Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Synes det er irriterende, jeg. :p Dukker opp så mange spekulasjoner at man raskt bygger seg opp noen forventninger, og det er ikke selvsagt at disse til slutt blir innfridd. Men denne sommeren er kanskje et unntak da, siden vi har betraktelig mer å handle med enn på mangfoldige år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er irriterende, jeg. :p Dukker opp så mange spekulasjoner at man raskt bygger seg opp noen forventninger, og det er ikke selvsagt at disse til slutt blir innfridd. Men denne sommeren er kanskje et unntak da, siden vi har betraktelig mer å handle med enn på mangfoldige år.

8704040[/snapback]

Ja, såklart. Men en må jo prøve å holde seg noen lunde realistisk og ikke forvente at julenissen kommer for tidlig. Er liksom alltid spennende å se hvilke nye spillere som kommer inn gjennom døren

Lenke til kommentar
£12M for Bellamy? Ikke dårlig. Er jo dobbelt så mye som vi betalte for ham.

8707831[/snapback]

Ikke faen om vi får det.. Blackburn var villig til å gi 8M for han, altså 2M mer. Og det syns jeg vi skal si oss fornøyde med, med mindre Rafa har han med i fremtidsplanene sine, noe jeg tviler på.

Lenke til kommentar

Synes om de nye bortedraktene da, folkens?

awaynl5.th.jpg euroawayfq9.th.jpg

Den siste er Europa-reservedrakten.

Selv liker den hvite bortetrøya veldig godt, men reservedrakten for Europa-spill er ikke noe spesielt i mine øyne, ei heller er årets det ...

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Spør du meg ser de veldig ut som de er laget i photoshop, men men. Den hvite drakta var 1350 x bedre enn den gule stygge vi har nå. Men den svarte var ikke noe særlig, kunne godt hatt svart, men ikke med en sånn grell stripe på.

Takk for tipset wh1te!

Lenke til kommentar
Den hvite drakten ser jo faktisk ganske bra ut. Men har de klart å kutte ut den vanvittige stygge kragen på denne, eller skal kragen nok en gang ødelegge en del av utseende?

8710949[/snapback]

Er bare hjemmedrakta det er krage på hvis det var det du tenkte på. :hmm:

Lenke til kommentar

Dessverre pleier vi vel helst å ha hvit og gul bortedrakt annethvert år eller noe (selv om vi har vært innom andre farger også, blant annet grønn), selv om det virker som de aller, aller fleste supportere er enige i at hvit er mye penere. Jeg synes også det, men jeg synes heller ikke den gule er så forferdelig, har kjøpt årets gule bortedrakt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...