Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jaja, The Jew med mål og greier, ja selv Keane netter på anfield. Hvem hadde trodd!

Må innrøme at det fryder meg at Boro rykker ned. Fuck off!

Å slå Liverpool=Nedrykk.

Boro har alltid vært ekkelt å møte for Liverpool,good riddens.

 

HAVE A GOOD ONE SAMI.

 

 

Edit: Noen som har link til dagens mål?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Regne med at du mener Tifoen. Ja, så den og så kampen. Har faktisk sett alle kampene våre i år. I alle turneringer. Litt fornøyd med det :)

 

TIFO er et stort begrep, mosaikk er når man holder slike plater opp i været :p Trodde du hadde erfaring med forskjellige TIFO-show fra Altas hjemmekamper jeg, Jefe?

Lenke til kommentar
Vel, skal ikke skryte på meg at jeg ser Alta så mye, men følger litt med. TIFO-show på Alta kamper tror jeg ikke ville funket. Kunne i så fall blitt den minste Tifoen i noensinne.

Skuffende :nei:

 

Fordi det er Liverpool som er laget jeg følger. Skal sies at jeg har sett et par kamper med de i år, men det har langt fra førsteprioritet.

Lenke til kommentar
Jeg kan skaffe dere på Diskusjon.no Gratis billetter til Lyn-Liverpool. Tenkte å få tak i 10-20 stykker å gi til Liverpool fans fra Diskusjon.no.

 

Men må vite intr for dette.

 

Qoute denne tråden og skriv: JEG VIL HA GRATIS BILLETT.

 

JEG VIL HA GRATIS BILLETT.

 

Ang Gratis billetter

 

Hei folkens, da har jeg samlet interessen til dere her i Anfield tråden på d.no og gitt den videre, forhåpentligvis får jeg lov til å gi en del av billettene til dere her på forumet.

 

Höyst sannsynlig vil det bli arrangert en gratis pokerturnering på internett der man kan vinne billetter. Turneringen vil bli spilt i midten av Juli og kun väre åpen med passord som man får her i tråden.

 

Billetter blir lagt til som premier sammen med noen ekstra pengesummer som man kan vinne.

 

Hvis alle blir fornöyd med dette så kunne vi jo kjört et par egne turneringer til hösten der dere på diskusjon.no kan vinne noen pakke-turer til Anfield Road, alt selvfölgelig helt gratis.

Lenke til kommentar
Om det blir pokerturn. for billettene kan dere gi opp, da har jeg allerede vunnet.

 

hehe, blir nok flere billetter. Jeg tenker i utgangspunktet at alle Diskusjon.no folkene vinner Single billetter men at diskusjon.no sitter sammen.

 

Men at man mötes för kamp for en Pint eller to og kanskje lager en liten videosnutt eller knipser noen bilder som vi kan legge ut i tråden her.

 

PS! en sikkert kjip ting, har nevnt det i en av de tidlige trådene om billettene men: Aldersgrense for å bli med i konkurransen blir 18 år. Dette kan desverre ikke gjöres noe med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...