Hewitt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Synes det er irriterende, jeg. Dukker opp så mange spekulasjoner at man raskt bygger seg opp noen forventninger, og det er ikke selvsagt at disse til slutt blir innfridd. Men denne sommeren er kanskje et unntak da, siden vi har betraktelig mer å handle med enn på mangfoldige år. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Synes det er irriterende, jeg. Dukker opp så mange spekulasjoner at man raskt bygger seg opp noen forventninger, og det er ikke selvsagt at disse til slutt blir innfridd. Men denne sommeren er kanskje et unntak da, siden vi har betraktelig mer å handle med enn på mangfoldige år. 8704040[/snapback] Ja, såklart. Men en må jo prøve å holde seg noen lunde realistisk og ikke forvente at julenissen kommer for tidlig. Er liksom alltid spennende å se hvilke nye spillere som kommer inn gjennom døren Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 GILLETT: WE'LL BACK RAFA PLANS Dette er bra. Noen store spillere er nok på vei... Men vi får se... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 GILLETT: WE'LL BACK RAFA PLANS 8704999[/snapback] Vi kjøper snoop dogg! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Vi kjøper snoop dogg! 8705100[/snapback] You'll never walk alone blir aldri det samme igjen... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 £12M for Bellamy? Ikke dårlig. Er jo dobbelt så mye som vi betalte for ham. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 £12M for Bellamy? Ikke dårlig. Er jo dobbelt så mye som vi betalte for ham. 8707831[/snapback] Ikke faen om vi får det.. Blackburn var villig til å gi 8M for han, altså 2M mer. Og det syns jeg vi skal si oss fornøyde med, med mindre Rafa har han med i fremtidsplanene sine, noe jeg tviler på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Forresten, den hellige gral til nyheter om Liverpool (og annet shit generelt) er News Now. Enjoy Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Synes om de nye bortedraktene da, folkens? Den siste er Europa-reservedrakten. Selv liker den hvite bortetrøya veldig godt, men reservedrakten for Europa-spill er ikke noe spesielt i mine øyne, ei heller er årets det ... Endret 26. mai 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Spør du meg ser de veldig ut som de er laget i photoshop, men men. Den hvite drakta var 1350 x bedre enn den gule stygge vi har nå. Men den svarte var ikke noe særlig, kunne godt hatt svart, men ikke med en sånn grell stripe på. Takk for tipset wh1te! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Som sagt, de er iallefall bedre enn de gule Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Fet bortedrakt. Skal ha meg en sånn med vår nye profils navn bakpå Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Den hvite drakten ser jo faktisk ganske bra ut. Men har de klart å kutte ut den vanvittige stygge kragen på denne, eller skal kragen nok en gang ødelegge en del av utseende? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Den hvite var jo sweet. Vet ikke helt hva jeg synes om den røde stripen på den andre drakten.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Den hvite drakten ser jo faktisk ganske bra ut. Men har de klart å kutte ut den vanvittige stygge kragen på denne, eller skal kragen nok en gang ødelegge en del av utseende? 8710949[/snapback] Er bare hjemmedrakta det er krage på hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det var jo faktisk en pen liten drakt. Godt at dere kvitter dere med den gule saken. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Dessverre pleier vi vel helst å ha hvit og gul bortedrakt annethvert år eller noe (selv om vi har vært innom andre farger også, blant annet grønn), selv om det virker som de aller, aller fleste supportere er enige i at hvit er mye penere. Jeg synes også det, men jeg synes heller ikke den gule er så forferdelig, har kjøpt årets gule bortedrakt selv. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Fet den hvite, har de to siste hvite bortedraktene fra før, så regner med jeg kjøper denne og. Skal vi ha samme hjemmedrakten en sesong til eller hur? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ja, hjemmedrakten er den samme neste år. Heldigvis, for jeg har enda ikke fått somlet meg til å kjøpe den. Så da skal det gjøres i løpet av kommende sesong. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Helt sikkert at de er ekte? Har sett en del forskjellige versjoner av dem på nettet i det siste. F.eks denne (som forøvrig ganske sikkert er falsk) http://eplleague.blogspot.com/2007/05/new-...t-revealed.html Endret 27. mai 2007 av wipy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå