan røske med seg for en billig penge?Downing går trolig til Tottenham,etter hva jeg hører. Tugay hadde vært nice. Owen? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Flere som tror Alonso blir solgt eller? Rafa sier ikke at han ikke er til salgs(som jeg har fått med meg hvertfall..), bare at han ikke trenger å selge Alonso for å kjøpe i sommer. Virker som han er veldig open for å kvitte seg med han om et akseptabelt bud på rundt £20-25m tikker inn. Hadde vi snakka om Gerrard/Torres/Reina/Kuyt, og kanskje flere, hadde vi hørt at desse spillerene ikke er til salgs whatsoever. Ikke mye beroligende å høre dette, spør du meg. I quote Jeg vil gjøre det helt klart at det ikke er nødvendig å selge Xabi Alonso for å få råd til andre spillere senere i sommer. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Noen fra Boro\Newcastle Liverpool kan røske med seg for en billig penge?Downing går trolig til Tottenham,etter hva jeg hører. Tugay hadde vært nice. Wheather skal tydeligvis ha blitt sikta inn ser jeg som erstatter for Hyypia. Edit: Trodde innlegga ville merge. Edit: Herlig reklame fra Nike egentlig! http://www.myanfield.net/2008/05/carlsberg...es-adverts.html Her med engelsk tekst, kanskje bedre å se den. http://www.dailymail.co.uk/sport/euro2008/...s.html?ITO=1490 Om noen har problemer med å "tyde" reklamen(som jeg også hadde før jeg leste dette) så er her en kar som har sagt det ganske bra. Som sagt synes jeg alt er bra. Fantastisk bra, faktisk! Men jeg tror du må ha vært en del i Liverpool og kanskje også Spania for å forstå den. For det første så er jo Torres-melodien en veldig fengende melodi. Her blir den sunget på spansk, til fengende spanske rytmer. Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men hele filmen er spilt inn i Liverpool - et Liverpool som har blitt "forspansket" som en følge av "Torres-feberen". På motorveien inn til Liverpool er det plassert en spansk tyr, som du ser masse av etter motorveiene i Spania. I sentrum av Liverpool selger gateselgerne plutselig paella-panner. Folk i Liverpool maler husene sine i spanske farger, lærer seg spansk og danser flamengo. Ferry cross the Mersey har fått spansk flagg, kantstripene på gatene blir malt i spanske farger, The Cavern Club blir forspansket til The Caverna Club, folk kjøper tapas på chippyene i stedet for fish and chips, og sist men ikke minst snakker folk spansk med Liverpool-aksent, ispedd typiske Liverpool-uttrykk og endinger, som "lad" og "mate". Helt genialt og utrolig fengende, spør du meg. Jeg tror denne Nike-reklamen vil "gå rett hjem" hos de fleste med et visst "erfaringsgrunnlag" under EM. Jeg har i alle fall fått tilbakemeldinger fra flere scousere som liker den svært godt i dag. Men skal man forstå reklamen kreves nok som sagt at du har reist noen ganger til Liverpool, og kjenner til ulikhetene mellom scousere og spanjoler, og hva som særpreger de to folkegruppene. Endret 27. mai 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Xabi må bli. Hvis ikke griner jeg! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 forbanna Benitez som ikke vil gi Babel noe mer spilletid. selfølgelig vil Babel finne en klubb som vil gi han noe annet en benken! Benitez kjøper en ungtalent med masse potensiale og setter ham på benken i 2 år og sier at han er ung og ikke erfaren nokk. av og til for han 10 min. på slutten av en kamp der han må gi et under ellers blir det benk neste kamp. 2 år hos ajax trur jeg hadde gitt ham mer spilletid å mer utvikling. selfølgelig hadde han aldri fått sjangsen til å spille med Torres, Gerrard osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå