Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder Voronin seg for det meste på benken er det greit nok. Greit å ha han og N'Gog som backup bak Torres og Kuyt/Babel (som jeg heller vil se på topp om Torres blir skada). Kan evt. selge Voronin og Babel og kjøpe en skikkelig spiss. Tror nå Babel forsvinner uansett jeg da.

Lenke til kommentar

Voronin har sagt Auf Weidersen til Hertha, vet ikke om han blir i Liverpool eller om Liverpool låner\selger han videre.

Greit å ha en ekstra spiss-innbytter ved siden av N'gog synes jeg)babel blir nok solgt). Kommer an på om Liverpool kjøper en spiss eller ikke,om Rafa gjør det så antar jeg at Voronin goes bye bye

 

Grei backupspiller å ha,men gjør meg nada om han blir solgt.

Han nettet vel et par for Hertha,og har jo vise kvaliteter som Liverpool trenger.

Hestehalen må han klippe bort da,den er bare for teit.

Lenke til kommentar

Hvor mye kan vi få for de forskjellige salgsobjektene våre?

 

Hyppoa: 0

Pennant: 0

 

Dossena: 4-5 M£

Lucas: 3-4 M£

Alonso: 16-20 M£

Babel: 7-10 M£

Voronin: 3-4 M£

 

Stemmer dette eller hva er det vi kan forvente av de mest sansynlige salgene i sommer?

 

Andre spillere Benitez mulig selger?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Charles Itandje blir ivertfall solgt. et par mill perhaps.

Tror ikke Lucas drar.

Leto kan fort bli lånt ut igjen\evt solgt.

 

Men ellers har ikke Liverpool så mange som skal\kan selges egentlig.

Tipper Liverpool låner bort flere unge talenter her og der.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Erlend er helt enig med meg ser jeg. Nesten gjentakende. :p

 

Noen her som følger med fransk fotball? Er Marouane Chamakh noe tess?

Fransk Liga1 ligger langt bak på min liste,så jeg hakke peil. Marokko likeså.

Chamakh er god han, men tror det bør spilles med to spisser skal han funke ;)

Lenke til kommentar

11 innlegg fra gårsdagens diskusjon er fjernet fra tråden. Noen kommentarer:

 

Mener man at andre brukere troller, tuller eller provoserer med vilje, rapporter tråden og ignorer utsagnet. Å skrive det i tråden lager bare kvalme.

 

Det er lov å le av andre lags spillere - i eget lags tråd, ikke andre steder. Dette kjenner dere til, så ikke bryt med godt kjente regler. Det er ikke vanskelig heller :).

 

Send meg en PM om det skulle være noe.

Lenke til kommentar
Drogba entrer snart Anfield. :!:

 

Oh hell no, griser flyr med den avskylige snømannen på ryggen før den personen tar på seg en Liverpooltrøye.

 

 

Laget jeg vil se neste år:

 

-------------------------Reina---------------------------

Arbeloa - Carragher/Skrtel - Agger - Aurelio/Insua

--------------Mascherano-----Alonso------------------

Kuyt-------------------Gerrard-------------------Silva

------------------------Torres---------------------------

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

For å følge opp inlegget mitt fra i går. Diskusjonen fløt litt ut desverre.

 

Liverpool har gjort sin beste sesong på nesten 20 år, så jeg synes dere har all grunn til å være fornøyde. Gratulere med den

 

Av topplagene som virker det som om Liverpool er de mest sultne. De virker veldig motiverte. De aller fleste ofrer seg for laget.

 

Hvordan dere gjør det fremover er jeg veldig usikker på. Kortstatestikken deres kommer ikke til å opprettholde seg, men dere kan gjøre en like god sesong om dere klarer å beholde samholdet. Hadde også vert en fordel om Benitez slutter å sutre og holder fokuset på laget.

 

Det alene kan være nok til seriegull om de andre holder seg på 80-85 poeng.

 

Det største forbedringspotensialet ligger i forsterkninger av stallen. Dere trenger minst en god spiss som kan hjelpe Torres. Tevez kan være mannen men han scårer ikke så mye mål. Gode kantspillere hadde også vert bra.

 

Det skal bli spennende å se hvordan Liverpool gjør det neste sesong. Favouritten min er Chelsea.

 

 

Tøv. Han heier på mange av vennene sine fra landslaget. Spillere er profesjonelle, de klarer (i motsetning til mange supportere) å holde lag og vennskap separat.

 

Husk at Gerrard er engelsk, og at det er et engelsk lag i finalen. Vil tro det betyr mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...