Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var synd, men ikke stort overraskende. Men kan jo alltids gjøre et unntak for forumets største kjekkas. ;)

 

Er ikke du 18 innen da? Eller sikter du til Bolern?

 

 

Hadde jeg bodd i Oslo ville 700,- for kampbillett vært nada og jeg hadde gjort det lett. Men med fly og opphold pluss en dyr kampbillett blir det fort litt dyrt.

Lenke til kommentar

Må bare spørre Kjakan, jobber du for firmaet med billettene? Hvordan fikk du tak i de? Hvilken pokerside?

 

Vil ikke være utakknemmelig for at du gir oss sjansen for å vinne billetter, men det er som oftest en eller annen baktanke, reklame for pokersiden eller lignende? (uten at det egentlig bryr meg)

Lenke til kommentar

Må si meg enig i den. Håper vi må gi vårt kredittkortnummre i poker-konkuransen, det hadde vært awesome.

 

Voronin har forøvrig sagt Auf Weidersen til Hertha, undrer om han blir i Liverpool eller om vi låner\selger han videre?

Greit å ha en ekstra spiss-innbytter ved siden av N'gog synes jeg. Kommer an på om Liverpool kjøper en spiss eller ikke,om Rafa gjør det så antar jeg at Voronin goes bye bye

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

En ting jeg virkelig beundrer Liverpool for, og det er jo supporterne. Fantastiske supportere!

Må vel også putte inn hisorien deres som en av to jeg virkelig beundrer fotball laget Liverpool for.

 

PS: Er Arsenal fan.

Lenke til kommentar
Må bare spørre Kjakan, jobber du for firmaet med billettene? Hvordan fikk du tak i de? Hvilken pokerside?

 

Vil ikke være utakknemmelig for at du gir oss sjansen for å vinne billetter, men det er som oftest en eller annen baktanke, reklame for pokersiden eller lignende? (uten at det egentlig bryr meg)

 

Jeg jobber for et firma som sponser Liverpool, hvis dere googler litt eller har sett Tv-kamper fra Anfield Road så vet dere sikkert hvilket selskap det dreier seg om.

 

Skal ihvertfall kjempe godt for å skaffe dere i diskusjon.no noen billetter gratis. Hvis noen kommer seg på kamp som de ellers ikke ville dratt på så er det ingenting som er mer hyggelig en det.

 

2 billetter til konkurranse tråd

Tenkte på en kul ide, 2 billetter til en konkurranse tråd. Hva med en Quiz konkurranse her på diskusjon.no der hvem som helst kan väre med (både over og under 18år). Hvordan type tråd kunne vi laget da? og hvordan poengsystem kunne vi hatt?

 

Jeg har värt med på flere Quiz tråder om TV, men uten at det er fört poeng fordeling. Forslag til hvordan vi kunne hatt en konkurranse der vi kåret de 4 "smarteste" Liverpool fansen og de ble trekt ut i semi-finaler og måtte battle (quize) om å komme seg til finalen der vinneren fikk seg 2 kamp-billetter.

 

Tenkte noe slikt som at vi lar konkurranse tråden gå i Juni og til rundt 15.juli. Så har vi de 4 semi-finalistene som en kveld battler mot hverandre i en egen tråd der bare de kan svare og vinneren ilöpet av kvelden få 2 kampbilletter. De 3 andre får en liten tröstepremie.

 

Kom med forslag om hvordan type konkurranse vi kunne hatt samt hvordan den burde styres og hvem kan styre poengsystemet ilöpet av 5-6 uker i sommer.

 

BTW: Kampen går förste uken i August.

Lenke til kommentar
Quiz er i tillegg til poker delen, for dem som ikke er 18. Men også en sjangs for den eldre garde til å stikke av med billetter.

 

Under 18: Bare quiz

Over 18: Poker og Quiz

 

Slik jeg forsto det.

 

Riktig. Pluss at vi kan få en morsom sommer med mye Liverpool nötter som man kan få svar på. Men vi kan jo også ha Quiz som ikke akkurat kan googles.

 

Eks:

Hvem er dette?

 

- Spiller på Liverpool ilöpet av 90-tallet

- Spilte under 100 kamper

- Hadde 1 til 4 scoringsrate pr kamp. Ergo for hver 4 kamp han spilte scoret han 1 mål.

- Har spilt topp-serie fotball i England, Tyrkia og Portugal.

- Er i dag Manager for et engelsk lag på det 5 nivået i systemet

- Födt i Swansea, Wales.

 

Hvem er spilleren? Dette blir er et godt eksempel på et spörsmål som ikke kan "googles" på 1-2-3.

 

Har noen av dere andre type spörsmål og Quiz former der vi slipper Google.com?

 

PS! når vi begynner fra 1.juni med Quiz tråden blir det selvsagt i EGEN tråd!

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Vis denne quizen skal være til for at de under 18 også har en sjangs til å få billett(siden de ikke kan være med på poker) så burde kanskje spørsmålene være fra litt nyere tid. 1995->?

 

Dean Saunders er riktig. Ifölge Quiz reglene som vanligvis blir brukt vil da det väre din tur til å stille et spm.

 

Piroja: Bra poeng. Notert.

Lenke til kommentar
Vis denne quizen skal være til for at de under 18 også har en sjangs til å få billett(siden de ikke kan være med på poker) så burde kanskje spørsmålene være fra litt nyere tid. 1995->?

 

Dean Saunders er riktig. Ifölge Quiz reglene som vanligvis blir brukt vil da det väre din tur til å stille et spm.

 

Piroja: Bra poeng. Notert.

Prøvde bare å poengtere at det er for lett å søke opp. Jeg har ingen anelsea hvem Dean Saunders er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...