Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

JEG VIL HA GRATIS BILLETT.

 

Hva skal du med billett? Du skal jo på vidda når kampen er og giddet jo ikke ta en svett buss til Oslo alene.

 

Tror ikke det blir tur på meg :( Skal på vidda den uka, pluss at jeg ikke får med noen kompiser til å kjøre, måtte tatt en svett buss alene da, og det er ikke gøy :(

Han skal prøve å gjøre business da. Få billetten gratis, for så og selge den videre for 500 kr. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Der Gerrard sier bl.a at han ikke har en skuespiller-fremtid. :)

Det var synd. Han,Ronaldo og Drogba kunne ha tatt hovedrollen(e) i samtlige Hollywood-filmer. :(

Lenke til kommentar
Jeg ville sett den. Vinnie Jones as the bad guy.(evt Joey Barton)

Barton som den ukontrollerbare psykoen, Vinni Jones som den mer voldselskende men kalkulerte. Å Roy Keane som den onde utspekulerte mafiabossen med store planer som ikke tar piss fra noen. Å Dennis Wise som den noe korrupte politimannen som var ute etter dem alle.

Lenke til kommentar
JEG VIL HA GRATIS BILLETT.

 

Hva skal du med billett? Du skal jo på vidda når kampen er og giddet jo ikke ta en svett buss til Oslo alene.

 

Tror ikke det blir tur på meg :( Skal på vidda den uka, pluss at jeg ikke får med noen kompiser til å kjøre, måtte tatt en svett buss alene da, og det er ikke gøy :(

 

Ble ikke vidda før 6. august, kompis skal på landskytterstevne fra 2-5. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Finner nok en steam eller fem på nettet,men hva hjelper det meg,når jeg befinner meg på Lerkendal.

 

Edit: jepp fant noen som viser kampen online jeg ja.

 

 

Men ja, blir småtrist å ikke se Sami's big game.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

True words ^

 

Edit: Åja, skulle vist hoppe til ny side nå, jaja!

Se Tufte's innlegg en side bak da.

 

Kommer til å savne finnen kjenner jeg. En solid mann å ha på corner,og en god fotballforstålese.

Spør du meg så spilte Sami sin beste kamp denne sesongen mot United.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Idag kan vi fullføre en sesong uten hjemmetap, og Gerrard kamp bli toppscorer, og Reina kan få nok en kamp uten baklengs og delt 1. plass i Golden Gloves med VDS, det er vell alt vi spiller for, i tillegg til et verdig farvell til Sami... i forhold til Tottenham som spiller om å få Europaplass og å redde sesongen.

 

Jeg håper på dette laget, og en lett 3poenger;

Reina

Arbeloa Carragher Hyypia Insua

Mascherano Alonso

Kuyt Gerrard Riera

Torres

 

Den eneste som muligens er skadet er Mascherano, har da lyst å se Agger (!) i posisjonen hans. Hadde vert spennende, men blir nok Lucas som trår inn om det er nødvendig.

 

Kamptips; 3-0

Gerrard

Gerrard

Gerrard

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...